quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb wel een zwak voor zonnebrillen.
quote:
Die film wil ik nog weleens zien.quote:
Heb je wel eens gepolariseerde glazen gehad? Op zich lijkt me dat wel prettig meer sommige beeldschermen schijn je dan helemaal niet meer te kunnen lezen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja jij hebt een asociaal dure toch? nou Rayban's zijn wel top kan je echt in felle zon mee loeren
Valt mee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja jij hebt een asociaal dure toch? nou Rayban's zijn wel top kan je echt in felle zon mee loeren
quote:
Nee lijkt mij ook wel wat ja mooi effectquote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je wel eens gepolariseerde glazen gehad? Op zich lijkt me dat wel prettig meer sommige beeldschermen schijn je dan helemaal niet meer te kunnen lezen.
Putjes in je make up.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n grote diva Céline zonnebril MAARJA
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zo'n grote wel mooi.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Céline tassen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |