quote:Op maandag 18 februari 2019 13:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A Patries het 2e broodbak meisje is daar dus ook al vaker geweest.
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:50 schreef Ranah het volgende:
thanx voor het openen cyber, ik was nog aan het bijlezen
Ik heb een vermoeden dat Mylene ook wel de ex van Jessie gaat worden.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gelukkig de ex van Jessie niet terug. krijgen we weer een billy stream
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat Mylene ook wel de ex van Jessie gaat worden.
Dat kan toch niet zomaar? Beertje verkopen?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Onder het mom: Jij mij naaien ik jou naaien.
Jens gaat de anus van GG online zetten.
gg wil daar wel ¤6000,- voor hebben.
Beertje wordt om 15:00 opgehaald door ene Rob
Wat een idioterie.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Onder het mom: Jij mij naaien ik jou naaien.
Jens gaat de anus van GG online zetten.
gg wil daar wel ¤6000,- voor hebben.
Beertje wordt om 15:00 opgehaald door ene Rob
Serieus dat kan toch nietquote:
waarom niet, het is toch geen mietje.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:op
[..]
Serieus dat kan toch niet
Al was het een mietje.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:05 schreef goldback het volgende:
[..]
waarom niet, het is toch geen mietje.
Niet verkocht.quote:
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 14:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Te loongesprek wat Jens net voerde gemist?
Jens heeft zo te zien/horen namens gg excuus mail geschreven aan de potentiële koper.
En nu weer stoken tussen Shelly en Gerritquote:Op maandag 18 februari 2019 14:08 schreef Hagenesie het volgende:
Jessie doet 12 tot 15 uur per dag iets voor de groep. Niets voor zichzelf.
Dat was gewoon Rob de koerier de een 1-2je met Gerrit had.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar dus wel gouden handel dat beertje.
Ik zou internet gaan struinen en 100 van die dingen laten komen.
Klein T shirtje aan met "#Team Jens""
Vies min mannetje is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"En we missen 4 kindertjes" ( snotkoker jes):r
Geniepieg kwalletje is dat. Denigrerend over andere met dat badinerende ondertoontje, 24/7
stokertje is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"En we missen 4 kindertjes" ( snotkoker jes)![]()
Geniepieg kwalletje is dat. Denigrerend over andere met dat badinerende ondertoontje, 24/7
Ja, ze vindt zichzelf té leuk.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Mylène niets aan, te nadrukkelijk aanwezig lijkt het, wat meer bescheiden zou haar sieren, alsof ze er lang in zit omdat ze de ex van Gerrit is. Ik erger me ook aan haar stem![]()
.
Als of ze er al maanden zitquote:
+1quote:Op maandag 18 februari 2019 14:22 schreef Hagenesie het volgende:
Erik slaapt. Die kan er best wel eens uitgestemd worden. Een petertje.
Mee eens, tot op heden zien we een toneelspelende ex van Gerrit die zei dat Gerrit niet de echte Gerrit is in Utopia.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Mylène niets aan, te nadrukkelijk aanwezig lijkt het, wat meer bescheiden zou haar sieren, alsof ze er lang in zit omdat ze de ex van Gerrit is. Ik erger me ook aan haar stem![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |