Ha, goede.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is weer eens verkleed als stoeltje
Goede journalistiek wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:22 schreef Caland het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)-ajaxfans-wat-is-dit
Het altijd onsympathieke soccernews heeft er zelfs weer een prutsartikeltje over geschreven.
Helaas is Ramos er dan niet bij om een domme penalty tegen te krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:38 schreef TLC het volgende:
Girona laat zien dat Ajax best wel kan stunten over 3 weken
quote:Op zondag 17 februari 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens met GGMM. Gewoon uitverkocht.
Ben ook wel blij met deze opstelling. Het trage van Schöne is eruit, met Dolberg heb je meer gevaar in de zestien en Ziyech en Neres renderen beter zo.quote:
Ja, als dolberg zo gaat spelen zou het toch wel lekker zijn om hem weer ook in topwedstrijden daar te hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ook wel blij met deze opstelling. Het trage van Schöne is eruit, met Dolberg heb je meer gevaar in de zestien en Ziyech en Neres renderen beter zo.
Ergens in 2017 ja, ging toen naar City.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:43 schreef skysherrif het volgende:
wacht, is die palmer brown niet ooit ajax target geweest?
Hitachi Capital Mobility Stadion groet u.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:46 schreef WethouderHekking het volgende:
Heet dat stadion geen Euroborg meer?
Nee het heet nu het Noord Lease stadionquote:Op zondag 17 februari 2019 14:46 schreef WethouderHekking het volgende:
Heet dat stadion geen Euroborg meer?
Noordlease bestaat niet meerquote:Op zondag 17 februari 2019 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het heet nu het Noord Lease stadion
Wat een triestheid. Maar ja, als ze goed betalen.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hitachi Capital Mobility Stadion groet u.
Een record!quote:
de VARquote:Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef Groby het volgende:
Wie heeft er dit seizoen het meeste ruzie met de scheids? Buijs, van Bommel of Advocaat?
??quote:Op zondag 17 februari 2019 15:28 schreef Tallie1982 het volgende:
En dan te bedenken dat ze volgende week uit naar PSV moeten. Oh nee wacht...
Dan zal Feyenoord wel winnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groningen mist absurd veel kansen
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
020 laat morgen ook punten liggen
klaas heeft alles van googlequote:Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
Wat is er aan de hand Klaas, heb je per ongeluk de verkeerde statistieken gebruikt?
Bij die wedstrijd heb ik niet echt een voorkeur voor een club, ik gun het ze allebei wel.quote:
klaas on suicide watchquote:Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
Wat is er aan de hand Klaas, heb je per ongeluk de verkeerde statistieken gebruikt?
Excelsiorgodenquote:
Mij is het ook om het even,wat het hier wordt.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd heb ik niet echt een voorkeur voor een club, ik gun het ze allebei wel.
3 doelpunten in 6 minuten, het gaat lekker daar.quote:
Net terwijl ik de voetbalplaatjes van Emmen en Excelsior in mijn boek plak.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3 doelpunten in 6 minuten, het gaat lekker daar.
Ik zou hier een topic over openen in dat forumonderdeel van Charlotte3, daar zijn ze gek op dit soort dingen.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net terwijl ik de voetbalplaatjes van Emmen en Excelsior in mijn boek plak.
Toeval bestaat niet.
G-league genotquote:Op zondag 17 februari 2019 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3 doelpunten in 6 minuten, het gaat lekker daar.
Nu zijn de plaatjes van Feyenoord aan de beurt, houden jullie die wedstrijd even in de gaten.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou hier een topic over openen in dat forumonderdeel van Charlotte3, daar zijn ze gek op dit soort dingen.
Daarna de G van Groningen?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu zijn de plaatjes van Feyenoord aan de beurt, houden jullie die wedstrijd even in de gaten.
Fortuna en Graafschap nog.quote:
Ja maar gewoon derde begroting, presteren naar vermogen bladibla. GeelGodquote:Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef skysherrif het volgende:
Dit is wel echt bizar hoe slecht feyenoord speelt
Wel slecht voor Nederland hoor, met name dat die jeugdopleiding daar nu zo'n drama is.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja maar gewoon derde begroting, presteren naar vermogen bladibla. GeelGod
Blijkbaar speelt dat pro piancenza met 8 spelers tussen de 16 en 19 jaar en een 19 jarige coachquote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen in de serie C: Een potje met de tussenstand 16-0.
In de rust.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een aantal spelers die staken ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar speelt dat pro piancenza met 8 spelers tussen de 16 en 19 jaar en een 19 jarige coach
4-sporen genotquote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel slecht voor Nederland hoor, met name dat die jeugdopleiding daar nu zo'n drama is.
Nee, heel de club die staakt haha.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een aantal spelers die staken ofzo?
Vermoeden vanquote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, heel de club die staakt haha.
Die club heeft geen geld meer en heeft al 3 maanden niemand betaald.
Svp wassen voor je hier komt posten.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:16 schreef GGMM het volgende:
Dacht ik in het live-topic te zitten, bleek dat het Feyenoord-topic te zijn.
Ik schrikken joh
Lekker man , dat geschoffel van Groningenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zit je ook weer zo te genieten? #EersteKlassegerausgenot
Ado gewonnen Rolandquote:Op zondag 17 februari 2019 17:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groningen > Feyenoord/Rotterdam
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
huh, dat is toch gewoon een pingel?
1000% jaquote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
huh, dat is toch gewoon een pingel?
KLOTEN KUNSTGRAS.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Max23 het volgende:
Promes van VVV, leek zich te verstappen en een knieblessure, maar is nu met een ambulance van het veld gehaald.
Wat gek, dat dat kan bij de eredivisie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vreselijk programma vanavond.
PSV kan er gewoon niks van dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat Heerenveen presteert ook alleen maar tegen PSV
Daarom staan ze ook bovenaan natuurlijk. Dan kan de rest er nog minder van.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
PSV kan er gewoon niks van dus.
Wat een warm gebaar.twitter:FranktwiTert twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 21:48:45Spelers Heerenveen betalen tickets uitsupporters bij winst. #FORHEE schitterend gebaar. #SCHeerenveen reageer retweet
Gooi er wat mooie scheldwoorden met een ziekte uit tegen ze, lig je vanavond vast met een lekkere stijve piemel in bed.quote:Op zondag 24 februari 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens kijken of de KNVB MAFFIA vandaag weer aanwezig is in Den Haag.
Dat lig ik sowieso wel, ongeacht de uitslagquote:Op zondag 24 februari 2019 07:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gooi er wat mooie scheldwoorden met een ziekte uit tegen ze, lig je vanavond vast met een lekkere stijve piemel in bed.
Ze zullen ADO wel weer flink matsen jaquote:Op zondag 24 februari 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens kijken of de KNVB MAFFIA vandaag weer aanwezig is in Den Haag.
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan ze daar met twee presentatoren?
Wij staan gewoon allemaal achter ons aller Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:59 schreef Zipportal het volgende:
@:haags_kwartiertje
FOK staat achter ADO.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij staan gewoon allemaal achter ons aller Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Verstandig. Er zijn ook ado supporters op het Malieveldquote:Op zondag 24 februari 2019 11:59 schreef Zipportal het volgende:
@:haags_kwartiertje
FOK staat achter ADO.
Wij hebben dan ook bewust geen kinderen genomen. Het begint bij onszelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan hoop je toch altijd dat de mensheid zichzelf binnen een paar generaties wegwerkt.
Doe niet zo raar, ik vind mezelf een stuk belangrijker hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan hoop je toch altijd dat de mensheid zichzelf binnen een paar generaties wegwerkt.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig. Er zijn ook ado supporters op het Malieveld
Daarom ook over een paar generaties, waar heb jij er dan nog last van.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, ik vind mezelf een stuk belangrijker hoor
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:07 schreef Fargo het volgende:
Nu weer zielige apenfilmpjes. Wat is dit voor zender?
12:07quote:Op zondag 24 februari 2019 12:10 schreef Zipportal het volgende:
Dan denk ik aan Den Haag, want daar staan nog wat mongolen op het Malieveld.
Typisch Ziyech ja. Hele seizoen erger je je aan die waardeloze corners en vrije trappen, ondertussen heeft hij 15 assists en 12 goals.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel slechte ballen van Ziyech.
Die gaat zo een assist geven.
Bedankt GGMM.quote:
ja, via tv west. Maar de bussen zijn er nog niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef Divje het volgende:
Is er al een livestream van het Malieveld?
Dit kun je bij elke club zeggenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Stel je eens voor dat Ajax wél goede corners zou nemen.
Ik heb het niet over andere clubsquote:Op zondag 24 februari 2019 12:41 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
[..]
Dit kun je bij elke club zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |