Dat was niet nodig? wat wel? ik vraag dit voor een neef.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet wat hij dacht dat er dure champagne nodig was om mij te versieren.
Ben uiteindelijk door een andere jongen thuisgebracht. Wat een avond.
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel nodig, persoonlijke aandacht voor haar weelderige innerlijke roerselen
Racist.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:06 schreef Flamarande het volgende:
Bij elk station bang dat er een dikke Duitser naast me komt zitten
Een dikke Nederlander heb je geen moeite mee?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:06 schreef Flamarande het volgende:
Bij elk station bang dat er een dikke Duitser naast me komt zitten
Eindelijk wat mentaliteit.quote:
Minderquote:Op maandag 18 februari 2019 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dikke Nederlander heb je geen moeite mee?
Hoe kan dit?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
bijna anderhalf uur pauze gehad, altijd mooi
ik was driekwartier weg en ging weer zitten en toen kwamen mijn collega's van vergadering en vroegen of ik al pauze had gehad en ik zei nee en toen ging ik weer driekwartier rondlopen buitenquote:
Er is een complot gaande. Staand slapen is blijkbaar een bedreiging voor Danny. Topics daarover worden nog sneller gesloten dan kanalen van Braddie.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend, laatst nog staand geslapen?
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was driekwartier weg en ging weer zitten en toen kwamen mijn collega's van vergadering en vroegen of ik al pauze had gehad en ik zei nee en toen ging ik weer driekwartier rondlopen buiten
lekker man, nog wat mexicano's weg kunnen werken?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was driekwartier weg en ging weer zitten en toen kwamen mijn collega's van vergadering en vroegen of ik al pauze had gehad en ik zei nee en toen ging ik weer driekwartier rondlopen buiten
dat is kutquote:Op maandag 18 februari 2019 13:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Er is een complot gaande. Staand slapen is blijkbaar een bedreiging voor Danny. Topics daarover worden nog sneller gesloten dan kanalen van Braddie.
heb toch geen frituurpan hier kneusquote:Op maandag 18 februari 2019 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker man, nog wat mexicano's weg kunnen werken?
geen snackbar in de buurt?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb toch geen frituurpan hier kneus
Heb je frikandelbroodje gegeten als lunch?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen eentje met zo'n snackmuur waar de frikandellen 10 weken in blijven zitten
Ik geef je groot gelijk.quote:
nee 2 broodjes ardennerham en sla van de bakker, stonden allemaal van die krantenverkopers voor de supermarkt dus daar was ik straal omheen gelopenquote:Op maandag 18 februari 2019 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je frikandelbroodje gegeten als lunch?
had koptelefoon op dus ondertussen lekker gesjanst op taylor swiftquote:Op maandag 18 februari 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ook lekker drie kwartier buiten gelopen.
gewoon lekker bezig pikquote:Op maandag 18 februari 2019 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had koptelefoon op dus ondertussen lekker gesjanst op taylor swift
goed bezigquote:Op maandag 18 februari 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee 2 broodjes ardennerham en sla van de bakker, stonden allemaal van die krantenverkopers voor de supermarkt dus daar was ik straal omheen gelopen
Ik 3 uur en 15 minuten. Heb de stakeholders al laten weten dat ik de deadline niet ga halen dus heb ik weer wat ademruimte hahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu nog 2 uur en 45 minuten hard werken en ik kan weer met volle moed naar huis fietsen!
haha had ik maar een deadline want dan deed ik nog eens wat hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik 3 uur en 15 minuten. Heb de stakeholders al laten weten dat ik de deadline niet ga halen dus heb ik weer wat ademruimte hahahaha
dat gevoel had ik om 8:01 vandaagquote:Op maandag 18 februari 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan voor deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |