Bizar. Terwijl de utopianen vakantie houden, zuipen, neuken en een middagdutje doen moet er iemand van buitenaf komen om Adriaan te helpen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel veganistisch
Je moet toch gek zijn als je daar wil gaan werken, 15 man zitten er en jij komt als buitenstaander daar helpen toktok
1 x per week a 2 weken, is geen slavenarbeid.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. Terwijl de utopianen vakantie houden, zuipen, neuken en een middagdutje doen moet er iemand van buitenaf komen om Adriaan te helpen.
Tja, en als degene die dan vaak neukt mee wil helpen gaat het schuim weer mailenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. Terwijl de utopianen vakantie houden, zuipen, neuken en een middagdutje doen moet er iemand van buitenaf komen om Adriaan te helpen.
Al was het 1 keer per maand dan is het nog belachelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
1 x per week a 2 weken, is geen slavenarbeid.
Dan mag ze lekker wegblijven....quote:
Lijkt mij ook niet, vooral met de bezorgkosten is het toch wel een duur broodjequote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik denk dat die hele bakkerij gaat floppen als een malle. Leuk om eens een keer een brood te bestellen maar als je een maal zo'n droge deceptie gehad hebt bestel je dat niet nog een keer.
Dan zou die neuker eens moeten leren om zijn smerige lijf schoon te houdenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, en als degene die dan vaak neukt mee wil helpen gaat het schuim weer mailen
Dat is best wel veel, Adriaan zei ook dat het veel werk is om ze te maken. (Valt toch wel mee)quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
Er staan nog 50/60 appeltaarten in de bestelling.
Als de bakker daar dan ook eens zelf mee begint hebben we de helft al gewonnenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou die neuker eens moeten leren om zijn smerige lijf schoon te houden
Ik dacht 15 te horen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
Er staan nog 50/60 appeltaarten in de bestelling.
Ja valt ook wel mee, de appelschillen kost wel wat tijd, maar daar zou ik dan Chris en His opzetten of zo,quote:Op maandag 18 februari 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is best wel veel, Adriaan zei ook dat het veel werk is om ze te maken. (Valt toch wel mee)
Precies, of apparaatje voor kopenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja valt ook wel mee, de appelschillen kost wel wat tijd, maar daar zou ik dan Chris en His opzetten of zo,
Ik heb Adriaan regelmatig zijn handen zien wassen. Tim nog nooit. En als zelfs zijn leuter schoon gelikt moet worden van de strontaanslag dan vind ik het niet zo raar dat mensen niets eten waar hij bij in de buurt is geweest.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de bakker daar dan ook eens zelf mee begint hebben we de helft al gewonnen
Haha, Chris en Hisquote:Op maandag 18 februari 2019 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja valt ook wel mee, de appelschillen kost wel wat tijd, maar daar zou ik dan Chris en His opzetten of zo,
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Adriaan regelmatig zijn handen zien wassen. Tim nog nooit. En als zelfs zijn leuter schoon gelikt moet worden van de strontaanslag dan vind ik het niet zo raar dat mensen niets eten waar hij bij in de buurt is geweest.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelang moet je dat blad blijven vegen....
Ik heb nog nooit een bakker met zijn lul een taart zien maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Adriaan regelmatig zijn handen zien wassen. Tim nog nooit. En als zelfs zijn leuter schoon gelikt moet worden van de strontaanslag dan vind ik het niet zo raar dat mensen niets eten waar hij bij in de buurt is geweest.
Ik zou van niemand daar wat willen eten, basisvoorzieningen zijn ver onder de maat.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Ja, die doen niet veel werk daar, dus mooi om dat te doenquote:
En nog koud water ook nogquote:Op maandag 18 februari 2019 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Handen was met alleen water worden je handen niet echt schoon van![]()
Klopt, slaat nergens op dit.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:08 schreef Angelique61 het volgende:
Wat voor nut heeft dat om dat meisje 1 x of om de week te laten komen heeft tochpas nut om elke dag een hulp te hebben...
Ik heb hem nog niet 1 keer zijn handen zien wassen. Ook niet als hij uitgebreid makaak heeft liggen vingeren en god mag weten waar die vingers nog meer hebben gezeten. Hij komt zijn bed uit, kleedt zich aan en gaat eten pakken.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bakker met zijn lul een taart zien maken.
En zijn handen wast hij best regelmatig
Adje staat ook te slopen, matten te kloppen, dagen de zelfde kleding aan en dan brood maken
Haspels uitrollen en geen handen wassen
Ze zijn allebei goorlappen,
Precies ik ben het helemaal met je eens !quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En koud water ook nog vaak. Hoort gewoon stromend warm en koud water in de caravan en silo te zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Handen was met alleen water worden je handen niet echt schoon van![]()
Zeker in die bakkerijquote:Op maandag 18 februari 2019 12:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En koud water ook nog vaak. Hoort gewoon stromend warm en koud water in de caravan en silo te zijn.
Vegan broekquote:Op maandag 18 februari 2019 12:10 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die broek raar bij dat vrouwtje
[ afbeelding ]
Komt door de tena-lady..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt en iets om te desinfecterenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik snap niet dat een zeep ding daar neer hangen die je ook in sommige wc's hebt. Zoiets als deze dus
[ afbeelding ]
Het voordeel van Franny's enorme kaakpartij is dat ze niet snel een onderkin krijgt. Elk nadeel hep zn voordeelquote:
Dit dus met desinfectiemiddel en op de plek waar gewerkt wordt.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik snap niet dat een zeep ding daar neer hangen die je ook in sommige wc's hebt. Zoiets als deze dus
[ afbeelding ]
fucking irritant dat hij er iets van zegt dat zij voor 350 per maand aan zeepjes en shampoo wil kopenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Jessie loopt weer fucking irritant te doen, zegt Merel. Daarom roep ik de hele groep bij elkaar.
DIt mag ik wel van Merel, ze laat zich de les niet lezen door Jessie
Nee, hij heeft al gezegd als het loopt dat hij door gaat met het volgende project.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:15 schreef spapaars het volgende:
heeft Jessie zich de bakkerij al toegeëigend?
Jessie trekt alles naar zich toe.....Naar ventje....quote:Op maandag 18 februari 2019 12:15 schreef spapaars het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het voordeel van Franny's enorme kaakpartij is dat ze niet snel een onderkin krijgt. Elk nadeel hep zn voordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet, maar wel hoe alles gaan moetquote:Op maandag 18 februari 2019 12:15 schreef spapaars het volgende:
Nou inderdaad. Ridicuul.....quote:Op maandag 18 februari 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
fucking irritant dat hij er iets van zegt dat zij voor 350 per maand aan zeepjes en shampoo wil kopen
Jessie loopt vanaf zijn glorieuze intrede met die boot al irritant te doen...quote:Op maandag 18 februari 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Jessie loopt weer fucking irritant te doen, zegt Merel. Daarom roep ik de hele groep bij elkaar.
DIt mag ik wel van Merel, ze laat zich de les niet lezen door Jessie
En madam wil alleen voor zichzelf al voor 20 euro per maand aan shampoo! Dat gebruik ik nog niet per jaar!!!quote:
Mylene heeft genoeg gezien op de streams/tvquote:Op maandag 18 februari 2019 12:17 schreef Sofia2019 het volgende:
Mylène gaf net al een sneer aan merel. Ze zei kunnen we dit later even bespreken en eerst dot doen ( sporten ). Toen snauwde merel ik maak eerst even mijn zin af. Mylène is net binnen wat denkt ze wel niet. Ik mag haar niet zo. Komt arrogant en verwaand / fake over
Jij hebt mensenkennis.........quote:Op maandag 18 februari 2019 12:17 schreef Sofia2019 het volgende:
Mylène gaf net al een sneer aan merel. Ze zei kunnen we dit later even bespreken en eerst dot doen ( sporten ). Toen snauwde merel ik maak eerst even mijn zin af. Mylène is net binnen wat denkt ze wel niet. Ik mag haar niet zo. Komt arrogant en verwaand / fake over
Ja dat is ook weer zo.....quote:
Wil ze mij gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:17 schreef Sofia2019 het volgende:
Maar Merel pikt het niet van hem, dat is wel mooi aan haar.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie loopt vanaf zijn glorieuze intrede met die boot al irritant te doen...
Na het brood bak debacle van Tim, zijn ze duidelijk meer aandacht aan hygiëne zijn besteden en benoemen het ook regelmatig. Merel bestelt niet voor niets spullen voor persoonlijke hygiënequote:Op maandag 18 februari 2019 12:20 schreef mazaru het volgende:
Adriaan gaat iets te eten maken voor zijn hulp. Hij gaat EERST ZIJN HANDEN WASSEN en dan maakt hij het klaar zegt hij.
Botox heeft geen goed gedaanquote:Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.....Takelen snel af....Zie Lotus...
Bij Merel is dat dus gezichtsdoekjes/make up doekjesquote:Op maandag 18 februari 2019 12:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Na het brood bak debacle van Tim, zijn ze duidelijk meer aandacht aan hygiëne zijn besteden en benoemen het ook regelmatig. Merel bestelt niet voor niets spullen voor persoonlijke hygiëne
dat hoort zo high waist..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Don en Ad in de Bakker scenario.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
Jessie over een alcoholpompje voor hun handen? Ze lezen mee
noemde het van de week alquote:Op maandag 18 februari 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
Dit is toch geen gezicht? Het is een lipleesbroekquote:Op maandag 18 februari 2019 12:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat hoort zo high waist..
Alleen staat het alleen goed bij hele slanke dames
Beter dan dat enge gehinnik van Lotusquote:Op maandag 18 februari 2019 12:31 schreef BloesBloes het volgende:
Hè hè hè hè hi hi hi hi hi ha ha ha ha ah gi gi gi gi gi Mylene en Gerrit, ik geniet nu al van ze.
Noem nog eens dat Tim er de volgende ronde uitgaat dan gebeurt dat ook!quote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Net als die telefooncel waar ik het over had, een paar dagen er na stond die cel daar weer. Kan geen toeval zijn.
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dan dat enge gehinnik van Lotus [ afbeelding ]
Handig voor de non-verbale communicatiequote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch geen gezicht? Het is een lipleesbroek
Bij deze!quote:Op maandag 18 februari 2019 12:36 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Noem nog eens dat Tim er de volgende ronde uitgaat dan gebeurt dat ook!
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Handig voor de non-verbaal communicatie
Daar had ik het vanmorgen nog over, dat ik op de versafdeling verplicht die handalcoholquote:Op maandag 18 februari 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
of Fluisterpantalonquote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen, al die meiden lopen er meequote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niets voor jou Frits om ze een workshop hygiëne te geven?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar had ik het vanmorgen nog over, dat ik op de versafdeling verplicht die handalcohol
moest hebbenHeb ook m'n getuigschrift HACCP
Persoonlijk denk ik dat deze combinatie veel irritanter is/wordt. We zullen zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dan dat enge gehinnik van Lotus [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of Fluisterpantalon(je ziet de lippen bewegen, maar je verstaat er geen flikker van)
Aan de achterkant is het ook al geen gezichtquote:Op maandag 18 februari 2019 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen, al die meiden lopen er mee
Je kan bijna geen andere broek meer vinden.. ik heb ze ook , alleen draag ik me truien en t shirts over de broek ipv erin .. dan ziet het er minder lomp uit
(Verbergt wel goed je buikje😉)
[..]
of Fluisterpantalon(je ziet de lippen bewegen, maar je verstaat er geen flikker van)
[..]
Jezus zegquote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee dat komt omdat alles erin gepropt wordquote:Op maandag 18 februari 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan de achterkant is het ook al geen gezicht![]()
[ afbeelding ]
Snotkoker jes was toch zo tegen alcohol?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar had ik het vanmorgen nog over, dat ik op de versafdeling verplicht die handalcohol
moest hebbenHeb ook m'n getuigschrift HACCP
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iedereen moest komen, maar blijkbaar weer afgeblazen.
Het zit stukken lekkerder dan die lage broeken. Geen doen. Je loopt de hele dag te hijsen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee dat komt omdat alles erin gepropt word
Gewoon een leuke lange blouse zou inderdaad een stuk beter staan. De temperatuur is er ook niet naar om zo'n dikke trui aan te hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee dat komt omdat alles erin gepropt word
Hij zei al dat hij er aan ging hangen..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Snotkoker jes was toch zo tegen alcohol?
ze heeft die broek tot onder haar oksels opgetrokken. Iets lager en hij zou al een stuk beter zitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon een leuke lange blouse zou inderdaad een stuk beter staan. De temperatuur is er ook niet naar om zo'n dikke trui aan te hebben
Ik dacht al, haar schaamhaar komt boven die broek vandaan, maar dat was dus okselhaar...quote:Op maandag 18 februari 2019 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ze heeft die broek tot onder haar oksels opgetrokken. Iets lager en hij zou al een stuk beter zitten.
De eerste dag zegt totaal niets over de persoon die binnen is gekomen. Je ziet pas hoe ze zijn als ze al een week of 2, 3 binnen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:45 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaat wel leuk met dat varkentje om, maar ze heeft natuurlijk wel ook de nodige ervaring met een ex als Gerrit.
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ze heeft die broek tot onder haar oksels opgetrokken. Iets lager en hij zou al een stuk beter zitten.
Conimex..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze heeft iets oosters, Indonesisch?
Hij is daar niet gekomen om de boekhouding over te nemen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef mcspicy het volgende:
Wanneer ging Jessie hun nu uit de rode cijfers halen? De boekhoud messias is toch al een paar maanden daar?
daar is hij niet voor binnen gekomen en bovendien lukt het nooit om in zo'n korte tijd 18000 uit de min te komenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef mcspicy het volgende:
Wanneer ging Jessie hun nu uit de rode cijfers halen? De boekhoud messias is toch al een paar maanden daar?
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is daar niet gekomen om de boekhouding over te nemen.
Voor het openlucht museum in Arnhem, bouwen ze weer plaggenhutjes vanquote:Op maandag 18 februari 2019 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Word dat brood niet gewoon voor paarden gemaakt?............Kan mij totaal niet voorstellen dat er zoveel broden besteld worden.....
Klopt,ik weet nog toen Jessie binnenkwam.Zei hij niet iets dat hij ze uit de rode cijfers ging halen?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
De eerste dag zegt totaal niets over de persoon die binnen is gekomen. Je ziet pas hoe ze zijn als ze al een week of 2, 3 binnen zijn.
Vieze klotus maakte drie keer per dag de caravan schoon toen ze binnen kwam. Ze kon er niet tegen dat iets vies was zei ze toen![]()
Moet je nu zien, te lui dat ze in haar ogen wrijft
Migraine en Hyene al langs gekomenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een bijnaam voor Mylene.......Sommigen hier zijn best wel creatief....
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is daar niet gekomen om de boekhouding over te nemen.
Doe me een lol zegquote:Op maandag 18 februari 2019 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een bijnaam voor Mylene.......Sommigen hier zijn best wel creatief....
Gyle Mylequote:Op maandag 18 februari 2019 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Brood komt volgens mij als een baksteen bij je aan als je zo'n brood zou bestellen.....quote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor het openlucht museum in Arnhem, bouwen ze weer plaggenhutjes van
Raar he? 18000 is toch zo verdiend daar in drie wekenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Klopt,ik weet nog toen Jessie binnenkwam.Zei hij niet iets dat hij ze uit de rode cijfers ging halen?
Niks van terechtgekomen na die 2 a 3 weken!
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Migraine en Hyene al langs gekomen
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Klopt,ik weet nog toen Jessie binnenkwam.Zei hij niet iets dat hij ze uit de rode cijfers ging halen?
Niks van terechtgekomen na die 2 a 3 weken!
Mylene is in huisje niet in de caravanquote:Op maandag 18 februari 2019 12:51 schreef mario390 het volgende:
mylene met jean heeft en dikke kontje
Is het niets voor je visserij?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brood komt volgens mij als een baksteen bij je aan als je zo'n brood zou bestellen.....
Gast ook...quote:Op maandag 18 februari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast, waar is hij nu mee bezig,..
Makaak en centenbakje,hoe komen ze erop?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
wie is dat dann?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mylene is in huisje niet in de caravan
Moet kunnen met die super bakkerij, met 140 broden en 8 taarten zouden ze al 400 winst gedraaid hebben alle investeringen al terugquote:Op maandag 18 februari 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar he? 18000 is toch zo verdiend daar in drie weken
Zet die breedbeeld functie eens uit Mario.....Meid heeft zo te zien een mooi lichaam, met alles goed op de plaats...Maar het is geen keurvarken he....quote:Op maandag 18 februari 2019 12:51 schreef mario390 het volgende:
mylene met jean heeft en dikke kontje
Ze gaan pulsvissen al verbieden.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is het niets voor je visserij?
volgens mij is zij vreemd gegaan. Ze heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het uit ging vertelde Gerritquote:Op maandag 18 februari 2019 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie is er vreemd gegaan. Mylene of Gerrit?
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mylene is in huisje niet in de caravan
het zijn 2 of?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zet die breedbeeld functie eens uit Mario.....Meid heeft zo te zien een mooi lichaam, met alles goed op de plaats...Maar het is geen keurvarken he....
Goed nagedachtquote:Op maandag 18 februari 2019 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
volgens mij is zij vreemd gegaan. Ze heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het uit ging vertelde Gerrit
Ja las gisteren hier iets dat al Gerrit zijn exen zijn vreemd gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
volgens mij is zij vreemd gegaan. Ze heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het uit ging vertelde Gerrit
Dat is een meisje die solliciteert om adje mee te helpen in de bakkerij geloof dat er nog een komt vandaag ofzquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is het niets voor je visserij?
Nee, die donkerharige met die lipleesbroek komt Adriaan helpen met bakken.quote:
okequote:Op maandag 18 februari 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, die donkerharige met die lipleesbroek komt Adriaan helpen met bakken.
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Makaak en centenbakje,hoe komen ze erop?
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze gaan pulsvissen al verbieden.
Denk jij dat de EU dan gaat toestemmen om de vissen dan maar dood te gooien met het brood van A3?
Nee één Mario...Die dame bij Adriaan, helpt Adriaan mee brood te bakken.....quote:
ik gebruik ook goede shampoquote:Op maandag 18 februari 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En madam wil alleen voor zichzelf al voor 20 euro per maand aan shampoo! Dat gebruik ik nog niet per jaar!!!
Je doet hem goed naquote:Op maandag 18 februari 2019 12:55 schreef Dotteke het volgende:
sijn de eerzte senuwen algesakt, vraagt Jessie aan Myl
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:55 schreef Dotteke het volgende:
sijn de eerzte senuwen algesakt, vraagt Jessie aan Myl
ja dat man kann an haar licham zienquote:Op maandag 18 februari 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee één Mario...Die dame bij Adriaan, helpt Adriaan mee brood te bakken.....
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat man kann an haar licham zien
Hij zei tegen Gerrit dat het niet zijn type isquote:Op maandag 18 februari 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou Jessie nu met zijn lul praten of met zijn mond.....
Is voor de markt zondag en afterpartyquote:Op maandag 18 februari 2019 13:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Goffer, langlaufers door de poort.
De mussen vallen dood van het dak
Dat kan natuurlijk ook...............Maar het is wel een mooie meid....quote:Op maandag 18 februari 2019 13:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hij zei tegen Gerrit dat het niet zijn type is
Ja ik zie het nu bedankt.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is voor de markt zondag en afterparty
okequote:Op maandag 18 februari 2019 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik gebruik ook goede shampo
Zeker een mooie meidquote:Op maandag 18 februari 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook...............Maar het is wel een mooie meid....
Nu al dat is wel erg vroeg, zo warm is het nog geen eensquote:Op maandag 18 februari 2019 13:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu bedankt.
Schrok me de tering, wij hebben morgen tropenrooster.
Ze zegt dat ze zichzelf een tijd terug al had opgegeven en er al eerder in gekomen zou zijn maar werd toen ziek.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:04 schreef mcspicy het volgende:
Is het al bekend of die Mylene zich aan heeft gemeld of is ze gevraagd?
Dit.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zet die breedbeeld functie eens uit Mario.....Meid heeft zo te zien een mooi lichaam, met alles goed op de plaats...Maar het is geen keurvarken he....
Er komt 40 kub sneeuw voor 360 euro en het wordt 16 graden!quote:Op maandag 18 februari 2019 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is voor de markt zondag en afterparty
Duidelijk mevrouw is een kijkertquote:Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef mazaru het volgende:
Merel vraagt of ze het geld op mag sturen. Mevrouw heeft het liever eerst in haar handen voor ze bestelt.
Het komt er al aardig doorheen sijpelen hoe ze is.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef Goldencharly het volgende:
Mylene is een prachtige meid maar goed,het blijft afwachten hoe haar karakter zal zijn.
Nja je verwacht ook niet dat het zo ''warm'' ineens wordt in februari en het is een apres ski marktquote:Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er komt 40 kub sneeuw voor 360 euro en het wordt 16 graden!![]()
![]()
![]()
Al die top ideeën van Jessie!, Kosten geen drol!
Mevrouw is niet op haar achterhoofd gevallenquote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Duidelijk mevrouw is een kijkert
Hebben ze in Uto 1 ook een keer gedaan. Bleef best nog wel lang liggen. En toen dooide het ook flink.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er komt 40 kub sneeuw voor 360 euro en het wordt 16 graden!![]()
![]()
![]()
Al die top ideeën van Jessie!, Kosten geen drol!
Mevrouw is kraam houdster en daar al eerder geweest met haar koopwaar.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Duidelijk mevrouw is een kijkert
Elzewiekequote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Weet wel iemand die daar heen kan om taarten te gaan bakken daar
Raar en zonde van het geld maar weerquote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hebben ze in Uto 1 ook een keer gedaan. Bleef best nog wel lang liggen. En toen dooide het ook flink.
Ze weet dat ze knap is dus hou mijn hart vast...quote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt er al aardig doorheen sijpelen hoe ze is.
Tjezus Mario. Zing eens een ander liedje.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat man kann an haar licham zien
Ze denkt al aardig de boel daar te kunnen regeren. Die gaat voor veel problemen zorgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weet dat ze knap is dus hou mijn hart vast...
Dan zorg je toch dat je de bestelling ongedaan kan maken?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je verwacht ook niet dat het zo ''warm'' ineens wordt in februari en het is een apres ski markt
Wel weer leuk, dus hopelijk dan op een goede manier.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denkt al aardig de boel daar te kunnen regeren. Die gaat voor veel problemen zorgen.
Waarom het past bij het thema van de marktquote:Op maandag 18 februari 2019 13:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je de bestelling ongedaan kan maken?
Of Vanessaquote:
We gaan het zien. Maar ik denk dat er gewoon een extra irritatiefactor bij is gekomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel weer leuk, dus hopelijk dan op een goede manier.
En het kost geen drol!quote:Op maandag 18 februari 2019 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom het past bij het thema van de markt
We wachten het maar af... Ik was zó gecharmeerd van Lotus toen. Hup meteen soppen. Heeft 2 dagen geduurd. Wat een desillusie.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
Ze is dus binnen gekomen om verder te komen als model. Daar zaten we nou net op te wachten
Daar had ik ook gelijk mijn bedenkingen bij. Hopelijk zit ik er bij deze naastquote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
We wachten het maar af... Ik was zó gecharmeerd van Lotus toen. Hup meteen soppen. Heeft 2 dagen geduurd. Wat een desillusie.
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik ook gelijk mijn bedenkingen bij. Hopelijk zit ik er bij deze naast
Soppen?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
We wachten het maar af... Ik was zó gecharmeerd van Lotus toen. Hup meteen soppen. Heeft 2 dagen geduurd. Wat een desillusie.
Ah toen was ik er nog niet bij, bedankt.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:22 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Eerst de caravan. Na 2 dagen op Mike.
Five minutes of fame..quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap niet dat ze daar willen helpen met bakken
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah toen was ik er nog niet bij, bedankt.
Alweer?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef Kannietmissen het volgende:
Volgens mij wil Erik naar huis...
Alweer?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef Kannietmissen het volgende:
Volgens mij wil Erik naar huis...
Ik hoor hem dat erg pathetisch zeggen...quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef DKUp het volgende:
Tim gunt Erik zijn exit, omdat het een goede man is met het hart op de juiste plek.
Dat dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:25 schreef Elounda2019 het volgende:
Erik wil elk uur naar huis. Behalve als het biertijd is.
Nou en wat voor famequote:
Die denkt mag ik weer blijven de graftakquote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef DKUp het volgende:
Tim gunt Erik zijn exit, omdat het een goede man is met het hart op de juiste plek.
Erik krijgt zijn Petertje ook wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die denkt mag ik weer blijven de graftak
Is toch nog wachten op een bus die hij mag inrichten?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Erik heeft straks alles gebouwd en mag dan weg.
Koningsdag zit eraan te komen.quote:
Vind je? Het is voornamelijk lastig als je probeert Utopia te volgen en er geen 24/7 bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:35 schreef mcspicy het volgende:
Makaak,centenbakje,graftak,klotus.
Zeer creatief
Dat ervaar ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je? Het is voornamelijk lastig als je probeert Utopia te volgen en er geen 24/7 bent.
Overheen scrollen.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:35 schreef mcspicy het volgende:
Makaak,centenbakje,graftak,klotus.
Zeer creatief
die denkt dat t nu al koningsdag is met haar oranjequote:
Juistum, of inlezen.quote:
ja dat klopt...quote:Op maandag 18 februari 2019 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zit stukken lekkerder dan die lage broeken. Geen doen. Je loopt de hele dag te hijsen.
Nee tuurlijk is dat niet creatief.Slaat echt nergens op!quote:Op maandag 18 februari 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je? Het is voornamelijk lastig als je probeert Utopia te volgen en er geen 24/7 bent.
Daarom scrollen en niet je ergeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet creatief.Slaat echt nergens op!
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze gaan pulsvissen al verbieden.
Denk jij dat de EU dan gaat toestemmen om de vissen dan maar dood te gooien met het brood van A3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |