wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chatquote:
Niet normaal inderdaad. Is ook wel goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeez......met uitgestelde kijkers meegeteld 5,1 miljoen kijkers voor de Luizenmoeder
soort whatsapp dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chat
Is vanavond toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeez......met uitgestelde kijkers meegeteld 5,1 miljoen kijkers voor de Luizenmoeder
dan heb je pech 😂quote:Op zondag 17 februari 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja stuur ff naar mij dan. Ik gebruik geen discord.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chat
In dat geval kun je nog makkelijk winnen deze maandquote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef Homijn het volgende:
Zijn er ook uitgestelde cijfers voor dit topic?
ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga het gewoon downloaden en zie wel wat het is.
Ook vooral niet doen danquote:
Mijn kinderen gebruiken het idd voor het gamen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook vooral niet doen danik ben wel nieuwsgierig, die naam al vaker voorbij zien komen.
Oja, kan je meedoen via de app. Heb ik ook wel gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst meedoen met Weet ik veel en dan meteen naar de Luizenmoeder kijken
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In dat geval kun je nog makkelijk winnen deze maand
Ja alleen vorige week gaf ie aan dat ik drie vragen niet beantwoord had.....scheelde aanzienlijk in m'n punten....quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, kan je meedoen via de app. Heb ik ook wel gedaan.
Ik vind dit een beetje gek.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, kan je nog iets winnen ook volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |