Thanks, dat komt zeker goedquote:Op zondag 17 februari 2019 21:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Weltrusten en alvast veel plezier toegewenst in Dublin Debsterr!
Ik zal maar niet vragen hoe het met je date gaat en wat je daar voor opgeofferd hebtquote:Op zondag 17 februari 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb m'n rechterscheen al opgeofferd voor haar.
Dino zit met een stijfje nu.quote:
Ik ben je dankbaarquote:Op zondag 17 februari 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb m'n rechterscheen al opgeofferd voor haar.
Kun je je vriend lekker alle kanten opgooien.quote:
Gaat wel goed hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het met je date gaat en wat je daar voor opgeofferd hebt
Welke van de drie?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar. Hoe is het met je auw?
Een SE?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
o
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?
Via een handgreep en element naar beneden gestuiterd met boulderen. Wel fijn als alles schuurpapiertextuur heeft.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
o
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?
Ik ben te open en een tikkeltje naïef. Dit komt wel vaker voorquote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je je vriend lekker alle kanten opgooien.
(Je had dat nooit moeten zeggen)
Gewoon wat voorzichtiger dit keerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
"wel goed"Klinkt niet als toen zoals met squatmeisje, maar misschien komt dat dan nog..
Ja dan ben je ecto maar nog kun je je eigen gewicht niet beuren.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Via een handgreep en element naar beneden gestuiterd met boulderen. Wel fijn als alles schuurpapiertextuur heeft.
Oke houden zo.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben te open en een tikkeltje naïef. Dit komt wel vaker voor.
Nee, dat is debsterr d'r vriendje waar je het nu over hebt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan ben je ecto maar nog kun je je eigen gewicht niet beuren.
Ok, dan zeur ik niet en hoop ik later nog eens die lovey dovey Dino te zien postenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon wat voorzichtiger dit keer
Papercuts?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n cavia's een kartonnen doos gegeven. Altijd lachenDat die beesten nog niet uitgestorven zijn in het wild.
rustig! Maar daar is het weekend voorquote:
Lol, tja je hebt aluhoedjes en aluhoedjesquote:Op zondag 17 februari 2019 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
rustig! Maar daar is het weekend voor, nu de docu over de flat earth gekkies opgezet, ben benieuwd.
ik vind het amusantquote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, tja je hebt aluhoedjes en aluhoedjes
Blijft apart.... intelligent genoeg om hele theorieen te verzinnen, maar toch dom genoeg om voor de hand liggende dingen compleet te negerenquote:
tijd teveel hebben zequote:Op zondag 17 februari 2019 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijft apart.... intelligent genoeg om hele theorieen te verzinnen, maar toch dom genoeg om voor de hand liggende dingen compleet te negeren
Ik was het nietquote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij van vegen in cl's bed
Hehehehequote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Wel keihard tegen de hoek van m'n voeteneind gestoten natuurlijk. Zal morgen wel weer flippen van de blauwe plek omdat ik het ben vergeten.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
OK ik ben overtuigd, even aanmelden op de datingsite voor flat earthers
Waar kan ik die site vinden?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel als ze in flat earth geloven, geloven ze misschien ook wel dat ik leuk ben
Beetje verquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis 'n fb groep blijkbaar, wel veel Amerikanen
Hoiquote:
Omdat hij heel speciaal isquote:Op maandag 18 februari 2019 07:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom krijgt je internetvriendje een aparte begroeting?
quote:Op maandag 18 februari 2019 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat hij heel speciaal is
Zeker, vrijdag VR-spelletjes gedaan met het werk. Was supertofquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 07:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
[..]
Zeker, vrijdag VR-spelletjes gedaan met het werk. Was supertof
Jij goed weekend gehad?quote:
quote:
Ja ben in huis bezig geweest. 3 kasten verplaatst, heb de caviaflat nu in de serre en de motor staat klaar.quote:
Ik wilde gisteren gaan, maar had teveel cadeaus bij me voor mijn nichtje. Kreeg ik niet in een fatsoenlijke tasquote:Op maandag 18 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ben in huis bezig geweest. 3 kasten verplaatst, heb de caviaflat nu in de serre en de motor staat klaar.
Vanmiddag is mijn dochter even weg en wil dan even rondje Assen doen
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren gaan, maar had teveel cadeaus bij me voor mijn nichtje. Kreeg ik niet in een fatsoenlijke tas
Ik zie ze ook steeds meer rijden. Begint nu ook wel weer te kriebelen ja. Snel de weg op weer.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Gisteren reden er wel heel veel al, en hoorde ook al de eerste is alweer overleden
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie ze ook steeds meer rijden. Begint nu ook wel weer te kriebelen ja. Snel de weg op weer.
quote:
Denk het ook. Keer op en neer naar Zeeland bijvoorbeeld. Zoveel mogelijk binnendoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit jaar wat respectabele kilometers maken
Vriendin van mij gaat terug naar Limburg, dat gaat wel ritjes wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het ook. Keer op en neer naar Zeeland bijvoorbeeld. Zoveel mogelijk binnendoor.
Limburg is wel mooi ja, tenminste wat meer heuvels en bochtige wegen daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vriendin van mij gaat terug naar Limburg, dat gaat wel ritjes wordendaar hotelletje nog even naar Valkenburg en Maastricht en dan zo kalmpjes aan weer terug naar Assen
Doen kleuters toch altijd.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oei, al twee vragen gesteld vandaag. Dat zal wel een lange dag worden.
Vind het daar erg mooi, ga elk jaar wel een keer heen. Vind Maastricht ook erg mooiquote:Op maandag 18 februari 2019 08:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Limburg is wel mooi ja, tenminste wat meer heuvels en bochtige wegen daar.
Daar ben ik omheen gereden toen ik naar België ging. Al wil ik nog wel eens wat dieper België in rijden, door dat landschap daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind het daar erg mooi, ga elk jaar wel een keer heen. Vind Maastricht ook erg mooi
Wel zo verstandig ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, die probeer ik altijd te vermijden.
Ik mag drie vragen per topic doen van CL.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oei, al twee vragen gesteld vandaag. Dat zal wel een lange dag worden.
afgelopen vrijdag al gedaanquote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Donderdag weer boodschapjes doen in Duitsland
Extra langzaam posten dan maar.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik mag drie vragen per topic doen van CL.
Kom snel met nummer 3 dan, lekker rustig de rest van de dagquote:Op maandag 18 februari 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik mag drie vragen per topic doen van CL.
Scheelt dat echt zoveel dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Donderdag weer boodschapjes doen in Duitsland
Per topic hèquote:Op maandag 18 februari 2019 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kom snel met nummer 3 dan, lekker rustig de rest van de dag
Niet alles, maar wel bv wasmiddelen, wasverzachter, parfum, shampoo's afwasblokjes. Soms zijn aardappelen goedkoper, vlees en uiteraard drank.quote:
Prima oplossing. Wat er niet is, kan je ook niet verwarren.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bananenbrood maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Kan ik het als ontbijt eten of is het als cake een tussendoortje? Ik ben in de war, dus ik vreet hem nu gewoon in z'n geheel op.
Hou het wel bij de Jumbo danquote:Op maandag 18 februari 2019 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel bv wasmiddelen, wasverzachter, parfum, shampoo's afwasblokjes. Soms zijn aardappelen goedkoper, vlees en uiteraard drank.
Niet normaal. Deo waar je hier 4euro voor betaald is daar 1.20. De. Fuk.quote:
Is weer theekransje uur joh. Laat ze nou.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees nog liever dat geblaat van MCH.
ik nietquote:Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:
Voor ons is het ook een uitstapje, ga altijd met een vriendin. Dikke lol hebben we dan, dit keer gaan zowel haar als mijn dochter mee. Zal wel veel MAAAAMMMMM DOE NORMAAL!!! wordenquote:
Wat is DM, behalve hier?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef TaMieke het volgende:
Zaterdag nog bij de DM geweest
[..]
Hoelaat ga je?
Boodschappen in Duitsland, wat Tostiemeister zegt. Deo's in Duitsland voor de normale prijs zijn vaak nog goedkoper dan een 1+1 actie in Nederland. Tanken 1.25 de liter vorige week. Bijna alles is daar goedkoper.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel bv wasmiddelen, wasverzachter, parfum, shampoo's afwasblokjes. Soms zijn aardappelen goedkoper, vlees en uiteraard drank.
quote:
Oh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]Kruidvat van Duitsland alleen dan stukken goedkoper.
Zure knaap ben je ookquote:Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rond uur of 3 kan ik inchecken in de airbnb. Dus dan nog even de stad in ofzo. En daarna etenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef TaMieke het volgende:
Zaterdag nog bij de DM geweest
[..]
Hoelaat ga je?
Laatst nog voor 150 euro drank gehaald in Duitsland, dat lukt je voor dat geld hier ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Boodschappen in Duitsland, wat Tostiemeister zegt. Deo's in Duitsland voor de normale prijs zijn vaak nog goedkoper dan een 1+1 actie in Nederland. Tanken 1.25 de liter vorige week. Bijna alles is daar goedkoper.
Concert vanavond?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Rond uur of 3 kan ik inchecken in de airbnb. Dus dan nog even de stad in ofzo. En daarna eten
Klopt, krijg ook vaak een lijstje mee wat ik voor mijn vriend mee moet nemen. Mijn vader en tante willen altijd tabak. Die medewerkers daar moeten wel denken dat ik een pakje per dag rook, zoveel tabak gaat soms meequote:Op maandag 18 februari 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Boodschappen in Duitsland, wat Tostiemeister zegt. Deo's in Duitsland voor de normale prijs zijn vaak nog goedkoper dan een 1+1 actie in Nederland. Tanken 1.25 de liter vorige week. Bijna alles is daar goedkoper.
Ik ben jelly.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jain tilburg dus. Dus dan is cocktails drinken incl airbnb de juiste optie natuurlijk
Lekkerquote:Op maandag 18 februari 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Rond uur of 3 kan ik inchecken in de airbnb. Dus dan nog even de stad in ofzo. En daarna eten
Waar ga je meestal dan vanuit Assen heen in Duitsland? Leer is een beetje schraal geworden nu de Famila weg is. Ben laatst in Meppen geweest, dat beviel wel op zich.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, krijg ook vaak een lijstje mee wat ik voor mijn vriend mee moet nemen. Mijn vader en tante willen altijd tabak. Die medewerkers daar moeten wel denken dat ik een pakje per dag rook, zoveel tabak gaat soms mee
Nee daarom gaan wij dus eerst eten en cocktails. Gaan pas rond 9 ofzo naar binnen dan.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lekker
Er zijn 3 voorprogramma'sgeen idee hoelaat ik zal gaan....
Verstandig en jaloersquote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee daarom gaan wij dus eerst eten en cocktails. Gaan pas rond 9 ofzo naar binnen dan.
Wij gaan altijd naar Meppen. In Borger pik ik een vriendin op of rij verder met haar mee.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar ga je meestal dan vanuit Assen heen in Duitsland? Leer is een beetje schraal geworden nu de familie weg is. Ben laatst in Meppen geweest, dat beviel wel op zich.
Zolang je je maar gedraagtquote:Op maandag 18 februari 2019 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verstandig en jaloers
Ik ga er ook niet heel vroeg zijn.
Ik heb toen gewoon aangegeven dat ik er daardoor netto op achteruit zou gaan dus dat ik dat graag anders zie.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:51 schreef Debsterr het volgende:
@:gcjoel hoe heb jij dit toen onderbouwd bij je onderhandelingen?
Hmm, ik ga er netto zeker niet op achteruit en daarnaast zijn ze al boven mijn indicatie gaan zitten. Maar heb nu wel een lease auto voor weinig, straks niet meer, en mocht ik een auto kopen is er geen reiskostenvergoeding omdat ik te dichtbij woon. Misschien die combinatie aankaarten.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb toen gewoon aangegeven dat ik er daardoor netto op achteruit zou gaan dus dat ik dat graag anders zie.
Toen kwamen zij zelf met een prima voorstel.
Je hoeft het natuurlijk niet helemaal te onderbouwen. Pensioen afdracht is hoger dan rekening mee gehouden dus valt tegen is ook een optie.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:
Pensioenafdracht is wel weer goed van invloed op de loonheffing. Ik vind dit lastig.
Je hebt gelijk. Denk dat ik hem zo terug ga leggen en kijk wat ze er mee doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet helemaal te onderbouwen. Pensioen afdracht is hoger dan rekening mee gehouden dus valt tegen is ook een optie.
oh gcjoel stalkenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jain tilburg dus. Dus dan is cocktails drinken incl airbnb de juiste optie natuurlijk
Terecht wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
hetisallemaaldeschuldvanderabobank.gif
en zeker niet het werk mee naar huis nemenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dan is 't juist niet de bedoeling om naar huis te gaan bij 'n verdacht pakketje
En hoeveel heb je er?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
Ik was aan het opruimen en heb mijn jurkjes geteld![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Prettig lunchwandelingetje met dit weer
Meer dan 25?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:45 schreef Allures het volgende:
Nou op een bepaald punt werd mijn kast te onoverzichtelijk
(Dus dat moet ik nog opruimen)
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk
Have fun. Ik ga de hondjes binnenroepen en naar t werkquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Have fun. Ik ga de hondjes binnenroepen en naar t werk.
ik merkte hetquote:Op maandag 18 februari 2019 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zat aan hele andere aantallen te denken
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik merkte het
Ik zou de delen van de kast waar ik nooit kom ook eens uit moeten mesten maar dat is voor een andere keer
Dat scheelt wel, maar alsnog een hoop gekochtquote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Allures het volgende:
Het scheelt dat ik naai denk ik ook he. 80% is gekocht denk ik en 20% gemaakt
inbe4 ik naai ook maar heb geen enkele jurk in de kastquote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Allures het volgende:
Het scheelt dat ik naai denk ik ook he. 80% is gekocht denk ik en 20% gemaakt
een paar zijn nu te groot denk ik maar ik durf ze nog niet in te nemen voor het geval ik weer aan komquote:Op maandag 18 februari 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar alsnog een hoop gekocht
Pas je ze nog wel allemaal?
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
inbe4 ik naai ook maar heb geen enkele jurk in de kast
1 broek en twee tshirts?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Heb drie grote vuilniszakken met kleren verzameld dit weekend. Kunnen allemaal weg.
Nigga, sinds wanneer ben ik Thanos?quote:
Meurend naar de rook en bierquote:
inb4quote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook naailes. Wordt hier niet aangeboden
.
Ohaiquote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
.
ik ken wat meiden die gewoon YouTube en boeken gebruiken. Werkt voor hen ook primaquote:Op maandag 18 februari 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
.
We zitten nog in hetzelfde topic.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi hunk, nog wat meegemaakt in Hoogvliet?
Dit was pas vraag 3quote:Op maandag 18 februari 2019 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We zitten nog in hetzelfde topic.
Hoi,quote:Op maandag 18 februari 2019 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi hunk, nog wat meegemaakt in Hoogvliet?
Daar woon ik niet!quote:Op maandag 18 februari 2019 13:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoi,
niet echt, jij wel in Alphen?
Door wie, we hadden het laatst nog over de haven.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, dan ben ik in de maling genomen
Hoe bevalt het als KLB mod? Heb je al in een hoekje moeten huilen?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, dan ben ik in de maling genomen
Op zich wel goed hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe bevalt het als KLB mod? Heb je al in een hoekje moeten huilen?
Dat is vraag 4.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Door wie, we hadden het laatst nog over de haven.
Krijg je dan ook toegang tot de pikante foto's van ama?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor.
Gelukkig nog niet.
Vraag 5quote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je dan ook toegang tot de pikante foto's van ama?
Uiteraard nietquote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je dan ook toegang tot de pikante foto's van ama?
Omdat je uitgekotst wordt.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer man, benieuwd of ze al samenwoont met haar engineer. Zit niet meer zo in dat wereldje.
Ja die is fel hoor, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
CL maar 1 keer boos gezien hier, toen waren het gelijk doodsverwensingen.
Niks, gewoon huilen.quote:
but why?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Belgische televisieTeringbende ook altijd
Strenger zijn voor die jongen he.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks, gewoon huilen.
Het weglaten van een vraagteken maakt het trouwens niet ineens geen vraag he.
8, pak hem.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag hoeveel is dit? Drie toch?
Als je het zelf niet goed bijhoudt dan kun je me er ook niet op afrekenen of heb je daarvoor je schoothondje dinoquote:Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag hoeveel is dit? Drie toch?
Is dat een soort zoethout?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je het zelf niet goed bijhout dan kun je me er ook niet op afrekenen of heb je daarvoor je schoothondje dino
Paar weken geleden zou er volgens de Nederlandse gidsen een bepaald programma op canvas komen. Maar dat werd dus helemaal niet uitgezonden dus ik zat klaar voor de kat z'n kut. Nu is het dus afgelopen week uitgezonden blijkbaar, maar het stond niet in de Nederlandse gidsen en het staat ook niet overal op canvas zelf vermeldquote:
Alsof ik non-stop op Fok zitquote:Op maandag 18 februari 2019 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je het zelf niet goed bijhout dan kun je me er ook niet op afrekenen of heb je daarvoor je schoothondje dino
VPN.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar weken geleden zou er volgens de Nederlandse gidsen een bepaald programma op canvas komen. Maar dat werd dus helemaal niet uitgezonden dus ik zat klaar voor de kat z'n kut. Nu is het dus afgelopen week uitgezonden blijkbaar, maar het stond niet in de Nederlandse gidsen en het staat ook niet overal op canvas zelf vermeldNet gemist opgezocht, daar staat ie wel tussen, maar dat mag je dus alleen kijken als je in België woont. Account aangemaakt met Belgisch adres, even hola aangezwengeld en op België gezet, maar nee, ik mag het echt niet kijken.
Ja, drie. Omdat hij irritant is.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
Mag ie nog maar een beperkt aantal vragen?
We are living the dreamquote:Op maandag 18 februari 2019 13:22 schreef CherryLips het volgende:
O ik loop achter.
MCH dus negeren dit topic. Niemand mag nog op hem reageren.
De vragen zijn op, zeker als ze over Brabant gaanquote:Op maandag 18 februari 2019 13:27 schreef rival het volgende:
Zijn er hier fans van Woenzelaar trouwens?
Nog nooit van gehoord. Shame on mequote:Op maandag 18 februari 2019 13:27 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Shame on me
Ik kende hem tot gisteren ook niet hoor. Maar tis een rapper/acteur uit het Zuiden. Heb gisteren meegeholpen aan zijn nieuwe videoclip, vond ik wel geinigquote:
is het een rapper?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:27 schreef rival het volgende:
het zuiden van Woensel?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik kende hem tot gisteren ook niet hoor. Maar tis een rapper/acteur uit het Zuiden. Heb gisteren meegeholpen aan zijn nieuwe videoclip, vond ik wel geinig
Oh wat grappig johquote:Op maandag 18 februari 2019 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik kende hem tot gisteren ook niet hoor. Maar tis een rapper/acteur uit het Zuiden. Heb gisteren meegeholpen aan zijn nieuwe videoclip, vond ik wel geinig
Zulke hobbies had ik ook toen ik 13 was.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nog beroemder jaquote:Op maandag 18 februari 2019 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat grappig johdus je wordt beroemd
?
Waar kennen we je nog meer van dan, behalve je glorieuze dick pics?quote:
De wehkamp boeken en de reclamespots natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar kennen we je nog meer van dan, behalve je glorieuze dick pics?
Oh dat is best een goed ideequote:Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ken wat meiden die gewoon YouTube en boeken gebruiken. Werkt voor hen ook prima
Ik kijk geen tv, ik ken geen reclamesquote:Op maandag 18 februari 2019 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
De wehkamp boeken en de reclamespots natuurlijk
Wel met de kont schudden, maar dan met de auto.quote:
Dus je was in Woensel. Waar ik woon. En je appt me niet eensquote:Op maandag 18 februari 2019 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wel met de kont schudden, maar dan met de auto.
We kwamen daar om wat rondjes te driften, in de achtergrond.
Ben ook gebruikt als camerawagen waar de cameraman vanuit de kofferbak wat motoren filmt.
En er ging iemand met een kalasjnikov uit de auto schieten!
Ik heb nooit eerder zo'n wapen van dichtbij meegemaakt, daar komt een lawaai vanaf, heftig
in '92 toch welquote:Op maandag 18 februari 2019 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, ik ken geen reclames.
Nee dit was in Amsterdam.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus je was in Woensel. Waar ik woon. En je appt me niet eens?
Jawel, maar daar weet ik bizar weinig meer van. En Telekids was pas later geloof ik.quote:
De eigenaar van het wapen heeft daar een vergunning voor, er werd geschoten met losse flodders.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:50 schreef Allures het volgende:
mag je gewoon buiten schieten? Moet je wel wat voor aan vragen gok ik?
huehuequote:Op maandag 18 februari 2019 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
De eigenaar van het wapen heeft daar een vergunning voor, er werd geschoten met losse flodders.
Ik begrijp dit niet zo goed. Welke precies?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zulke hobbies had ik ook toen ik 13 was.
Niet reagerenquote:Op maandag 18 februari 2019 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet zo goed. Welke precies?
Laten we dat dan gewoon volhouden tot het einde.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet reagerenvolgend topic mag ie weer meedoen.
wel coulant dat hij dan weer mee mag doenquote:Op maandag 18 februari 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet reagerenvolgend topic mag ie weer meedoen.
Zo lief ben ik wel weer.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel coulant dat hij dan weer mee mag doen
je bent te goed voor deze wereldquote:
Ik weet hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
Mijn gedachte, met neppe kalashnikovs rondlopen dan ben je wel een pauper tokkiequote:Op maandag 18 februari 2019 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Klinkt wel als een goede pauperclip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |