quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb wel een zwak voor zonnebrillen.
quote:
Die film wil ik nog weleens zien.quote:
Heb je wel eens gepolariseerde glazen gehad? Op zich lijkt me dat wel prettig meer sommige beeldschermen schijn je dan helemaal niet meer te kunnen lezen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja jij hebt een asociaal dure toch? nou Rayban's zijn wel top kan je echt in felle zon mee loeren
Valt mee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja jij hebt een asociaal dure toch? nou Rayban's zijn wel top kan je echt in felle zon mee loeren
quote:
Nee lijkt mij ook wel wat ja mooi effectquote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je wel eens gepolariseerde glazen gehad? Op zich lijkt me dat wel prettig meer sommige beeldschermen schijn je dan helemaal niet meer te kunnen lezen.
Putjes in je make up.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n grote diva Céline zonnebril MAARJA
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zo'n grote wel mooi.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Céline tassen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Je hebt gelijk.Ik zie het ook.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een kort pittig kapsel dus
Nou anders zou er haar zitten op de plek van de deukjesquote:
Je moet er maar ruimte voor hebben.quote:Elton John is known for his eccentric outfits and matching eyeglasses. Now, the legendary British singer has revealed just how many pairs of glasses he has — 250,000!
GB comclusie.. Maar hoe zit het dan echt?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Ik zie het ook.
Haar langs je nosso?????quote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou anders zou er haar zitten op de plek van de deukjes
Die andere tas die je hebt is mooi.quote:
Maar die beschermen toch niet tegen de zonquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
In iedere tas een andere zonnebril, en in de auto ook nog 2. Wel cheap-ass zonnebrillen trouwens.
oops verkeerd gekwoootquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
GB comclusie.. Maar hoe zit het dan echt?
money well spentquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel geinige tassen, ik word gek van al die tassen hier er liggen er wel 20 door het hele huis hier, en gisteren heeft mevrouw er weer 2 gekocht
Over hoeveel tassen spreken we dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
In iedere tas een andere zonnebril, en in de auto ook nog 2. Wel cheap-ass zonnebrillen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |