quote:Op maandag 18 februari 2019 13:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A Patries het 2e broodbak meisje is daar dus ook al vaker geweest.
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:50 schreef Ranah het volgende:
thanx voor het openen cyber, ik was nog aan het bijlezen
Ik heb een vermoeden dat Mylene ook wel de ex van Jessie gaat worden.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gelukkig de ex van Jessie niet terug. krijgen we weer een billy stream
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat Mylene ook wel de ex van Jessie gaat worden.
Dat kan toch niet zomaar? Beertje verkopen?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Onder het mom: Jij mij naaien ik jou naaien.
Jens gaat de anus van GG online zetten.
gg wil daar wel ¤6000,- voor hebben.
Beertje wordt om 15:00 opgehaald door ene Rob
Wat een idioterie.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Onder het mom: Jij mij naaien ik jou naaien.
Jens gaat de anus van GG online zetten.
gg wil daar wel ¤6000,- voor hebben.
Beertje wordt om 15:00 opgehaald door ene Rob
Serieus dat kan toch nietquote:
waarom niet, het is toch geen mietje.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:op
[..]
Serieus dat kan toch niet
Al was het een mietje.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:05 schreef goldback het volgende:
[..]
waarom niet, het is toch geen mietje.
Niet verkocht.quote:
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 14:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Te loongesprek wat Jens net voerde gemist?
Jens heeft zo te zien/horen namens gg excuus mail geschreven aan de potentiële koper.
En nu weer stoken tussen Shelly en Gerritquote:Op maandag 18 februari 2019 14:08 schreef Hagenesie het volgende:
Jessie doet 12 tot 15 uur per dag iets voor de groep. Niets voor zichzelf.
Dat was gewoon Rob de koerier de een 1-2je met Gerrit had.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar dus wel gouden handel dat beertje.
Ik zou internet gaan struinen en 100 van die dingen laten komen.
Klein T shirtje aan met "#Team Jens""
Vies min mannetje is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"En we missen 4 kindertjes" ( snotkoker jes):r
Geniepieg kwalletje is dat. Denigrerend over andere met dat badinerende ondertoontje, 24/7
stokertje is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"En we missen 4 kindertjes" ( snotkoker jes)![]()
Geniepieg kwalletje is dat. Denigrerend over andere met dat badinerende ondertoontje, 24/7
Ja, ze vindt zichzelf té leuk.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Mylène niets aan, te nadrukkelijk aanwezig lijkt het, wat meer bescheiden zou haar sieren, alsof ze er lang in zit omdat ze de ex van Gerrit is. Ik erger me ook aan haar stem![]()
.
Als of ze er al maanden zitquote:
+1quote:Op maandag 18 februari 2019 14:22 schreef Hagenesie het volgende:
Erik slaapt. Die kan er best wel eens uitgestemd worden. Een petertje.
Mee eens, tot op heden zien we een toneelspelende ex van Gerrit die zei dat Gerrit niet de echte Gerrit is in Utopia.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Mylène niets aan, te nadrukkelijk aanwezig lijkt het, wat meer bescheiden zou haar sieren, alsof ze er lang in zit omdat ze de ex van Gerrit is. Ik erger me ook aan haar stem![]()
.
kom op he, die heeft gisteren ff de hele caravan verbouwdquote:Op maandag 18 februari 2019 14:22 schreef Hagenesie het volgende:
Erik slaapt. Die kan er best wel eens uitgestemd worden. Een petertje.
Weet ik. Maar volgens mij wil hij wel naar huis.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kom op he, die heeft gisteren ff de hele caravan verbouwd
Naar huis en lekker bijkomen met een biertje.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Weet ik. Maar volgens mij wil hij wel naar huis.
quote:Op maandag 18 februari 2019 14:40 schreef Mylene het volgende:
Mylène probeert ook het gesprek te leiden, eerst naar Merel zegt madam op zo'n bekakte hoge stem, vreselijk kind, graag weer terug de poort door.
Kind heeft me niets misdaan ken haar verder ook niet maar ben haar nu al zat, blegh.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene haha praat echt of ze er al maanden is
Alleen op zaterdagavond, zei Jessie erbij.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En snotkoker weer griepen dat Erik dat Erik bezopen z'n nest in kruipt.
Zaterdagnacht om half 2.,Deed helemaal niet ter zakequote:Op maandag 18 februari 2019 14:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En snotkoker weer griepen dat Erik dat Erik bezopen z'n nest in kruipt.
Vanavond om 18:18quote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoe laat is het huwelijksaanzoek. Weet iemand dat? Ik vind Mylène ook een arrogante trut. Ze doet uit de hoogte
18.18 uur.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoe laat is het huwelijksaanzoek. Weet iemand dat? Ik vind Mylène ook een arrogante trut. Ze doet uit de hoogte
Ze weet inderdaad dat ze knap is, maar verder nog even wait and see...quote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
18.18 uurquote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Jammer is dat. Ik vind haar echt totaal niet knap.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weet inderdaad dat ze knap is, maar verder nog even wait and see...
Zo knap vind ik haar niet. Niet lelijk maar niks om zo ontzettend arrogant over te zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weet inderdaad dat ze knap is, maar verder nog even wait and see...
quote:Op maandag 18 februari 2019 14:51 schreef mcspicy het volgende:
Christel iets over een schilderij
Merel: wat is ie moooi,maar niet heus
Niet mee eens voor nu. Ze zegt zinnige dingen in het overleg vind ikquote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
18.18 uur
Inderdaad. Nieuwe voegt niks toe. Modepoppetje.
Het ene moment vind ik haar erg mooi, het andere moment vreemd. Met die tics/trekjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik vind haar echt totaal niet knap.
Is ze dat dan? Waaraan zie je dat? Merk je dat?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:51 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Zo knap vind ik haar niet. Niet lelijk maar niks om zo ontzettend arrogant over te zijn
Dat wilt Erik om de paar dagen eigenlijk zo'n beetjequote:Op maandag 18 februari 2019 14:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Weet ik. Maar volgens mij wil hij wel naar huis.
Ik zie Jens toch regelmatig overdag zuipen jaquote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef Yaksa het volgende:
Christel: "Het drankgebruik loopt weer de spuigaten uit, lege halve literblikken overal".
eigenlijk zegt ze toch niet iets wat zo heel erg fout is ?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Zeyina het volgende:
Lotus daarstraks voor de SL
Gerrit is zijn dj booth (of hoe dat maar heet) aan het maken
Lotus: Je gebruikt daar hout voor. Dat hout is eigenlijk beter om te gebruiken voor een tafel (zoiets)
Merel reageerde met: En iemands persoonlijke doel dan. Toen SL
Waar Lotus het lef vandaan haalt dat aan te halen terwijl die hele boomhut hout van de BV is
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Mylene het volgende:
Mylène dat studenten meer mogen drinken ofzo![]()
.
Al koekeloerend uit het raampje van haar huisje waar ze de boel in de gaten houdtquote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef snetje het volgende:
Christel voor de 100ste keer: Overaaaaaaaaaaaaaaaalllll liggen blikken....
Raar ...die booth was het idee van Mike...oh wacht ..dat was om Jessie weer dwars te zitten..quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk zegt ze toch niet iets wat zo heel erg fout is ?
Het zijn tamelijk brede planken, die zouden beter geschikt zijn om een tafel van te maken.
Ze zegt niet dat hij geen DJ booth moet maken .
waarom zou zij de lege blikken moeten wegvegen ?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef Elounda2019 het volgende:
Christel schaamt zich weer eens. Overal lagen blikken. Pak eens een bezem dan?
Daar kwam het wel op neer. Dat hij dat hout niet kon gebruiken want het was beter om een tafel te maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk zegt ze toch niet iets wat zo heel erg fout is ?
Het zijn tamelijk brede planken, die zouden beter geschikt zijn om een tafel van te maken.
Ze zegt niet dat hij geen DJ booth moet maken .
dus zij moet de zooi opruimen van die alco"s?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef Elounda2019 het volgende:
Christel schaamt zich weer eens. Overal lagen blikken. Pak eens een bezem dan?
Misselijk gedrag laat ze weer zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer. Dat hij dat hout niet kon gebruiken want het was beter om een tafel te maken.
Dus ja in het kader van Lotus vind ik dat een foute opmerking. Als je ziet hoeveel ze zelf achterover drukken voor die boomhut.
Ik zie het verband niet helemaal.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer. Dat hij dat hout niet kon gebruiken want het was beter om een tafel te maken.
Dus ja in het kader van Lotus vind ik dat een foute opmerking. Als je ziet hoeveel ze zelf achterover drukken voor die boomhut.
die doen het stiekem in het huisjequote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een schijnheilig gedoe van lotus en tim. Die zuipen ook elke dag en doen zich nu beter voor
Ja. Ik ga het je niet nog verder uitleggenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal.
Gerrit gebruikt hout wat beter voor een tafel gebruikt kan worden en Lotus mag dat niet zeggen want ze heeft zelf hout gebruikt ?
Een plaatje van Utopia zelf zou gepaster zijn in de CoSquote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jens heeft weer eens gelijk.
Roken en je longen naar de tering helpen staan ze toe maar nu wel de discussie over een traytje bier per avond.
50 liter per week. Beetje alco doet dat in 4 dagen.
[ afbeelding ]
tja, De DJ booth wordt gebouwd van hout wat beter geschikt zou zijn voor een tafel (voor algemeen gebruik) en de DJ set is er nog niet eens.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het je niet nog verder uitleggen
Ja. En het hout van de boomhut was voor de siloquote:Op maandag 18 februari 2019 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, De DJ booth wordt gebouwd van hout wat beter geschikt zou zijn voor een tafel (voor algemeen gebruik) en de DJ set is er nog niet eens.
Wat moet er nog meer gebouwd worden in de silo dan ?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En het hout van de boomhut was voor de silo
In het algemeen zie ik Christel héél weinig doen. Als het je stoort spreek iemand daar op aan of kom zelf van je gat.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef krabje het volgende:
[..]
dus zij moet de zooi opruimen van die alco"s?
precies goed dus dat is de bedoeling ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:44 schreef Mylene het volgende:
Mylène is duidelijk een miscast naar mijn mening. Ik erger me nu al meer aan haar dan aan een Christel of Hiske![]()
.
Volg je nou streams of niet. Dat was een poos terug toch echt wel duidelijk. Dat het voor de silo wasquote:Op maandag 18 februari 2019 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gebouwd worden in de silo dan ?
echt een asowijf is het,zelf wel geld stelen en a3 zijn 3,50 niet gunnen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:13 schreef snetje het volgende:
Ah Lotus heeft weer een draadje gevonden zodat ze weer tekeer kan gaan tegen Jessie...der frustratie komt er weer uit..
JC wat klept dat mokkel alsof ze er al vanaf dag 1 in zitquote:
dus dat,maar dat begrijpen ze niet,en mylene mag ook weer weg.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:14 schreef snetje het volgende:
Shelley: Waarom nu in ene deze discussie?..
Mike: Omdat hij nu geld verdient...
Misschien omdat Adriaan er keihard voor werkt en anderen de hele dagen niets doet...
Ik snap wel waarom Adriaan wat geld wilt.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:14 schreef snetje het volgende:
Shelley: Waarom nu in ene deze discussie?..
Mike: Omdat hij nu geld verdient...
Misschien omdat Adriaan er keihard voor werkt en anderen de hele dagen niets doet...
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
JC wat klept dat mokkel alsof ze er al vanaf dag 1 in zit
volgend probleemgeval
WIE?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef danaqui het volgende:
Grote bek weer van dat smerig ding zeg![]()
Die durft nu wel allerlei dingen over Adriaan te zeggen, want Adriaan is er niet bijquote:
juistquote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die durft nu wel allerlei dingen over Adriaan te zeggen, want Adriaan is er niet bij![]()
Geef haar nog een kans,ze is er net.Mylene moet nog landenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef danaqui het volgende:
Grote bek weer van dat smerig ding zeg![]()
Ik had het niet over haarquote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Geef haar nog een kans,ze is er net.Mylene moet nog landen
egotrippers en daar a3 van betichten.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie heeft groot gelijk over die pizza. Wat is de rest van de groep dom zeg.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie heeft groot gelijk over die pizza. Wat is de rest van de groep dom zeg.
Egoisten allemaal daarquote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Lotus weer in de aanval....zo vermoeiend!
John 2.0quote:Op maandag 18 februari 2019 15:19 schreef eskil het volgende:
Mike was zo beroerd van veganeten dat hij koorts had. Daar zakt je broek toch van af.
Tim vergeten?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Adriaan wat geld wilt.
De Utopianen zijn te beroerd om Adriaan te helpen met het bakken. Daarom komt er nu hulp van buitenaf en hij wilt in ieder geval die dame van vanmorgen haar reiskosten betalen. En dat wilt hij van zijn zakgeld doen.
Er zit een oven in de keuken in de siloquote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Elounda2019 het volgende:
Zelf pizza maken wordt moeilijk, ze mogen de ovens niet gebruikrn van A3
Ja. Belachelijk. Lekker excuus omdat hij gewoon te lui was om uit zijn nest te komen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:19 schreef eskil het volgende:
Mike was zo beroerd van veganeten dat hij koorts had. Daar zakt je broek toch van af.
Alsof het persoonlijk van Adriaan is.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Elounda2019 het volgende:
Zelf pizza maken wordt moeilijk, ze mogen de ovens niet gebruikrn van A3
erg he?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Mylene het volgende:
Mylène hoeft niet te landen, heeft gelijk al het hoogste woord met die bekakte stem.
Ja, dus waarom zeuren ze dan.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er zit een oven in de keuken in de silo
Ze hoeft niet te strijden he met een andere nieuwe inwoner.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Mylene het volgende:
Mylène hoeft niet te landen, heeft gelijk al het hoogste woord met die bekakte stem.
15 pizza's in die ene oven....quote:Op maandag 18 februari 2019 15:22 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ja, dus waarom zeuren ze dan.
Heeft met het veganisme te maken maar is natuurlijk onzin. Je kunt daar gewoon pizza's in maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alsof het persoonlijk van Adriaan is.
Zo gedraagt hij zich wel :-)quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Naamgenote van je.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Mylene het volgende:
Hij toont alleen maar weer aan hoe dom hij is om zoiets te zeggen. Sta je toch voor lul.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk. Lekker excuus omdat hij gewoon te lui was om uit zijn nest te komen.
En daarbij hebben ze heel veel avonden 's nachts zelfs hamburgers staan bakken en gehakt etc.
Dus slaat werkelijk nergens op
Tuurlijk. Is toch ook kul.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft met het veganisme te maken maar is natuurlijk onzin. Je kunt daar gewoon pizza's in maken.
Behalve Hisquote:Op maandag 18 februari 2019 15:23 schreef snetje het volgende:
Lotus: Omdat wij make-up dragen ..dat is verplicht...
Ik denk eerder dat de vraag van achter was of ze er iets meer verzorgd bij wilden gaan lopen...
Als ze niks meer te zeuren hebben komen ze niet meer in beeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:22 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ja, dus waarom zeuren ze dan.
Heeft misschien wel te maken met de ervaring daar, dat niemand het schoon zal gaan maken en hij dus zelf dat voortdurend kan doen als iedereen daar de ovens gaat gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is dus met make-up.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:23 schreef snetje het volgende:
Lotus: Omdat wij make-up dragen ..dat is verplicht...
Ik denk eerder dat de vraag van achter was of ze er iets meer verzorgd bij wilden gaan lopen...
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Mijn conclusie, je hebt daar mensen die gewoon zo nu en dan ook willen lachen en de humor van dingen willen inzien, lekker melig en je hebt Jassie die zo zuur is dat ie eigenlijk alleen op een crematie op zijn plaats is.
Misschien voedt hij de Fokkers die weer iets hebben om tegen het veganisme te gebruikenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:23 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij toont alleen maar weer aan hoe dom hij is om zoiets te zeggen. Sta je toch voor lul.
Ze hebben toch een oven. Als iedereen weer in dat bakkerijtje komt kan Adje zeker weer hun teringbende opruimen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft met het veganisme te maken maar is natuurlijk onzin. Je kunt daar gewoon pizza's in maken.
Dat is óók nog een mogelijkheid, kan ik mij alles bij voorstellen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft misschien wel te maken met de ervaring daar, dat niemand het schoon zal gaan maken en hij dus zelf dat voortdurend kan doen als iedereen daar de ovens gaat gebruiken.
Vraag me af of het alleen gaat om 'het vegan' gedoe
Mijn conclusie, je hebt daar mensen die gewoon zo nu en dan ook willen lachen en de humor van dingen willen inzien, lekker melig en je hebt Jassie die zo zuur is dat ie eigenlijk alleen op een crematie op zijn plaats is.
Oja, even vergetenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze niks meer te zeuren hebben komen ze niet meer in beeld.
Dat snap ik, maar dat kunnen ze uitproberen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft misschien wel te maken met de ervaring daar, dat niemand het schoon zal gaan maken en hij dus zelf dat voortdurend kan doen als iedereen daar de ovens gaat gebruiken.
Vraag me af of het alleen gaat om 'het vegan' gedoe
Merel: zie je wel dat ik altijd mijn zin krijg?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:25 schreef Elounda2019 het volgende:
Merel is helemaal bij. Einde vergadering.
Jawel, alleen nu een beetje te warm voor, eergisteren droeg ze nog een sjaalquote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij draagt ineens geen sjaals meer.
Spijker op zijn kopquote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Misschien voedt hij de Fokkers die weer iets hebben om tegen het veganisme te gebruiken
Hier wordt van alles te pas en te onpas genoemd over Adriaan en het vegan zijn van hem.
Dingen die nergens op slaan of maar aangenomen worden
Hahaha. Ik kan je nu de uitkomst al voorspellen en dat kunnen ze daar ookquote:Op maandag 18 februari 2019 15:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat kunnen ze uitproberen.
Echt he? "Wat zijn jullie nou hysterisch bezig"quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Je verwacht het niet.....quote:Op maandag 18 februari 2019 15:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel: zie je wel dat ik altijd mijn zin krijg?
Vorige zomer met 30 graden liep ze ook met een dasquote:Op maandag 18 februari 2019 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, alleen nu een beetje te warm voor, eergisteren droeg ze nog een sjaal
Ach ze zijn allemaal zo vreselijk jaloers dat Adriaan nu wat heeft wat wel aanslaat...zelf kunnen ze niets verzinnen..quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
De stumperds zijn boos op Adriaan om dat hij zei geen geld te gaan verdienen maar dat nu wel doet.![]()
dommer dan dit vind je ze nergens.
Echt lekker zweten dan hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 15:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vorige zomer met 30 graden liep ze ook met een das
Wat een naar mokkel is dat zeg. Stemmingmakerij is het wat ze doen en moet en zou haar zin krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Domme Lotus probeert stoer te doen
Hij heeft inderdaad al die maanden volgehouden geen geld te willen verdienen, heeft hij een hekel aan. Dus kan me voorstellen dat dit nu wel héél erg vreemd van hem is.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
De stumperds zijn boos op Adriaan om dat hij zei geen geld te gaan verdienen maar dat nu wel doet.![]()
Hij wilde geld als de anderen pizza's eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dat heb je met alles hier.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Misschien voedt hij de Fokkers die weer iets hebben om tegen het veganisme te gebruiken
Hier wordt van alles te pas en te onpas genoemd over Adriaan en het vegan zijn van hem.
Dingen die nergens op slaan of maar aangenomen worden
Ja, vreemd is het wel. Wat een omslag ineens.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad al die maanden volgehouden geen geld te willen verdienen, heeft hij een hekel aan. Dus kan me voorstellen dat dit nu wel héél erg vreemd van hem is.
WAT? hij verdiend geld voor de BV. daar vreten ze-edit- hun dagelijke pizzas van.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad al die maanden volgehouden geen geld te willen verdienen, heeft hij een hekel aan. Dus kan me voorstellen dat dit nu wel héél erg vreemd van hem is.
Jessie is de enige met humor. De rest is van het niveau poep en pies 'grapjes'.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Wacht maar, over 2 weken zie je er weer één binnenlopen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik begrijp Adriaan wel hoor, de hele groep met modderpoten in die bakkerij, zie het al voor me.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef eskil het volgende:
[..]
Ze hebben toch een oven. Als iedereen weer in dat bakkerijtje komt kan Adje zeker weer hun teringbende opruimen.
Ja, hij kan echt lol hebben zo af en toe. Vind dat ook leukquote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie is de enige met humor. De rest is van het niveau poep en pies 'grapjes'.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vreemd is het wel. Wat een omslag ineens.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Adriaan wat geld wilt.
De Utopianen zijn te beroerd om Adriaan te helpen met het bakken. Daarom komt er nu hulp van buitenaf en hij wilt in ieder geval die dame van vanmorgen haar reiskosten betalen. En dat wilt hij van zijn zakgeld doen.
Hiske is de laatste die daar iets over mag zeggen. Ze is een rommelkont en doet het minst aan opruimen en schoonmaken. Toevallig omdat ze vanmorgen opruimde heeft ze meteen een grote waffel.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:31 schreef Elounda2019 het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat zoveel mensen kunnen zeuren over van alles, zoals bv hiske met de rommel en dat niemand nou eens denkt: ik ga er wat aan doen.
Merel en Lotus lekker roddelen over Mylene.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Die Mylene met haar grote waffel
Waarom is Merel opeens zo anti-Jessie?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:28 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Waarom moet Jessie altijd het woord voor A3 nemen
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zat net wat anders te doen maar had het geluid van Utopia zacht op de achtergrond, Mylène voerde al het hoogste woord?
Ja valt die.meiden niet mee dat er iemand met iq en denkvermogen is binnengekomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef mcspicy het volgende:
Bij deze al afgeschreven.quote:
Ze IS stoer, voor niemand bang en zéker niet voor Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Domme Lotus probeert stoer te doen
Ja dat vind ik nou ookquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske is de laatste die daar iets over mag zeggen. Ze is een rommelkont en doet het minst aan opruimen en schoonmaken. Toevallig omdat ze vanmorgen opruimde heeft ze meteen een grote waffel.
Omdat hij haar niet echt wil misschienquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom is Merel opeens zo anti-Jessie?![]()
Of is dat omdat hij haar regelmatig aansprak op dingen die ze kocht van de BV.
Dat dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp Adriaan wel hoor, de hele groep met modderpoten in die bakkerij, zie het al voor me.
Steeds meer mensen staan op tegen Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt he? "Wat zijn jullie nou hysterisch bezig"
O nu mogen ze geen pizza meer.![]()
Lotus: het is niet jouw geld.
Jessie: dan ga ik de financiën niet meer doen.![]()
Zo wat laat merel zich kennen zegquote:Op maandag 18 februari 2019 15:34 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Kon je haar onder de duim houden
Gerrit: jahoor ze wou wel wat van mij aannnemen
Merel: Zorg er eens voor dat ze dat hier ook doet
Viel mee. Op haar bips. Daarna ging ze sneakers aan doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:34 schreef mcspicy het volgende:
Die Mylene ook al van de trap gedonderd?
Ik zie het vast weer helemaal verkeerd, ik begrijp de humor van Jassie niet zo goed denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie is de enige met humor. De rest is van het niveau poep en pies 'grapjes'.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen staan op tegen Jessie.
En wat denken ze ermee te bereiken?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen staan op tegen Jessie.
Of ze heeft via via te horen gekregen dat er eerst 15 kilo vanaf moet...quote:Op maandag 18 februari 2019 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat hij haar niet echt wil misschien
Ik ook niet en zijn gemekker ook niet. Gelukkig een SL.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie het vast weer helemaal verkeerd, ik begrijp de humor van Jassie niet zo goed denk ik.
Met d'r Annie Skilder-kop. Nooooooh.quote:
Die gaat troost zoeken bij Jessie straksquote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Mylène krijgt de wind nog wel van voren. Zin in.
quote:
En dat bepaalt hij ff in zijn uppie?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Dan ga ik er voor zorgen dat er nooit meer pizza inkomt hier
En dan de hele dag door, als een wijfquote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en dat kinderachtige gejank van hem meteen.
Die gaat het zwaar krijgen daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met d'r Annie Skilder-kop. Nooooooh.
Ja ze had er geen zin inquote:Op maandag 18 februari 2019 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, Katie geweigerd bij het Centraal?
Ja. Echt he. Niemand krijgt hier maar een kans. Wordt direct beoordeeld en veroordeeld.quote:
Het is ook maar een select groepje van zo'n 30% dat Jessie op waarde weet in te schatten.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie het vast weer helemaal verkeerd, ik begrijp de humor van Jassie niet zo goed denk ik.
Dat heeft hij wel degelijk. Naast dat hij ook vreselijk irritant kan zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is verder niet erg, ik gun Adriaan ook zijn pleziertje maar erg standvastig is hij niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vreemd is het wel. Wat een omslag ineens.
Met andere woorden: Jessie eruit.Er is geen verschil met toen hij er nog niet was!quote:Op maandag 18 februari 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat denken ze ermee te bereiken?![]()
Alsof ze zelf ook maar iets van structuur daar brengen
Oei, kijk uit wat je zegt, want dan heb je een grote bek en ben je een mongool.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dat bepaalt hij ff in zijn uppie?
Wat een leven en dat voor een paar rotcenten, best sneu voor Jassie eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie is 12 tot 15 uur met de BV bezig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om en ik zou het erg op prijs stellen als je benamingen achterwege laat. Nergens voor nodig.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
WAT? hij verdiend geld voor de BV. daar vreten die hun dagelijke pizzas van.
Precies. Het is niet zwart/witquote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk. Naast dat hij ook vreselijk irritant kan zijn
Ook dat zie ik als onderdeel van zijn humor.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk. Naast dat hij ook vreselijk irritant kan zijn
en maar zeggen dat je naar iemand toe moet komen als je iets hebtquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel en Lotus lekker roddelen over Mylene.
En anderen zeggen dat ze een grote bek heeft en een mongool is.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Echt he. Niemand krijgt hier maar een kans. Wordt direct beoordeeld en veroordeeld.
Tuurlijk heb je een eerste indruk, maar het is hier veel erger nog dan in Utopia. De negativiteit.
En iemand die al zijn/haar valse kanten heeft laten zien is ineens een engeltje omdat ze verteld hebben dat ze een rugzakje hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en ik zou het erg op prijs stellen als je benamingen als 'mongooltjes' achterwege laat. Nergens voor nodig.
Druk, druk, druk, druk.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef Mylene het volgende:
Jessie zegt nogmaals 12 tot 14 uur per dag bezig te zijn voor de BV.
Ze moeten gewoon een wasvrouw op gaan roepen, bakkersassistente is er ook al.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:31 schreef Elounda2019 het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat zoveel mensen kunnen zeuren over van alles, zoals bv hiske met de rommel en dat niemand nou eens denkt: ik ga er wat aan doen.
Voor mij is er wel verschil, een heel groot verschil zelfs, iets plezierigs om naar te kijken én naar te luisteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Met andere woorden: Jessie eruit.Er is geen verschil met toen hij er nog niet was!
Kan je nagaan hoe beroerd hij het buiten had?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat een leven en dat voor een paar rotcenten, best sneu voor Jassie eigenlijk.
Ze is in ieder geval al geen strandhuis type ...dat is sowieso al een pré..quote:Op maandag 18 februari 2019 15:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Echt he. Niemand krijgt hier maar een kans. Wordt direct beoordeeld en veroordeeld.
Tuurlijk heb je een eerste indruk, maar het is hier veel erger nog dan in Utopia. De negativiteit.
En iemand die al zijn/haar valse kanten heeft laten zien is ineens een engeltje omdat ze verteld hebben dat ze een rugzakje hebben.
stoer?eerder een asoquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze IS stoer, voor niemand bang en zéker niet voor Jessie.
Top idee! Gooi Palma van DGK er maar in.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een wasvrouw op gaan roepen, bakkersassistente is er ook al.
Ojee, nu al spanningen? Concurrentie?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef mcspicy het volgende:
Omdat ze mondig is ? Ze lijkt me wel ok tot nu toe.quote:
Hoogopgeleiden ongetwijfeldquote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook maar een select groepje van zo'n 30% dat Jessie op waarde weet in te schatten.
Mylene al vuistdiep bij Jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef snetje het volgende:
Jessie: Het klopt van geen kant..
Mylene: Klopt!...
dus datquote:Op maandag 18 februari 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat denken ze ermee te bereiken?![]()
Alsof ze zelf ook maar iets van structuur daar brengen
Lees net dat het Merel was.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef snetje het volgende:
Lotus commentaar op Mylene omdat die het niet snapte waarom iedereen zo gefrustreerd reageerde op Jessie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |