oh... jullie zijn al een stuk verderquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.
Het leven is onvoorspelbaar.
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nais
TEAM BAKSTEEN
[..]
Ik had deze
Mijn theorie klopt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
i wish
Elke keer dat trotse hoofd als ze klaar iscute
Dat moet wel want ik zou nooit geen Paul Frank aap in huis hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?
okquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had net gezwommen, dus mijn naam was nat
Til ontkent, dus dat moet dan wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?
[..]
Ik had deze
ChickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen die alles dragen, maar mijn ervaring is dat ik het eigenlijk altijd beter kan vinden met vrouwen met een kunststof (wayfarer) Ray Ban dan met die met een Aviator model.
Precies en die zijn er volop.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Mooie herinneringen is veel waard. Die zijn van jou.
Neemt niemand je meer af.
quote:
[..]
Ik had deze
Koele tante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Op zich zouden ze toch een goede auto moeten kunnen bouwen. Beste motor van het veld en de ontwerper de aan de basis van het succes van AMG Mercedes stond.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]Ze hebben ook nog geen shakedown gehad. Dan ontdekken ze ook altijd wel wat dingen die je moet fixen. Dat kost zo weer een extra dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |