Links was weg he?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe vaak swipen jullie naar links voordat jullie naar rechts swipen?
Wat is links ook alweer?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nu alleen nog Happn, maar die is echt zwaar kut geworden eigenlijk
Als ik een middagje stad doe, dan kom ik al 100+ vrouwen tegen. Kun je nagaan hoe het andersom moet zijn... en als ik daar dan maar 1 keer langskom, eindig ik helemaal onderin de stapel.quote:
omdat er minder mannen waren?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een middagje stad doe, dan kom ik al 100+ vrouwen tegen. Kun je nagaan hoe het andersom moet zijn... en als ik daar dan maar 1 keer langskom, eindig ik helemaal onderin de stapel.
In het begin was het nog duidelijk beter.
Eens, totaal waardeloze input / output verhouding.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:27 schreef hoechst het volgende:
Datingapps is iets voor vrouwen die alleen ff vlug geneukt willen worden...
Hebben we dus niets aan hier
Hoeveel matches krijg je per week? Praten ze een beetje leuk terug?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed topic!
Ik geef de voorkeur aan Tinder. Aanbod het grootste en bij matches ook het snelste een gesprek/date. Happn is qua concept goed maar de reclame en push berichten ben ik al snel moe.
Omdat mannen daar amper reageren!quote:Op zondag 17 februari 2019 17:36 schreef Faxie het volgende:
Bumble is ook niks. Ja dan moeten de vrouwen een gesprek beginnen, en dan krijg je een 'Hoi' als je geluk hebt
Dan zal je wel niet zo leuk zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 17:48 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Omdat mannen daar amper reageren!
Ja, had ik ook wel last van. Dan maar een tijdje niet swipen als de boel me tegen ging staan.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het overigens vervelend worden om telkens me iedere match die me interessant lijkt weer een zelfde soort gesprek te moeten voeren. Ik ga er een beetje rare dingen van roepen, hebben nog meer mensen hier last van?
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekkenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het overigens vervelend worden om telkens met iedere match die me interessant lijkt weer een zelfde soort gesprek te moeten voeren. Ik ga er een beetje rare dingen van roepen, hebben nog meer mensen hier last van?
Minder dan 10% gaat bij mij naar rechts. Uitzondering: top picks. Maar dat zijn bij mij ook eigenlijk zonder uitzondering echt hele mooie meiden. Daar is zeker 50% ‘rechts’.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je bij happn via maps gaat kan je nog gewoon doorscrollen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tinder blijft het beste, Paiq is ook goed.
Happn en Once zijn ook aardig, Happn heeft alleen een slechte layout en tijdens de laatste update/verandering is het nog slechter geworden. Je moet steeds mensen die je al geliked hebt, opnieuw liken(eerst kon je er gewoon door heen scrollen).
Once, krijg ik heel vaak matches die 100km of verder wonen. Ik geloof ook niet meer dat ze handgeselecteerde matches kiezen.
Bumble was op zich een goed concept, maar werkt gewoon niet. Ik swipe alleen nog maar, als ik zie dat iemand mijn geliket heeft. Heb daar het gevoel dat ik uren voor niks aan het swipen ben en inderdaad als je een match hebt krijg je weer alleen maar "Hoi" en dan mag je als man weer het gesprek gaan voeren, wat niet het idee van de app was.
Het aantal matches is niet bijzonder hoog, swipe zelf ook het merendeel weg. Geef de voorkeur aan iemand die wat meer informatie in haar profiel heeft staan, dat is vaak wel een indicatie of er wat gemeenschappelijke interesses zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel matches krijg je per week? Praten ze een beetje leuk terug?
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Minder dan 10% gaat bij mij naar rechts. Uitzondering: top picks. Maar dat zijn bij mij ook eigenlijk zonder uitzondering echt hele mooie meiden. Daar is zeker 50% ‘rechts’.
Ja klopt. Ik zeg in het echt ook rare dingen dus dat scheelt. Dan weet ik gelijk of ze er klaar voor is.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekken
Ah handig, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je bij happn via maps gaat kan je nog gewoon doorscrollen.
Paar jaar geleden op paiq zo wel een vriendin opgedaan door gelijk te starten met dat de vragen over werk enzo me een beetje de neus uitkwamen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekken
Vind het altijd een goed teken als het gesprek gelijk raar begint :pquote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zeg in het echt ook rare dingen dus dat scheelt. Dan weet ik gelijk of ze er klaar voor is.
O, die had ik ook wel. Maar inderdaad ook meer dan eens een afstand die ik meteen liet lopen. Ook al dacht ik dan wel vaak ‘daar zou ik het heel gezellig mee kunnen hebben’...quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.
Ja ik hier ookquote:Op zondag 17 februari 2019 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, die had ik ook wel. Maar inderdaad ook meer dan eens een afstand die ik meteen liet lopen. Ook al dacht ik dan wel vaak ‘daar zou ik het heel gezellig mee kunnen hebben’...
Naja zegt me niks dit, 10 per week?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het aantal matches is niet bijzonder hoog, swipe zelf ook het merendeel weg. Geef de voorkeur aan iemand die wat meer informatie in haar profiel heeft staan, dat is vaak wel een indicatie of er wat gemeenschappelijke interesses zijn.
Zo heb ik binnenkort een date met iemand die ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft; dat maakt een gesprek op het begin ook al vrij makkelijke omdat je ergens op in kan haken.
Matches die alleen foto's hebben is het altijd een gok of daar een beetje een aardig gesprek uitkomt.
Je bent al best een tijdje weer aan het Tinderen, niemand blijven hangen bij je?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.
Niemand de moeite waard.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je bent al best een tijdje weer aan het Tinderen, niemand blijven hangen bij je?
Als je een match hebt en twijfel hebt of je iets voelt, kap je die persoon meteen af of geef je een date nog wel altijd een kans?quote:
Wat zijn je statistieken? 200 matches, 10 gedate?quote:
Als ik bij het gesprek twijfel komt er geen date nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Als je een match hebt en twijfel hebt of je iets voelt, kap je die persoon meteen af of geef je een date nog wel altijd een kans?
Geen idee van matches. Dates 7 geloof ik?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zijn je statistieken? 200 matches, 10 gedate?
Je kan alleen je huidige zien. Niet de voorgaande die weg zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
Waar kan je je totaal aantal matches eigenlijk zien op tinder?
Je hebt zo'n zoekfunctie die dat aangeeft.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
Waar kan je je totaal aantal matches eigenlijk zien op tinder?
Dat is toch alleen het aantal matches wat nog actief is?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je hebt zo'n zoekfunctie die dat aangeeft.
Edit: Maar dan wel alleen je huidige.
Ja, alleen je huidigequote:Op zondag 17 februari 2019 18:03 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is toch alleen het aantal matches wat nog actief is?
Beide.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Was dat dan van die types die alleen sex wilde, of ook echt iets serieus?
Bv of gewoon geen klik. Niet leuk genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Waar ging het dan mis? Foto kwam niet overeen met de werkelijkheid etc.?
Maar die klik heb je toch pas als je elkaar hebt gezien op de eerste date? Als je tijdens het appen geen enkele twijfel hebt over die persoon en je hoteldebotel bent, dan kan die toch in het echt nog wel tegenvallen? Aan de andere kant, als je iemand spreekt waar het niet helemaal vuurwerk is, maar tijdens die date toch wel leuk blijkt te zijn, dan heb je wel een leuk persoon binnen. Kan beide kanten opvallen. Misschien loop je toch juist die ene leuke kerel mis 'omdat ik tijdens het appen geen gevoel had'?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bv of gewoon geen klik. Niet leuk genoeg.
Wat ik hierboven zei was op de date zelf. Maar waarom zou ik met iemand afspreken als het gesprek al naar mijn idee niet leuk is?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:08 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Maar die klik heb je toch pas als je elkaar hebt gezien op de eerste date? Als je tijdens het appen geen enkele twijfel hebt over die persoon en je hoteldebotel bent, dan kan die toch in het echt nog wel tegenvallen? Aan de andere kant, als je iemand spreekt waar het niet helemaal vuurwerk is, maar tijdens die date toch wel leuk blijkt te zijn, dan heb je wel een leuk persoon binnen. Kan beide kanten opvallen. Misschien loop je toch juist die ene leuke kerel mis 'omdat ik tijdens het appen geen gevoel had'?
Omdat iemand op de app minder goed is dan in het echte leven.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei was op de date zelf. Maar waarom zou ik met iemand afspreken als het gesprek al naar mijn idee niet leuk is?
Ja jammer danquote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Omdat iemand op de app minder goed is dan in het echte leven.
Wat zijn voor jou vooral dan afhakers bij een gesprek?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jammer dan![]()
Kan ik met iedereen wel afspreken.
Geen humor of geen interesse tonen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat zijn voor jou vooral dan afhakers bij een gesprek?
Helemaal mee eens. Als het gesprek goed loopt spreek ik het liefst wel vrij snel af om te zien of er echt een klik is.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef SugeLucky het volgende:
Ik spreek echt alleen maar af als er via de app een klik is. Anders kan je wel bezig blijven met daten.
Als die klik er via de app al niet is, dan denk ik niet dat het veel beter is als je elkaar op date ziet.
Ja inderdaad. Ik probeer dan eigenlijk al dezelfde dag, of anders de volgende dag een dag af te spreken om wat te gaan drinken.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als het gesprek goed loopt spreek ik het liefst wel vrij snel af om te zien of er echt een klik is.
Ik heb 1 keer zo snel afgesproken.... Had ik beter niet kunnen doenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik probeer dan eigenlijk al dezelfde dag, of anders de volgende dag een dag af te spreken om wat te gaan drinken.
Geen behoefte om eindeloos te appen. Wordt op den duur ook saai en vermoeiend.
Oh ik spreek niet gelijk voor de volgende dag af. Meestal voor een dag of 3 a 4 later.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer zo snel afgesproken.... Had ik beter niet kunnen doen
Waarom hebben ze je dan geliked als ze geen interesse tonenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen humor of geen interesse tonen.
Ja dat vraag ik ze niet :pquote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je dan geliked, als ze geen interesse tonen?
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je dan geliked als ze geen interesse tonen
Ik kan gewoon een gesprek met iemand hebben maar als er geen humor of scherpe opmerkingen zijn dan houdt het voor mij wel opquote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.
Humor is wel écht super belangrijk inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een gesprek met iemand hebben maar als er geen humor of scherpe opmerkingen zijn dan houdt het voor mij wel op
Tja, soms is het dat of geen enkele match. Kan je achteraf altijd nog iemand een kans geven.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.
Volgens mij heb ik die ook eens geprobeerd, maar kwam echt bijna niemand tegen in de buurt? 50km dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef Prisha het volgende:
Het enige wat ik heb geprobeerd is Happy Pancake. Heb er iemand aan overgehouden waar ik even een paar maanden mee gedate heb. Het aanbod was niet echt geweldig. Maar het was toen net nieuw. Misschien dat er nu wat meer mensen op actief zijn.
Het fijne ervan vond ik dat je heel mooi kon filteren. Die steekwoorden/onderwerpen in de verschillende kleurcategorieën vond ik wel ideaal, kon zo mooi al vooraf zien of iemand een beetje dezelfde interesses had. Zelfs al was er geen profieltekst ingevuld. En het was gratis. Om voor het eerst zoiets uit te proberen wel fijn.
Ik vond het toch wat ongemakkelijk, ben meer van het in real life iemand tegenkomen, vind dat fijner. Ik twijfel of ik nog een keer zo'n datingsite of app ga gebruiken of dat ik het hierbij laat. Voorlopig even niets denk ik
Zo blijft er ook niet veel over :pquote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef Elvi het volgende:
HappyPancake heb ik ook geprobeerd. Maar de mannen daar zijn ehm... Laten we zeggen dat ze het toch echt van hun persoonlijkheid moeten hebben![]()
Happn deed niks voor me, ik denk dat het handiger is als je regelmatig op plekken bent waar veel mensen zijn. In mijn omgeving zat niemand op happn.
Tinder vond ik niet fijn, nog nooit een match gehad.
Badoo vond ik te schreeuwerig dus heb ik na 2 dagen verwijderd.
zwakzinnigquote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pancake vond ik idd wat zwakzinnig overkomen :p
Zal voor de grap wel weer een profiel aanmaken laterquote:Op zondag 17 februari 2019 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
zwakzinnig![]()
![]()
Ach ja...de site was wel mooi van opzet, dat wel
En niemand leuk? Van die 7? Valt tegen zeg.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee van matches. Dates 7 geloof ik?
Is goed, wanneer gaan we?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens stop maar met die datingsites. Ga lekker in het weekend naar de Dancing. En vraag je v/m van keuze ten dans. Waarna een fellatio op de parkeerplaats het afmaakt waarna je nog kunt bepalen of je nog wilt afspreken.
Ja dit alles is met geur/lichaamsappen en aanraking.
Probeer het eens het zal je bevallen.
Dan heb je niet goed mee gelezen in het dating topicquote:Op zondag 17 februari 2019 20:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
En niemand leuk? Van die 7? Valt tegen zeg.
Neejoh.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen vrienden om mee te gaan?
Oeeh de meest dringende vraagquote:Op zondag 17 februari 2019 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
En dan naar het café om je op de eerste de beste te storten na een paar biertjesquote:Op zondag 17 februari 2019 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh de meest dringende vraag
Ik doe altijd 4x links en dan 2x rechts. Ongeacht of die foto mij dna aanspreekt.
Niet bij iedereen, enkel de 10e kerel op een nacht die me aanspreekt.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan naar het café om je op de eerste de beste te storten na een paar biertjes
Pff kritisch zegquote:Op zondag 17 februari 2019 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, enkel de 10e kerel op een nacht die me aanspreekt.
Ligt er maar net aan hoe goed je in de markt ligt gok ik. Als je teller altijd op 99+ likes staat is het wel makkelijk verder swipen ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Ik denk wel dat het moeilijker is geworden om via een (gratis) datingsite iemand te vinden. Als je al ziet wat het aanbod is uit de verschillende sites en apps. Kies daar maar iets uit. En dan ook nog het aanbod van mannen/vrouwen. Hoe meer keus hoe moeilijker het kiezen is. Als iemand je niet voor de volle 100% aanspreekt, waarom zou je dan moeite doen om diegene beter te leren kennen als je met een volgende swipe misschien een leukere man/vrouw treft?
Mwa. Mijn teller staat zeker niet op 99+ likesquote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe goed je in de markt ligt gok ik. Als je teller altijd op 99+ likes staat is het wel makkelijk verder swipen ja.
Steeds? Topic open blijven?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kun je misschien stoppen met die SC steeds? Het zou fijn zijn als dit topic open kan blijven
Ze lijkt naar andere zaken te refereren.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is de post die je quote niet
OKC uitgestorven? Ik zie genoeg vrouwen, of je zoekt met 20 criteria en binnen korte afstand, dan kan je beter de kroeg in gaan inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Humor is wel écht super belangrijk inderdaad.
Tinder vind ik tot nu toe het beste, Badoo is vervelend, Happn heb ik nooit echt een date uit gekregen (ik denk dat mensen meer kijken) en OKC is haast uitgestorven
Once? Is dat net als Tinder ook een Amerikaanse app? Wat is het verschil?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tinder blijft het beste, Paiq is ook goed.
Happn en Once zijn ook aardig, Happn heeft alleen een slechte layout en tijdens de laatste update/verandering is het nog slechter geworden. Je moet steeds mensen die je al geliket hebt, opnieuw liken(eerst kon je er gewoon door heen scrollen).
Once, krijg ik heel vaak matches die 100km of verder wonen. Ik geloof ook niet meer dat ze handgeselecteerde matches kiezen.
Bumble was op zich een goed concept, maar werkt gewoon niet. Ik swipe alleen nog maar, als ik zie dat iemand mijn geliket heeft. Heb daar het gevoel dat ik uren voor niks aan het swipen ben en inderdaad als je een match hebt krijg je weer alleen maar "Hoi" en dan mag je als man weer het gesprek gaan voeren, wat niet het idee van de app was.
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh de meest dringende vraag
Ik doe altijd 4x links en dan 2x rechts. Ongeacht of die foto mij dna aanspreekt.
Gohquote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Godshand het volgende:
Kan je net zo goed alles naar rechts swipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |