Nah, soms kan het ook wel een mooi effect geven. Ik stoor me er niet enorm aan eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo lelijk he? Dan wil je een foto maken van een mooie zonsopgang, en dan echt overal die strepen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilHoelang is-ie de bak in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, soms kan het ook wel een mooi effect geven. Ik stoor me er niet enorm aan eigenlijk.
quote:
Schreeuwlelijk wijf.. de hele Appie hier moest dr horen terwijl ze met een dikke buik rondliep met dr zusquote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
DGK Amanda is een typisch voorbeeld van het Aviator model, toch?
Ik heb de optie gevonden. Is wel weer wat gepruts, maar verder kun je in imgur wel handig meer foto's tegelijkertijd uploaden en zonder allerlei captcha gedoe.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tinypic schijnt nogal eens een probleem op te leveren hier. Maakt verder niet uit, maar Imgur heeft inderdaad ook een optie om het formaat te veranderen, die ik zelf nooit gebruik, maar dat terzijde.
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tinypic schijnt nogal eens een probleem op te leveren hier. Maakt verder niet uit, maar Imgur heeft inderdaad ook een optie om het formaat te veranderen, die ik zelf nooit gebruik, maar dat terzijde.
Echt, post die eens hier.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou net als die bakroe toen god die was eng eh?
Die heb ik niet meerquote:
Ja precies, het is best een fijne site. Als je het eenmaal doorhebt, blijkt Tinypic ineens een stuk minder waard te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de optie gevonden. Is wel weer wat gepruts, maar verder kun je in imgur wel handig meer foto's tegelijkertijd uploaden en zonder allerlei captcha gedoe.
Die was zo eng.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die heb ik niet meerkreeg de rillingen van dat mens
quote:
Naja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.
Maar gisteren keek ik in de postgeschiedenis van een nieuwe user in de cos, en de eerste hit was een forum waar jouw Mary Mouse ook in postte.
Ik vond dat zo'n bizar toeval.
Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort vanquote:
In de COS ???? Oh dat is mij onbekend,,, maar goed een enkele post wederzijds ...quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.
Maar gisteren keek ik in de postgeschiedenis van een nieuwe user in de cos, en de eerste hit was een forum waar jouw Mary Mouse ook in postte.
Ik vond dat zo'n bizar toeval.
Jawel, maar je zou het hier dan posten puur om d'r uit te lachen of belachelijk te maken. Dat is wat ik er niet tof aan zou vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort van
Snap ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja.Ik heb er verder geen moeite mee als mensen er over beginnen hoor.
Ik zie het als een jump intentiequote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
50 jaar geleden waren ze aan het testen voor de maanmissies. Even buiten spelen:
[ afbeelding ]
Sta jij ook op datingsites?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort van
Deze techniek nam 2x een vlucht.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
50 jaar geleden waren ze aan het testen voor de maanmissies. Even buiten spelen:
[ afbeelding ]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik vond het alleen zeer toevallig. Ik kijk nooit meer in de cos.
Deze user viel mij alleen op, en zodoende.
Net te laat dan,ik zat al achter de bank.Maar ben er nu weer.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef TillyB het volgende:
[..]want die meneer op de foto heeft ook een behoorlijke cakelaag op, wou FF al waarschuwen voor deukjes
achter de bank?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Net te laat dan,ik zat al achter de bank.Maar ben er nu weer.
Banden sparenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
Williams begint het seizoen goed.Auto niet klaar voor de eerste testdag.
Is code voor Second Love.quote:
Wie ?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza Interpol 'm al gevonden heeft.
Neh, ik heb 't al opgegeven.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza Interpol 'm al gevonden heeft.
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.
Het leven is onvoorspelbaar.
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilIk had dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 18-02-2019 00:17:28 ]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?quote:
oh... jullie zijn al een stuk verderquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.
Het leven is onvoorspelbaar.
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nais
TEAM BAKSTEEN
[..]
Ik had deze
Mijn theorie klopt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
i wish
Elke keer dat trotse hoofd als ze klaar iscute
Dat moet wel want ik zou nooit geen Paul Frank aap in huis hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?
okquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had net gezwommen, dus mijn naam was nat
Til ontkent, dus dat moet dan wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?
[..]
Ik had deze
ChickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen die alles dragen, maar mijn ervaring is dat ik het eigenlijk altijd beter kan vinden met vrouwen met een kunststof (wayfarer) Ray Ban dan met die met een Aviator model.
Precies en die zijn er volop.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Mooie herinneringen is veel waard. Die zijn van jou.
Neemt niemand je meer af.
quote:
[..]
Ik had deze
Koele tante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Op zich zouden ze toch een goede auto moeten kunnen bouwen. Beste motor van het veld en de ontwerper de aan de basis van het succes van AMG Mercedes stond.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]Ze hebben ook nog geen shakedown gehad. Dan ontdekken ze ook altijd wel wat dingen die je moet fixen. Dat kost zo weer een extra dag.
iets ouwer dan...quote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee joh, dat valt allemaal wel mee.
Lol, die ken ik. Dat duo kan ook maar aan rotzooien en ze bleven er bakken met geld mee verdienen.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
iets ouwer dan...
was wel gezellig ik terug te lezen![]()
maar nu slapen...
Trusten allemaal!
Trustenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
iets ouwer dan...
was wel gezellig ik terug te lezen![]()
maar nu slapen...
Trusten allemaal!
Ja, het werd eens tijd dat ik me aan zou passen werd er hier in Drenthe gezegd.quote:
Nah, dat team is verre van stabiel, dus de kans dat ze met allerlei nieuwe mensen nu iets geweldigs hebben gemaakt, lijkt me miniem.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zich zouden ze toch een goede auto moeten kunnen bouwen. Beste motor van het veld en de ontwerper de aan de basis van het succes van AMG Mercedes stond.
Oooit eensquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vertel dat zo'n eiland bewoonster maar eens.
Je kijkt het wel blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
Nascar is ook een rare sport. Zojuist is het halve veld weer gecrashed. Dat schijnt normaal te zijn.
Vandaag gaat het weer losquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat team is verre van stabiel, dus de kans dat ze met allerlei nieuwe mensen nu iets geweldigs hebben gemaakt, lijkt me miniem.
Nah, dat oval racingquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
Nascar is ook een rare sport. Zojuist is het halve veld weer gecrashed. Dat schijnt normaal te zijn.
Ja, dat slot was wel lachen! Sommige teams hadden niet goed gerekend. Formule E is meestal best vermakelijk. Wie de beste teams zijn, is dit seizoen ook best willekeurig.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat oval racing![]()
Bizar slot van de race in de Formule E trouwens
Daar heb je wel gelijk in en ik was Super..quote:Op maandag 18 februari 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet lukken, want ze ziet er al oké uit in een vuilniszak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |