wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chatquote:
Niet normaal inderdaad. Is ook wel goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeez......met uitgestelde kijkers meegeteld 5,1 miljoen kijkers voor de Luizenmoeder
soort whatsapp dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chat
Is vanavond toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeez......met uitgestelde kijkers meegeteld 5,1 miljoen kijkers voor de Luizenmoeder
dan heb je pech 😂quote:Op zondag 17 februari 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja stuur ff naar mij dan. Ik gebruik geen discord.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt gebruikt voor gaming, maar ik gebruik het als chat
In dat geval kun je nog makkelijk winnen deze maandquote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef Homijn het volgende:
Zijn er ook uitgestelde cijfers voor dit topic?
ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga het gewoon downloaden en zie wel wat het is.
Ook vooral niet doen danquote:
Mijn kinderen gebruiken het idd voor het gamen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook vooral niet doen danik ben wel nieuwsgierig, die naam al vaker voorbij zien komen.
Oja, kan je meedoen via de app. Heb ik ook wel gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst meedoen met Weet ik veel en dan meteen naar de Luizenmoeder kijken
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In dat geval kun je nog makkelijk winnen deze maand
Ja alleen vorige week gaf ie aan dat ik drie vragen niet beantwoord had.....scheelde aanzienlijk in m'n punten....quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, kan je meedoen via de app. Heb ik ook wel gedaan.
Ik vind dit een beetje gek.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, kan je nog iets winnen ook volgens mij.
Nederland simpel volk.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat is raar.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja alleen vorige week gaf ie aan dat ik drie vragen niet beantwoord had.....scheelde aanzienlijk in m'n punten....
Dan krijg je de vragen die je op tv ziet op je scherm en kun je het goede antwoord aanklikken.....de app berekend dan je scorequote:Op zondag 17 februari 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wat moet ik mij voorstellen bij die app dan.
simpel programma voor een simpel volk.quote:
Ik ben simpelquote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
simpel programma voor een simpel volk.
Niks mis mee hoor......ik kijk lekker ook naar Temptation Island.....kanslozer kan bijna nietquote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
simpel programma voor een simpel volk.
waarom kijk je dat?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor......ik kijk lekker ook naar Temptation Island.....kanslozer kan bijna niet
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor......ik kijk lekker ook naar Temptation Island.....kanslozer kan bijna niet
Maakt toch niet uitquote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
zo menselijk hequote:Op zondag 17 februari 2019 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het geinig hoe de mensen zo kunnen reageren......
En bedankt hèquote:Op zondag 17 februari 2019 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo ook gekeken maar veel kanslozer wordt het inderdaad niet.
quote:
Hilarisch......tranen over m'n wangen gelachen gewoon.....heerlijk!quote:Op zondag 17 februari 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met die kneus Timtationwat een idioot was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |