iets ouwer dan...quote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee joh, dat valt allemaal wel mee.
Lol, die ken ik. Dat duo kan ook maar aan rotzooien en ze bleven er bakken met geld mee verdienen.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
iets ouwer dan...
was wel gezellig ik terug te lezen![]()
maar nu slapen...
Trusten allemaal!
Trustenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
iets ouwer dan...
was wel gezellig ik terug te lezen![]()
maar nu slapen...
Trusten allemaal!
Ja, het werd eens tijd dat ik me aan zou passen werd er hier in Drenthe gezegd.quote:
Nah, dat team is verre van stabiel, dus de kans dat ze met allerlei nieuwe mensen nu iets geweldigs hebben gemaakt, lijkt me miniem.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zich zouden ze toch een goede auto moeten kunnen bouwen. Beste motor van het veld en de ontwerper de aan de basis van het succes van AMG Mercedes stond.
Oooit eensquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vertel dat zo'n eiland bewoonster maar eens.
Je kijkt het wel blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
Nascar is ook een rare sport. Zojuist is het halve veld weer gecrashed. Dat schijnt normaal te zijn.
Vandaag gaat het weer losquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat team is verre van stabiel, dus de kans dat ze met allerlei nieuwe mensen nu iets geweldigs hebben gemaakt, lijkt me miniem.
Nah, dat oval racingquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
Nascar is ook een rare sport. Zojuist is het halve veld weer gecrashed. Dat schijnt normaal te zijn.
Ja, dat slot was wel lachen! Sommige teams hadden niet goed gerekend. Formule E is meestal best vermakelijk. Wie de beste teams zijn, is dit seizoen ook best willekeurig.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat oval racing![]()
Bizar slot van de race in de Formule E trouwens
Daar heb je wel gelijk in en ik was Super..quote:Op maandag 18 februari 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet lukken, want ze ziet er al oké uit in een vuilniszak.
Die auto's zijn wel wat steviger. Er werd flink gebeukt zo hier en daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat slot was wel lachen! Sommige teams hadden niet goed gerekend. Formule E is meestal best vermakelijk. Wie de beste teams zijn, is dit seizoen ook best willekeurig.
Yups, dat vind ik wel een voordeel. In de Formule 1 is het spul te kwetsbaar, vind ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die auto's zijn wel wat steviger. Er werd flink gebeukt zo hier en daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |