Naisquote:Op zondag 17 februari 2019 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ] elke dinsdagavond schijnt ze baby born poppen te verbranden omdat ze zelf geen kinderen kan krijgen.
Vind je mij ook lief of minderquote:Op zondag 17 februari 2019 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou heel lief. Dank je wel.
Ja ik vind jou ook heel lief.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je mij ook lief of minder
ik heb er vanochtend al eentje uitgegooid.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gisteren bijna en toen dacht ik: ten eerste, ik sta hier boven.
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou heel lief. Dank je wel.
Was er ook een ten tweede?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gisteren bijna en toen dacht ik: ten eerste, ik sta hier boven.
Oei dat is wel een dingetje jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de overwatch league is ook weer begonnen dus ik heb zo'n 5 uur aan overwatch potjes per dag die ik moet bekijken
Ik doe er maar 4 uur over hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom doen chicks toch altijd zo lang over hun opstaan ritueel...
quote:
binnen 10 minuten na het wakker worden moet ik altijd ontzettend hard schijten dus dat zit er voor mij helaas niet inquote:
Wat maak jij je druk over de baby born verbrandingen en het feit dat zij zich niet kan voortplanten. Heb je soms snode plannen?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
@:monopoly ga je je nog verantwoorden voor die baby-opmerking of maken we het niet meer mee
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op zondag 17 februari 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
@:monopoly ga je je nog verantwoorden voor die baby-opmerking of maken we het niet meer mee
Watquote:
Ik hoop echt dat jij stikt in een gehaktbal lage laffe lelijke brillenkop. Ik hoop dat Thierry Baudet zelfmoord pleegt in jouw huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat maak jij je druk over de baby born verbrandingen en het feit dat zij zich niet kan voortplanten. Heb je soms snode plannen?
jij hebt mijn hond geslagen en ik ben nog steeds woest op jouquote:Op zondag 17 februari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij stikt in een gehaktbal lage laffe lelijke brillenkop. Ik hoop dat Thierry Baudet zelfmoord pleegt in jouw huis.
1 uur is wel respectabel in dit geval ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, 15 minuten als ik moet werken
Voor alle andere dingen 1 uur
gelukkig zal ik daar nooit achterkomen hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
Wie heeft het godsgeschenk gekregen om zich niet te kunnen voortplanten?
Jij scoort hier echt punten. Ik hou van jou.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
Hoe lang doet je vriendin erover?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 uur is wel respectabel in dit geval ja.
Jij?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
Lijkt me heerlijk idd.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
Nog niet vriendin, maar ze was om 11 wakker en staat nu nog onder de douchequote:Op zondag 17 februari 2019 13:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe lang doet je vriendin erover?
misschien is ze daar aan het doen wat jij haar niet kon geven afgelopen nachtquote:Op zondag 17 februari 2019 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog niet vriendin, maar ze was om 11 wakker en staat nu nog onder de douche
ik verveel me en wil aanspraak. Mijn vaste sc is dood dus nu ben ik hier.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het principe van de KLB SC doorhebt.
Ik was daar dan ook niet afgelopen nachtquote:Op zondag 17 februari 2019 13:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien is ze daar aan het doen wat jij haar niet kon geven afgelopen nacht
Jou mag ik wel. Zie DM voor het vervolg.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik verveel me en wil aanspraak. Mijn vaste sc is dood dus nu ben ik hier.
Principia boeien me niet behalve die van newton. En laat nu net daar mijn opmerking over gaan.
Post anders nog wat foto’s in US voor aandachtquote:Op zondag 17 februari 2019 13:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik verveel me en wil aanspraak. Mijn vaste sc is dood dus nu ben ik hier.
Principia boeien me niet behalve die van newton. En laat nu net daar mijn opmerking over gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |