Dennis Rohan verliest vandaag ruim een minuut en Caruso is afgestapt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
DENNIS, Rohan s.t.
CARUSO, Damiano +11
NIBALI, Vincenze +15
Dit is niet leuk.
Die mannen boven ons hebben sprintteams, komt goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:36 schreef Pistolero het volgende:
RockRacingN2Fans met 3 man in de top 10 in Parijs tegen Nice, niet verkeerd.
Al zal ik zelf nog wel gaan zakken met Yates en Izagirre als kopmannen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani heeft prima papieren met Bernal, Kwiat, Jungels en Keldermerckx.
Ik gun Mani al het kwaads in de wereld en ook van mij mag Kwiatek morgen een geweldige inzinking krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb niets tegen Mani maar van mij mag Kwiat morgen een geweldige inzinking krijgen!
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik adviseer iedereen nog even te kijken naar Taiwan want de startlijst is behoorlijk omgegooid.
Ik heb al mijn hoop in Taiwan gevestigd op de goden van Floyd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik adviseer iedereen nog even te kijken naar Taiwan want de startlijst is behoorlijk omgegooid.
Kiezen tussen F. Un Shing Ping en Thal Gaweenuntawong. Wat een keuzes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel me net Wim Dusseldorp.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kiezen tussen F. Un Shing Ping en Thal Gaweenuntawong. Wat een keuzes.
Kan Gaweenuntawong ook al fietsen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kiezen tussen F. Un Shing Ping en Thal Gaweenuntawong. Wat een keuzes.
Waarom hep die dan een sterretje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
En Y. Arashiro is niet de goeie Arashiro.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
En Y. Arashiro is niet de goeie Arashiro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |