Waar zit auto refresh? Is dat een functie van Fok! of van Windows.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
fok open laten staan met auto refresh
F5 op je toetsenbord.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zit auto refresh? Is dat een functie van Fok! of van Windows.
Ik post niet overdadig en toch heb ik veel punten. Ik denk dat anciënniteit ook meetelt.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Danny had het in FB over het puntensysteem, dat het zo in elkaar stak dat je er ook uit op kan maken of users 'trouw' zijn aan FOK!, waarbij het duidelijk mag zijn dat werklozen de voorkeur genieten in het algoritme, want die hebben veel meer tijd om te posten.
Dan zou ik heel veel punten moeten hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Danny had het in FB over het puntensysteem, dat het zo in elkaar stak dat je er ook uit op kan maken of users 'trouw' zijn aan FOK!, waarbij het duidelijk mag zijn dat werklozen de voorkeur genieten in het algoritme, want die hebben veel meer tijd om te posten.
Okquote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je post meer dan je denkt Disana. Je staat nog steeds in de top 500quote:Op zondag 17 februari 2019 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post niet overdadig en toch heb ik veel punten. Ik denk dat anciënniteit ook meetelt.
Ja da's waar.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je post meer dan je denkt Disana. Je staat nog steeds in de top 500
Ik ben al sinds 2002 trouw aan Fok.quote:
Dat is wel ergquote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als iemand je quote zou het ook invloed hebben op het aantal punten, maar verder zijn ze er erg onduidelijk over en zal het aantal posts mij eerlijk gezegd ook jeuken.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post niet overdadig en toch heb ik veel punten. Ik denk dat anciënniteit ook meetelt.
Netjes.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2002 trouw aan Fok.
Ja, ik ben ook benieuwd naar de werking. En het klopt dat je een punt krijgt als je (een aantal keren?) wordt gequote.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als iemand je quote zou het ook invloed hebben op het aantal punten, maar verder zijn ze er erg onduidelijk over en zal het aantal posts mij eerlijk gezegd ook jeuken.
Ben wel nieuwsgierig naar de werking, als het al geen geintje is.
het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor werking? Ik zie er geen enkel nut in. Wel dat mensen punten willen scoren en het forum vol spammen met @ onzin. Haags weet er alles vanquote:Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd naar de werking. En het klopt dat je een punt krijgt als je (een aantal keren?) wordt gequote.
ik dacht dat jij een ''nieuwe'' wasquote:Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, ja, dat is het dus, want Haags bulkt van de punten. Kwantiteit dus.
Hij was in bad geweestquote:
Paswoord kwijtgeraakt en mijn emailadres werkte niet meer. Toen maar met een nieuwe naam opnieuw begonnen. Alleen nog kut dat mijn handdoek nog op het fokeiland ligt.quote:
Van het algoritme. Wat daar allemaal in meetelt.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor werking? Ik zie er geen enkel nut in. Wel dat mensen punten willen scoren en het forum vol spammen met @ onzin. Haags weet er alles van
Ja, en moderators in 40+ ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |