Ongeveer een jaar zei Gerrit.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoelang heeft deze relatie geduurd???
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.quote:
Ik snap niet dat de Warme Bakker in het land het dan zo zwaar heeft met alle kosten en batenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.
Goed nieuws.![]()
![]()
GM, even Mylene bekijken.
Komt er nog een rekening van Wim Voege/Vroege?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo......dat is knap, al 1000 broden en zo'n 50 taarten verkocht.
Goed nieuws.![]()
![]()
Prima TT Kaatjequote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
Ik wist zo snel niets te verzinnen. Als iemand een leuke tt weet, geef hem maar door aan een Mod.
Ik ben akkoord.
Ik hoorde en ze een onduidelijker verhaal vertellen hoor. Met lang om elkaar heen hangen en dat ze best lang wat hadden maar weleens aan/uit. Weet allen niet wat voor haar best lang is dat zei ze in dat gesprek nietquote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef DKUp het volgende:
Half jaar tot een jaar. In overleg uit elkaar gegaan en ze zijn vrienden gebleven.
Fijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En ze kunnen weer bij de orders volgens Jens.
Nou, inderdaad. Het is een goudmijn!quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Warme Bakker in het land het dan zo zwaar heeft met alle kosten en baten
Er stonden berichten in dat de ex van Gerrit zou komenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En ze kunnen weer bij de orders volgens Jens.
Subsidie vanuit de Europese Uniequote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef -sabine- het volgende:
Broden moeten voor zo’n 22 euro verkocht zijn om nu al 400 winst te hebben. Maak dat de poedel wijs.
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:18 schreef -sabine- het volgende:
Broden moeten voor zo’n 22 euro verkocht zijn om nu al 400 winst te hebben. Maak dat de poedel wijs.
Er staan hier genoeg panden leeg. Ik ga Bakker worden, zonder geld en opleidingquote:Op maandag 18 februari 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het is een goudmijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Komt er nog een rekening van Wim Voege/Vroege?
Kan inderdaad prima kloppen. En aangezien dat hout dat mike voor die boomhut gebruikt niet betaald hoeft te worden als ik mag geloven wat hier geschreven wordt dan zal de verbouwing van de caravan ook wel niets kostenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat is wat er verstuurd is toch? Jessie rekent wat er besteld en betaald is want dat is wat ook al verdiend is, en dan zou t kunnen kloppen
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er staan hier genoeg panden leeg. Ik ga Bakker worden, zonder geld en opleiding![]()
Dat zou wel het mooiste zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan inderdaad prima kloppen. En aangezien dat hout dat mike voor die boomhut gebruikt niet betaald hoeft te worden als ik mag geloven wat hier geschreven wordt dan zal de verbouwing van de caravan ook wel niets kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |