Als je jong bent dan wil je het mooiste meisje vd klas hebben nu je ouder bent boeit het uiterlijk niet meer zo.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan bij vrouwen erg, ehm, prettig staan.
Nee dat is wat anders. Dan qoute iemand me ik zie de meerwaarde er niet vanquote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je quote alerts dan ook uit staan?
Nou als het over jou gaat en je bent er niet kan ik je erop wijzen. Dat lijkt me het nut ervan.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is wat anders. Dan qoute iemand me ik zie de meerwaarde er niet van
Daar kan je om lachen. Ohh shit Luizenmoeder gemistquote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jahoor. Jonge kinderen zeggen gewoon wat ze denken. Die bedoelen daar verder niks raar mee.
Het wijst je op een bepaalde post. Dan kun je daar verder lezen.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef Ranah het volgende:
wat is het voordeel met een dm of zo dan?
Dat is ook één vd de dingen waarom ik kinderen leuk vind, ze zeggen het gewoonweg recht voor je raap.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jahoor. Jonge kinderen zeggen gewoon wat ze denken. Die bedoelen daar verder niks raar mee.
Lol.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Mijn linkeroog loenst de laatste drie dagen ook af en toe, ik zal er eens mij over straat gaan lopen.
ow dank, gauw aanzetten, begint zoquote:Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je om lachen. Ohh shit Luizenmoeder gemist
Ok goeie. Zo heb ik het nog niet bekeken. Tot nu toe krijg ik onzin qoutesquote:Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou als het over jou gaat en je bent er niet kan ik je erop wijzen. Dat lijkt me het nut ervan.
Niets, dom gedoe net zoals die puntentelling.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou als het over jou gaat en je bent er niet kan ik je erop wijzen. Dat lijkt me het nut ervan.
als het eens voorkomt herken ik het welquote:Op zondag 17 februari 2019 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wijst je op een bepaalde post. Dan kun je daar verder lezen.
Die puntentelling is zo raar. Ik heb er een paar dagen op gelet en zie dat ik elke nacht weer twee punten achteruit ga.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets, dom gedoe net zoals die puntentelling.
Was je je trilding aan het uitproberen.quote:
Je kan iid ook iemand gewoon lok qoutenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets, dom gedoe net zoals die puntentelling.
Die had ik en ik ben het helemaal met je eens. Iedereen heeft wel iets moois.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je jong bent dan wil je het mooiste meisje vd klas hebben nu je ouder bent boeit het uiterlijk niet meer zo.
Helemaal eens.Dat staat echt schattig.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan bij vrouwen erg, ehm, prettig staan.
Nou je hebt nog even tot het nul puntquote:Op zondag 17 februari 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die puntentelling is zo raar. Ik heb er een paar dagen op gelet en zie dat ik elke nacht weer twee punten achteruit ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |