Ik ben niet degene die spoilertquote:Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk de nieuwe aflevering nou maar.
Zeik niet mens. Dan moet je niet eerst in het topic kijken. Dan kun je reacties verwachten naar aanleiding van de eerste aflevering.quote:Op maandag 7 september 2020 10:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die spoilertnog geen tijd gehad
Ongesteld much? Wat een vijandigheidquote:Op maandag 7 september 2020 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeik niet mens. Dan moet je niet eerst in het topic kijken. Dan kun je reacties verwachten naar aanleiding van de eerste aflevering.
Ik hoop dat we inderdaad geen Penoza toestanden krijgen., vrees alleen voor die dochter.quote:Op zondag 6 september 2020 23:22 schreef zipcon het volgende:
Ik hoop dat we de vrouw en kinderen van Bob niet te veel gaan zien, ze zijn enkel geschikt om door Ferry ontvoerd te worden. Mss krijgen we dat onnodige drama nog met veel geschreeuw van dochterlief door de maag gespietst.
Gezeik met die dochter werd nu al op gehint.quote:Op zondag 6 september 2020 23:22 schreef zipcon het volgende:
Ik hoop dat we de vrouw en kinderen van Bob niet te veel gaan zien, ze zijn enkel geschikt om door Ferry ontvoerd te worden. Mss krijgen we dat onnodige drama nog met veel geschreeuw van dochterlief door de maag gespietst.
Meer dan terecht, ze kan er echt vrij weinig van. Schijnt ook nog model te zijn (geweest), ik zie het niet zo.quote:Op maandag 7 september 2020 09:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Anna Drijver hebben ze maar snel uit de serie geschreven.
Ik heb het hele seizoen tot m’n beschikking gekregenquote:Op maandag 7 september 2020 11:21 schreef Zipportal het volgende:
Op hoeveel afleveringen is jouw review gebaseerd? Hoeveel mocht je kijken van Netflix?
@:daan1601
quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Ik heb het hele seizoen tot m’n beschikking gekregen
Ja, grappig om te zien dat ‘you had enough space between your legs’ hier terug te zien is als bad-ass😂quote:Op zondag 6 september 2020 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel even wennen om die broertjes Welvaert uit Eigen Kweek hier ook weer als broertjes op te zien duiken.
Het is een dubbele aflevering want de vrijdag erop beginnen ze met aflevering 3quote:Op maandag 7 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze vrijdag komt Undercover S1 ook op Veronica. Direct na VI.
Een aflevering van 3 kwartier uitsmeren over 2 uur.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Aflevering 1 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
Aflevering 1 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 1 gezienDit geloof je toch zelf niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 1 gezienDit lijkt me echt vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vind het wel lekker dat zij eruit is omdat ik haar super slecht vind.
Eensquote:Op donderdag 10 september 2020 20:55 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt vreselijk. Vind het wel lekker dat zij eruit is omdat ik haar super slecht vind.
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zelf niet?Ugh pls noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je "De Belg" kan ontvangen, iedere zondag om 20:35 op EENquote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Reden om netflix weer aan te slingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |