Ongeveer een jaar zei Gerrit.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoelang heeft deze relatie geduurd???
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.quote:
Ik snap niet dat de Warme Bakker in het land het dan zo zwaar heeft met alle kosten en batenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.
Goed nieuws.![]()
![]()
GM, even Mylene bekijken.
Komt er nog een rekening van Wim Voege/Vroege?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.
Goed nieuws.![]()
![]()
Prima TT Kaatjequote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
Ik wist zo snel niets te verzinnen. Als iemand een leuke tt weet, geef hem maar door aan een Mod.
Ik ben akkoord.
Ik hoorde en ze een onduidelijker verhaal vertellen hoor. Met lang om elkaar heen hangen en dat ze best lang wat hadden maar weleens aan/uit. Weet allen niet wat voor haar best lang is dat zei ze in dat gesprek nietquote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef DKUp het volgende:
Half jaar tot een jaar. In overleg uit elkaar gegaan en ze zijn vrienden gebleven.
Fijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En ze kunnen weer bij de orders volgens Jens.
Nou, inderdaad. Het is een goudmijn!quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Warme Bakker in het land het dan zo zwaar heeft met alle kosten en baten
Er stonden berichten in dat de ex van Gerrit zou komenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En ze kunnen weer bij de orders volgens Jens.
Subsidie vanuit de Europese Uniequote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef -sabine- het volgende:
Broden moeten voor zo’n 22 euro verkocht zijn om nu al 400 winst te hebben. Maak dat de poedel wijs.
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef -sabine- het volgende:
Broden moeten voor zo’n 22 euro verkocht zijn om nu al 400 winst te hebben. Maak dat de poedel wijs.
Er staan hier genoeg panden leeg. Ik ga Bakker worden, zonder geld en opleidingquote:Op maandag 18 februari 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het is een goudmijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Komt er nog een rekening van Wim Voege/Vroege?
Kan inderdaad prima kloppen. En aangezien dat hout dat mike voor die boomhut gebruikt niet betaald hoeft te worden als ik mag geloven wat hier geschreven wordt dan zal de verbouwing van de caravan ook wel niets kostenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat is wat er verstuurd is toch? Jessie rekent wat er besteld en betaald is want dat is wat ook al verdiend is, en dan zou t kunnen kloppen
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er staan hier genoeg panden leeg. Ik ga Bakker worden, zonder geld en opleiding![]()
Dat zou wel het mooiste zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan inderdaad prima kloppen. En aangezien dat hout dat mike voor die boomhut gebruikt niet betaald hoeft te worden als ik mag geloven wat hier geschreven wordt dan zal de verbouwing van de caravan ook wel niets kosten
Deal. Hoeveel procent aandeel wil je. Zeg maar wat hoor. Verdiend genoegquote:
daar zijn de broden goedkoper 😉quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Warme Bakker in het land het dan zo zwaar heeft met alle kosten en baten
Viel mij ook al opquote:Op maandag 18 februari 2019 10:26 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Brandon nong nooit zoveel horen praten.
50% Jij doet het werk en ik zeg hoe het moet.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Deal. Hoeveel procent aandeel wil je. Zeg maar wat hoor. Verdiend genoeg
Jammer dat hij amper te verstaan isquote:Op maandag 18 februari 2019 10:26 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Brandon nog nooit zoveel horen praten.
Wat denk je wat goed schoonmaken en hygiënisch werken kostquote:Op maandag 18 februari 2019 10:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar zijn de broden goedkoper 😉
Goed plan Jes. (ik zeg maar snel ja, voordat je over mij begint te zeuren tegen iedereen)quote:Op maandag 18 februari 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
50% Jij doet het werk en ik zeg hoe het moet.
brood klaar overmorgen versturenquote:
Dag bakker, dag mevrouw, mag ik 2 broden van u? natuurlijk mevrouwtje, ze zijn net vers van gisteren. O, heerlijk bakker. Alstublieft, dat is dan 44 euro alstublieft. Hier heeft u 50 bakker, laat de rest maar zitten hoor. Dag mevrouw. Dag bakker.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dag bakker, dag mevrouw, mag ik 2 broden van u? natuurlijk mevrouwtje, ze zijn net vers van gisteren. O, heerlijk bakker. Alstublieft, dat is dan 44 euro alstublieft. Hier heeft u 50 bakker, laat de rest maar zitten hoor. Dag mevrouw. Dag bakker.
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dag bakker, dag mevrouw, mag ik 2 broden van u? natuurlijk mevrouwtje, ze zijn net vers van gisteren. O, heerlijk bakker. Alstublieft, dat is dan 44 euro alstublieft. Hier heeft u 50 bakker, laat de rest maar zitten hoor. Dag mevrouw. Dag bakker.
zal wel een vriendin van der zijn denkquote:Op maandag 18 februari 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:
Adriaan is ook gecharmeerd van Mylene
Lotus spreekt uit tegen Mike dat het wel apart is dat gepland bezoek nu als bezoeker binnen komt. Dus Annelies (?) zou ook zo maar binnen kunnen komen.. en SL
Misschien ex van Mike?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal wel een vriendin van der zijn denk
Dat zijn mensen die niet kunnen verkroppen dat een ander iets heeft wat zij niet hebben. Afgunstige, achterbakse nietsnutten.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeurt lotus steeds over een Anna en dat die dan ook mag komen en Mike ja dan mag John ook op mijn bezoek komen.
Nee Anna is een vriendin van Lotus was geloof ik met vorig bezoek er ookquote:
Die betaald zijn gas/elektra en het licht.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat was pas echt leuk geweest. Shelley pesten hebben we ondertussen wel gezien. Tijd dat die mike en klotus eens goed aangepakt worden.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaat KLotus echt niet trekken hoor
Dank je voor de infoquote:Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee Anna is een vriendin van Lotus was geloof ik met vorig bezoek er ook
Dat heeft toch helemaal geen toegevoegde waardequote:Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee Anna is een vriendin van Lotus was geloof ik met vorig bezoek er ook
tijd voor een beetje verdraagzaamheid daar, elkaar wat gunnen dan zal de bv ook beter gaan draaien.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was pas echt leuk geweest. Shelley pesten hebben we ondertussen wel gezien. Tijd dat die mike en klotus eens goed aangepakt worden.
Gele hesjes tijdquote:Op maandag 18 februari 2019 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeurt lotus steeds over een Anna en dat die dan ook mag komen en Mike ja dan mag John ook op mijn bezoek komen.
Vreemdgegaan volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:37 schreef DKUp het volgende:
Mylène heeft iets gedaan waardoor het uit is gegaan.....
23.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Gerrit heeft al 4 exen. Hoe oud is die gozer?
Erik is een ' hoe de wind waait staat mijn petje' figuurquote:Op maandag 18 februari 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
Jessie net naar Eric toe om te vragen wat hij wil en hij trekt zijn muil niet open. En nu de grootste bek bij mike
Als ik dit gifje van jou zo bekijk is Tranny haar haar gisteren wel degelijk geverfd. Ze liep gisteren met nat haar rond, ze had geen zin om het uit te spoelen.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:47 schreef mazaru het volgende:
Twee achterbakse, vieze, walgelijke wijven op een bankje
[ afbeelding ]
Inderdaad.......ze snapt toch wel dat een ex echt moet willen en dat het heel iets anders is dan zomaar je vriendinnetjequote:Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet kunnen verkroppen dat een ander iets heeft wat zij niet hebben. Afgunstige, achterbakse nietsnutten.
2223...zo raar is dat niet, als hij zegt dat hij met elk 5 jaar is gegaan dan mag je gaan twijfelenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Gerrit heeft al 4 exen. Hoe oud is die gozer?
Echt een alcootjequote:Op maandag 18 februari 2019 10:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Erik is een ' hoe de wind waait staat mijn petje' figuur
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geef Erik de boomhut maar,probleem opgelost.
Ze had een masker in gedaan, paars van kleurquote:Op maandag 18 februari 2019 10:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik dit gifje van jou zo bekijk is Tranny haar haar gisteren wel degelijk geverfd. Ze liep gisteren met nat haar rond, ze had geen zin om het uit te spoelen.
Er zou tegen haar gezegd zijn dat ze nog (niet) blond mocht.
Dat grijze zat eerst alleen onder bij haar slierten zie het nu bij de zijkant zo wat van bovena
Want Mike wil wel buiten slapen voor Erik. Goede oplossing.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geef Erik de boomhut maar,probleem opgelost.
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze had een masker in gedaan, paars van kleur
Hij spreekt met dubbele tong. Maar dat zal hij wel gewend zijnquote:
De meeste relaties wel, vermoed ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar gaat een relatie tegenwoordig toch niet door uit?
Erik houdt niet van ruzie en is daarom een draaikont.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Erik is een ' hoe de wind waait staat mijn petje' figuur
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar gaat een relatie tegenwoordig toch niet door uit?
Precies dat!quote:Op maandag 18 februari 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
Als je een half jaar samen bent is het toch gewoon een relatie. Als je intensief met elkaar om gaat.
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik houdt niet van ruzie en is daarom een draaikont.
Ja, geen lange relatie maar als nog een relatie.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
Als je een half jaar samen bent is het toch gewoon een relatie. Als je intensief met elkaar om gaat.
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
2223...zo raar is dat niet, als hij zegt dat hij met elk 5 jaar is gegaan dan mag je gaan twijfelen
Hij ligt s`middags ook vaak op bed.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:45 schreef schizolientje het volgende:
als er een oplossing aangedragen wordt is het weer niet goed. Erik houdt wel van de slachtofferrol. En s avonds bieren en heel laat naar bed, dat deed hij eerder niet zo
Schering en inslag bedoel ik tegenwoordig dus hoeft geen reden zijn voor een breuk in een relatie.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
De meeste relaties wel, vermoed ik.
Klopt en door dat 'draaien' veroorzaakt hij meer ruzie dan zijn bedoeling is.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik houdt niet van ruzie en is daarom een draaikont.
Precies. En zeiken bij de verkeerde, raar is dat.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij spreekt met dubbele tong. Maar dat zal hij wel gewend zijn
Ze is knapper dan Tranny, heel ingewikkeld is dat trouwens nietquote:Op maandag 18 februari 2019 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Mij viel ook meteen op dat Tim meteen hout ging pakken, hij pakt nooit hout.
Het is nou niet zo dat vreemdgaan tegenwoordig gewoon geaccepteerd wordt.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schering en inslag bedoel ik tegenwoordig dus hoeft geen reden zijn voor een breuk in een relatie.
Nou hier nog steeds een reden voor verbreken van relaties.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schijnt er bij te horen tegenwoordig en doorrrrr…..zoiets?
Martelhofke.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:48 schreef lonneberga het volgende:
Oh Mylène est là,en waar gaat zij vannacht slapen,in de yurt?
Wat erg ben jijquote:Op maandag 18 februari 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is knapper dan Tranny, heel ingewikkeld is dat trouwens niet![]()
![]()
En vooral dat ze ook kan praten, ipv het alleen over poepen en scheten kan hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze knapper dan Tranny, heel ingewikkeld is dat trouwens niet![]()
![]()
ik had juist het idee dat het donkerder was, gisteren met het feestjequote:Op maandag 18 februari 2019 10:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik dit gifje van jou zo bekijk is Tranny haar haar gisteren wel degelijk geverfd. Ze liep gisteren met nat haar rond, ze had geen zin om het uit te spoelen.
Er zou tegen haar gezegd zijn dat ze nog (niet) blond mocht.
Dat grijze zat eerst alleen onder bij haar slierten zie het nu bij de zijkant zo wat van bovena
De foto's die ik voorbij zag komen voordat ze erin kwam deden mij aan Annie Skildur denken.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is knapper dan Tranny, heel ingewikkeld is dat trouwens niet![]()
![]()
Smalle kaaklijnquote:Op maandag 18 februari 2019 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De foto's die ik voorbij zag komen voordat ze erin kwam deden mij aan Annie Skildur denken.
Niet zo snel positief zijn. Het blijkt elke keer weer erger te kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:49 schreef pecla het volgende:
[..]
En vooral dat ze ook kan praten, ipv het alleen over poepen en scheten kan hebben
Toen ze nog jong wasquote:Op maandag 18 februari 2019 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De foto's die ik voorbij zag komen voordat ze erin kwam deden mij aan Annie Skildur denken.
En die 'lome hangogen'.quote:
Jaquote:
Yep en dat steekt ookquote:Op maandag 18 februari 2019 10:49 schreef pecla het volgende:
[..]
En vooral dat ze ook kan praten, ipv het alleen over poepen en scheten kan hebben
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klopt en door dat 'draaien' veroorzaakt hij meer ruzie dan zijn bedoeling is.
Dat is waarquote:Op maandag 18 februari 2019 10:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo snel positief zijn. Het blijkt elke keer weer erger te kunnen.
Kijk, dát zou ik nou een mooie wending vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:47 schreef pecla het volgende:
Haha Frutsel al aan t klagen dat Tim zich aan t uitsloven is...jaloers dus
en zingt🎵ex on the beachquote:Op maandag 18 februari 2019 10:55 schreef DKUp het volgende:
Shelley alleen in het huisje: Oh wat erg!
ja dat wel, maar mylene gaat nooot in zee met Timquote:Op maandag 18 februari 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát zou ik nou een mooie wending vinden.
Vrouwen hebben niks te willen bij wiebelhoofdquote:Op maandag 18 februari 2019 10:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat wel, maar mylene gaat nooot in zee met Tim
Nou dat ze Tim gek maakt zodat het stuk gaat met Franny, maar dan uiteindelijk toch voor GG gaatquote:Op maandag 18 februari 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát zou ik nou een mooie wending vinden.
Klapperende eierstokken.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
maar er zijn dus alweer wat meiskes jaloers op Mylene of in ieder geval last hebben van territoriumdrift?
Dat was te verwachten. Die zijn alle drie bang dat er iemand binnen komt die wel een leuk karakter heeftquote:Op maandag 18 februari 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
maar er zijn dus alweer wat meiskes jaloers op Mylene of in ieder geval last hebben van territoriumdrift?
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:01 schreef lonneberga het volgende:
Vindt Gerrit het leuk dat ze er is?
Ja dacht ik nu ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
Vind mylene nu wel wat weg hebben van (sorry ben slecht in namen)
Zij die met rienk ging
Nicolinequote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
Vind mylene nu wel wat weg hebben van (sorry ben slecht in namen)
Zij die met rienk ging
neuj.. dat is gewoon hoe vrouwen onderling zijn ...evilquote:Op maandag 18 februari 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
Dit zou makkelijk een voorbode daarvan kunnen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ah mooi zo,en nu bye bye Shelley hopelijk.
2 vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:04 schreef mazaru het volgende:
Zo voorspelbaar als ze net binnen zijn. Ik zie die klotus de caravan nog drie keer per dag soppen toen ze binnen kwam. Dat was snel over.
[ afbeelding ]
jaloers en territoriumdrift dusquote:Op maandag 18 februari 2019 11:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
neuj.. dat is gewoon hoe vrouwen onderling zijn ...evil![]()
quote:
Ik hoop zo dat Tim zich wat gaat uit sloven voor Mylene, en als Tranny er dan wat van gaat zeggen dat Tim de pan uit gaat flippenquote:
Hangertje van Frannyquote:Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
Hoor ik nou een kunstgebit klepperen?
Kleding en zender en rennenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
Hoor ik nou een kunstgebit klepperen?
Ik had het over Frannyquote:Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze is er net dus ik wacht nog even met mijn oordeel.
Haar coming out?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:37 schreef DKUp het volgende:
Mylène heeft iets gedaan waardoor het uit is gegaan.....
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:10 schreef r3gi3boy het volgende:
Kan die Centenbak haar muil niet 1 minuut houden?
de kilootjes en bedhangen beginnen aan te slaanquote:Op maandag 18 februari 2019 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
Lotus der conditie loopt ver achter op die van de rest
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom zou je als nieuwe inwoner nu gaan sporten? WTF
Ik vond dat eigenlijk van Franny, viel mij tegen van een 'danseres'quote:Op maandag 18 februari 2019 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
Nou idd zijn echt te beroerd om wat te doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:11 schreef PTLe het volgende:
2 luie wijven, echt waar .
[ afbeelding ]
Amateurtoneelquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef spapaars het volgende:
Gerrit om 8 uur al voor de poort, héél spontaan weer.
Is trouwens die paal weg, of is ze er klaar mee........quote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kilootjes en bedhangen beginnen aan te slaan
Hij stond toch in de yurt?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef spapaars het volgende:
Roken, pizza's eten, op bed liggen, mike berijden en de godganse dag bezig zijn met Jessie afbranden. Daar krijg je geen conditie van.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
Vandaag was Gerrit niet om 8u voor de poort hoor???quote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef spapaars het volgende:
geen idee, zo mogelijk ontwijk ik dat hele ggz-hokquote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is trouwens die paal weg, of is ze er klaar mee........
die zal wel weer met die boomhut van zichzelf bezig zijn, of hij ligt op bed of hij is aan het voetballen of hij eet.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is trouwens die paal weg, of is ze er klaar mee........
Hiskeeeeequote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze valt toch ook op vrouwen, misschien tijdens haar relatie met Gerrit uitgekomen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
die zal wel weer met die boomhut van zichzelf bezig zijn, of hij ligt op bed of hij is aan het voetballen of hij eet.
Die staat boven in de Siloquote:Op maandag 18 februari 2019 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk die danspaal wat ze zo graag deed ......
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze valt toch ook op vrouwen, misschien tijdens haar relatie met Gerrit uitgekomen.
niet die paalquote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
die zal wel weer met die boomhut van zichzelf bezig zijn, of hij ligt op bed of hij is aan het voetballen of hij eet.
Deze beelden suggereren dat.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:14 schreef pecla het volgende:
[..]
Vandaag was Gerrit niet om 8u voor de poort hoor???
Dat staat in haar introductieverhaaltje en dat staat altijd vol met onzin.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Chris begon over Tim en hoe het nu zat tussen die twee.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:21 schreef Crabapple het volgende:
Ger weer over Tim bij Chris en His, regie draait het geluid even weg.
Chris zegt dat Ger de student uithangt en begint over het drinken van Ger en Jens. Ze spreekt haar zorgen uit over het gedrag van Jens (huilen en zijn taalgebruik onder invloed) en het drankgebruik
OK, ik viel ook in het gesprekquote:Op maandag 18 februari 2019 11:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Chris begon over Tim en hoe het nu zat tussen die twee.
Leuke binnenkomst...die kop van Franny op de achtergrond...quote:Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomst van een nieuwe inwoner - 18 februari 2019.
x72l7wg
juist,en dat gedoe met die bakkerijquote:Op maandag 18 februari 2019 11:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Chris begon over Tim en hoe het nu zat tussen die twee.
Net als Lotus!quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft een zenuwen trekje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuke binnenkomst...die kop van Franny op de achtergrond...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gelijk weer het negatieve eruit halen...quote:Op maandag 18 februari 2019 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat veel dames zouden tekenen voor het lichaam van Lotus.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze ziet er goed uit, maar dat vonden we van Lotus ook, zie wat er nu van geworden is....
nou ja in theorie , als zij mike berijd en niet andersom, moet ze daar toch ook conditie van krijgenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Roken, pizza's eten, op bed liggen, mike berijden en de godganse dag bezig zijn met Jessie afbranden. Daar krijg je geen conditie van.
En het wordt vanzelf erger, geduld.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuke binnenkomst...die kop van Franny op de achtergrond...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal iedereen wel voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lag nog in bed toen ze kwam.quote:
Lijkt op een andere plaats te staan. Zou dat toch niet buiten laten staan met al die beestjes daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Staat die pallet er nog steeds of is dit weer een nieuwe.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik zal iedereen wel voor zijn.
Zal wel van de GHB komen!
Jensquote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lijkt op een andere plaats te staan. Zou dat toch niet buiten laten staan met al die beestjes daar.
Over wie hebben Chris en Ger het nu?
intelligent persoon neemt alleen van Ger en soms van Jessie aan.
Jens, die heeft last van zijn slimheid, net als Merel en Gerrit.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lijkt op een andere plaats te staan. Zou dat toch niet buiten laten staan met al die beestjes daar.
Over wie hebben Chris en Ger het nu?
intelligent persoon neemt alleen van Ger en soms van Jessie aan.
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik zal iedereen wel voor zijn.
Zal wel van de GHB komen!
wat zit daar toch in..quote:
Ik weet het niet zag het ineens staan.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat zit daar toch in..
Is het ingaande of uitgaande *post*
Zijn het broden die nog verstuurd moeten worden?
Werd van de week hier geschreven dat het meel etc zou zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat zit daar toch in..
Is het ingaande of uitgaande *post*
Zijn het broden die nog verstuurd moeten worden?
Dat is ook niet zo moeilijk...quote:Op maandag 18 februari 2019 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was te verwachten. Die zijn alle drie bang dat er iemand binnen komt die wel een leuk karakter heeft
vind der net iets te paffe rig/mollig..quote:Op maandag 18 februari 2019 11:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dames zouden tekenen voor het lichaam van Lotus.
Vind ze beiden te weinig boezem hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vind der net iets te paffe rig/mollig..
Shelly der figuur zou ik wel willen hebben
Doet niks en hij heeft Tranny uitgescholden voor kutwijf volgens Adriaanquote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef Crabapple het volgende:
Adriaan schijnt op Jens te gaan stemmen, weet iemand of daar een specifieke reden voor is?
daar heb ik geen last van.. rest van hun lichaam bedoel ikquote:Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind ze beiden te weinig boezem hebben.
Duidelijk!quote:Op maandag 18 februari 2019 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doet niks en hij heeft Tranny uitgescholden voor kutwijf volgens Adriaan![]()
Misschien nog wel andere dingen.....
Beiden geen slecht figuur hoor, maar niet in de juiste proporties naar mijn meningquote:Op maandag 18 februari 2019 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van.. rest van hun lichaam bedoel ik
Ik heb dat persoonlijk altijd met Fajah Lourens, ziet er niet uit dat mokkel, zou gewoon iets meer dij moeten hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van.. rest van hun lichaam bedoel ik
Eens, alles zit bij Shell op de goede plaats, Lotus vind ik niet dik maar de verhoudingen zijn een beetje zoek......ze is grof in haar gezicht schouders en armen en handen voor de rest is ze gewoon slank.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vind der net iets te paffe rig/mollig..
Shelly der figuur zou ik wel willen hebben
Dat chantageverhaal.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef Crabapple het volgende:
Adriaan schijnt op Jens te gaan stemmen, weet iemand of daar een specifieke reden voor is?
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:40 schreef Crabapple het volgende:
Hup min 19000 weer vlgs Jessie, factuurtje voor stroomkabels naar Silo
Hij vindt ook dat Jens niets doet.quote:
Tja..................quote:Op maandag 18 februari 2019 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze staan weer 19.000 euro in de min.
Zeg maar welke jij neem dan pak ik wel d eandere zegt hij even laterquote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
Jens over 'fair play' met Mylene maar van Ger moeten ze bij iemand ex wegblijven. Nou zegt Jens ik mocht Shel wel volpompen?
En dan dat iedere avond zuipen van die 1/2 liter blikken. Geen gezicht.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg maar welke jij neem dan pak ik wel d eandere zegt hij even later
Ik vind Jens een vies mannetje aan het worden, het is altijd seks, kut en neuken bij hem
Vanmorgen toen Myl net binnen was zei hij al tegen iemand je zit naar haar kut te kijken
Vies ventje.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Jens een vies mannetje aan het worden, het is altijd seks, kut en neuken bij hem
Vanmorgen toen Myl net binnen was zei hij al tegen iemand je zit naar haar kut te kijken
Leuke meid om te zien vooralsnog, maar Lotus is haar voorgegaan en we kunnen nu zien hoe die er uit ziet nu... Hopelijk wordt het niet weer een stelletje met Gerrit, zou wel erg voorspelbaar zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef An_0_Niem het volgende:
En? Wat is jullie indruk van Mylène tot zoverre? Ik moet nog 2 topics doorspitten
ja verstandigquote:Op maandag 18 februari 2019 11:42 schreef formule het volgende:
Ik neem het hele programma niet meer serieus, dat doen de inwoners ook niet
Volgens mij heeft ze neptieten. Voor de rest moet ik nog even kijken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef An_0_Niem het volgende:
En? Wat is jullie indruk van Mylène tot zoverre? Ik moet nog 2 topics doorspitten
Van het geld van Gerrit zijn zakgeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dan dat iedere avond zuipen van die 1/2 liter blikken. Geen gezicht.
Klopt, hij wordt steeds vrijer en grover.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde, vindt het eigenlijk helemaal niet bij hem passen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klopt, hij wordt steeds vrijer en grover.
over compensatie voor het homo zijn !quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net typen. Praat alleen maar over seks.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke meid. Maar het blijft moeilijk ze is er netquote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef An_0_Niem het volgende:
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef goldback het volgende:
[..]
over compensatie voor het homo zijn !
Laat zijn 'relatie' met Teddie toch wel sick ogenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonde, vindt het eigenlijk helemaal niet bij hem passen.
I k vind dat zo bizar dat mensen van buiten mogen gaan helpenquote:
Ze is wel veganistischquote:
Ze mag haar haar wel in een staart doen. Benieuwd of ze dat gaan doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel veganistisch
Je moet toch gek zijn als je daar wil gaan werken, 15 man zitten er en jij komt als buitenstaander daar helpen toktok
Wat een plaatjequote:
Ze ging toch niet gelijk helpen of wel, of is ze al aangenomen?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze mag haar haar wel in een staart doen. Benieuwd of ze dat gaan doen.
Dacht dat ze samen gingen bakken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ging toch niet gelijk helpen of wel, of is ze al aangenomen?
Beetje proefdraaien zeker?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ging toch niet gelijk helpen of wel, of is ze al aangenomen?
Was wel de bedoeling dacht dat dit kennismaking cq sollicitatie isquote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dacht dat ze samen gingen bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |