SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit een goed teken voor The Jacksons als daddy thuis was.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
The Hollie - He ain't heavy, ik ben het.
hij heeft er de naam voor. Kwam deze week op radio5 met een appje van iemand over de uitvaart van zijn broer. Kwam weer ff lekker binnen hier thuisquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en is ingeschakeld
Hoi 11.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en is ingeschakeld
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er de naam voor. Kwam deze week op radio5 met een appje van iemand over de uitvaart van zijn broer. Kwam weer ff lekker binnen hier thuis
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er de naam voor. Kwam deze week op radio5 met een appje van iemand over de uitvaart van zijn broer. Kwam weer ff lekker binnen hier thuis
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
the marmelade maar dan nu de titel nog
Sorry.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, kon je die ene keer nou niet even een beetje voor me liegen.
Ik kende Lindsey de Paris van Lucky ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, die mevrouw is bekender dan ik dacht, zegt wikipedia, ik kende haar echt niet
Sugar Me...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende Lindsey de Paris van Lucky ook niet.
Paris=Paul.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
jawel, van Sugar me. Maar met liedjes geschreven door mw Bayer Sager kun je zo een show vullenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
je zit te mollenquote:
In dat geval.... welkom, denk ik.quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval.... welkom, denk ik.
Oh, waarschijnlijk ken ik het daarvan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dit is het thema van Ab Fab, wheels on fire heet het
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie zag er eerder zo uit, mw Driscoll of de heer Bowie?
Heb die hele serie hier op dvd staan maar er gaat geen belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dit is het thema van Ab Fab, wheels on fire heet het
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
One Day In Your Oife - Michael Jackson
Heeft die dat ook gezongen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day in my life
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
Randy of Michael, wat is het verschil.
Vast niet. Ik hoorde er Randy Crawford inquote:
ik ook en bij de aftiteling komt het. Geniale serie. Zag pas een hele jonge Joanna Lumley als verkoopster in een aflevering van Are you being served, ik herkende haar meteen aan haar stemquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb die hele serie hier op dvd staan maar er gaat geen belletje rinkelen.
Allebei Jacksons...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
Randy of Michael, wat is het verschil.
Purdey bij de Avengers.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook en bij de aftiteling komt het. Geniale serie. Zag pas een hele jonge Joanna Lumley als verkoopster in een aflevering van Are you being served, ik herkende haar meteen aan haar stem
voor mijn tijd, maar moet ik echt eens gaan kijken vanwege de outfits etcquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Purdy bij de Avengers.
Daar bleef je voor thuis...
Nee, Ben past er beter bij...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Past totaal niet bij MJ, zo'n nummer.
Ah, vandaar, de aftiteling skipte ik altijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook en bij de aftiteling komt het. Geniale serie. Zag pas een hele jonge Joanna Lumley als verkoopster in een aflevering van Are you being served, ik herkende haar meteen aan haar stem
Ja, shit. Dat hoor ik gewoon te weten.quote:
Onbeleefd om dat niet te nemen als je bij vrienden gaat eten inderdaad.quote:
dat hoor je inderdaad gewoon te wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, shit. Dat hoor ik gewoon te weten.
Diaan had moccadadels gepost...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hoor je inderdaad gewoon te weten
Daar doelde ik inderdaad opquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan had moccadadels gepost...
dat heeft ze onder de control v zittenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan erbij gezegd dat ze die niet lust.
Je zet het toch onder control-c en spuwt het uit met control-v daarnaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heeft ze onder de control v zitten
Hoi Raf.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je zet het toch onder control-c en spuwt het uit met control-v daarna
netjes jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Het eten in het hotel van mw. mm is dudanig slecht, dat ze een klacht ingediend hebben bij Sunweb.
Nu krijgen ze kosten van het uit eten geheel vergoed.
Netjes...
Goede avond spijkerbroek.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
madonna - into the groove
Goeienavond
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Het eten in het hotel van mw. mm is dudanig slecht, dat ze een klacht ingediend hebben bij Sunweb.
Netjes...
Zeker netjes en ook snel gereageerd dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Netjes...
Woei.. dan moet het wel erg slecht zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Netjes...
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeienavond
Uitgemold?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeienavond
Jep. Volgende week verder.quote:
Of van de koffie...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:07 schreef just me het volgende:
Zou knokkels ziek zijn geworden van het eten hier
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:07 schreef just me het volgende:
Zou knokkels ziek zijn geworden van het eten hier
Ze klaagt nooit, maar ik heb foto's van het buffet gezien en daar werd ik hier zelfs misselijk van...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Woei.. dan moet het wel erg slecht zijn
Goed dat ze geklaagd hebben.
daar was hij enthousiast over zei hij....quote:
hij zei dat hij het eten lekker vond maar hij is sindsdien maar heel even hier geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je hem gevoerd dan?
En ik denk een koffie overdosis.
Ohoh..... de reputatie van de Godmother duurt voort.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
daar was hij enthousiast over zei hij....
[..]
hij zei dat hij het eten lekker vond maar hij is sindsdien maar heel even hier geweest
Er zal iets in het paardenhoofd gezeten hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh..... de reputatie van de Godmother duurt voort.
Spijkerbroek is er anders nooit ziek van geworden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Er zal iets in het paardenhoofd gezeten hebben
Hij ging van de week wel vroeg naar bedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Spijkerbroek is er anders nooit ziek van geworden.
Hij was waarschijnlijk gewoon beleefd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:08 schreef just me het volgende:
daar was hij enthousiast over zei hij....
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:10 schreef brother52 het volgende:
Bryan Adams - Can't stop this thing we started
Ik ben zó ziek dat ik van dat vergif alleen maar beter wordquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Spijkerbroek is er anders nooit ziek van geworden.
Stealers Wheel...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die ene artiest die alles van Leo Sayer heeft gestolen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Lynn Anderson - (I Never Promised You) a Rosegarden
't Is Dolly niet.quote:
Het lijkt wel een beetje op Dolly Parton, ja.quote:
Wim Kan Kon.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Gesampled in "I Beg Your Pardon" van Kon Kan.
I Beg Your Parton...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het Dolly Parton was.![]()
I beg your Partonquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het Dolly Parton was.![]()
Die zong het 122 jaar later ook volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje op Dolly Parton, ja.
Dude...quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft vandaag deze schoenen gekocht, maar dan in grijsgroen https://www.scapino.nl/blue-box-heren-sneakers-1030464184410 hij heeft de laatste jaren geluk dat er passende schoenen in zijn maat te vinden zijn
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Saturday night at Radio49 who cares what songs are played
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
Drifters - Saturday night at the movies
ja diequote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
Drifters - Saturday night at the movies
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Move closer en mijn geheugen werkt niet goed
Correct.quote:
Dat heb ik ook in gedachten idd.quote:
Ik heb geen idee hoe die zingt...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt wel wat op Michelle Obama.
Manson of Monroe?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken hier ook nog een cover van, ook uit de eighties, van marilyn nogwattes
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die zingt...
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
ff Lennon naar bed brengen en dan kom ik meeluisteren
Mij ook, maar ik kan zo even niet op een andere Marilyn komenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beiden lijken me onwaarschijnlijk
marilyn martin zegt wikipediaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik kan zo even niet op een andere Marilyn komen
Daar was ik nooit op gekomen. Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
marilyn martin zegt wikipedia
Ik post zoals het in me opkomt.quote:
Ben gewend aan artiest - titel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post zoals het in me opkomt.
Soms eerst de titel, soms eerst de uitvoerende.
En wat is verkeerd om in deze?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben gewend aan artiest - titel.
Jij doet het vaak omgekeerd.
Niks mis mee verder hoor, dat is de autist in mij
Matador van Garland Jeffreys.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben gewend aan artiest - titel.
Jij doet het vaak omgekeerd.
Niks mis mee verder hoor, dat is de autist in mij
Beetje veel.quote:
It’s like that.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Matador van Garland Jeffreys.
That's it...
And that is Der Weg van Herbert Grönemeyer.quote:
quote:
Fijn hè, die strakke broekjes...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Weer een mooi potje handbal gezien
quote:
Jij grijpt ook alles aan om thuis weg te zijn hè?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Weer een mooi potje handbal gezien
zou ik ook doen in zijn gevalquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij grijpt ook alles aan om thuis weg te zijn hè?
Handbal is best cool, heb ik ook nog een tijdje gespeeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je niet in die cirkel mag komen, daar ben ik dan weer te autistisch voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handbal is best cool, heb ik ook nog een tijdje gespeeld.
Dit zou niet misstaan op een middelbare-schoolfeest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Vreselijk dit, heb het nog nooit gehoord en dat had ik graag zo gehouden
ik ben best lang scheidsrechter geweest...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handbal is best cool, heb ik ook nog een tijdje gespeeld.
je mag er wel komen, maar je moet de bal loslaten voordat je in de cirkel landt. Jaja, ik krijg elke wedstrijd uitlegquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je niet in die cirkel mag komen, daar ben ik dan weer te autistisch voor.
Pak die ruimte!
Emm’n en Omstreek’nquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb in de klas gezeten bij twee meiden die later bij E&O hebben gespeeld. Komt wel dichtbij zo.
Gewoon een speen in de mond duwen.quote:
En dat doen ze nooit, ze raken de grond altijd aan voordat ze gooien...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je mag er wel komen, maar je moet de bal loslaten voordat je in de cirkel landt. Jaja, ik krijg elke wedstrijd uitleg
Dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat doen ze nooit, ze raken de grond altijd aan voordat ze gooien...
weet je wel hoe duur die zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon een speen in de mond duwen.
8 euro, heb ik vandaag van ToT geleerdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weet je wel hoe duur die zijn?
Niet opgelet dan. Ze waren maar 7 euro.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
8 euro, heb ik vandaag van ToT geleerd
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij dit nummer gingen we verhuizen.
Onze buren draaide de hele dag niks anders en dat vond mijn moeder wel mooi geweest...
7quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ow koopje dan...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet opgelet dan. Ze waren maar 7 euro.
Oh. Inflatie en hogere BTW had ik er al bijgeteldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet opgelet dan. Ze waren maar 7 euro.
bij interlands hebben ze dat wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit.
Ik vraag me ook altijd af waarom ze nog geen VAR hebben.
Geld zat, die ToT...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kun je er nog eens een paar voor kwijtraken, voor zo’n prijsje
je gooit er gewoon een paar schoentjes bij en hoppaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij dit nummer gingen we verhuizen.
Onze buren draaide de hele dag niks anders en dat vond mijn moeder wel mooi geweest...
ja zet je je tanden erin?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kon je toen al dingen in een loop zetten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik ken iemand die ging verhuizen omdat er een gast naast haar een jingle in een loop had gezet. De hele dag: Veronica, veronicaaaaaaaaaa. Dat figuur was onafgebroken stoned.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik ken iemand die ging verhuizen omdat er een gast naast haar een jingle in een loop had gezet. De hele dag: Veronica, veronicaaaaaaaaaa. Dat figuur was onafgebroken stoned.
6 euroquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
en men blijkt het te kennenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Wow, dit is best wel verbazend slecht
Ik ken Gerard Joling ook.quote:
Ik vind het stiekem wel geinigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vanavond wel slechter gehoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zal wel gedaan zijn op tape. Een LP met één en dezelfde Veronica jingle zal niet te koop zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon je toen al dingen in een loop zetten?
King Kong - Jimmy Castor (moest even graven)
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 2 van die Arische mokkels...
zussen zijn het ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 2 van die Arische mokkels...
Kende het wel, maar uiteraard weer het 'dinges' gedoe.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel geinig
Ik probeer het, maar of het luktquote:
Maar ze waren absoluut Vout, ook na de oorlog...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze waren niet blond en hadden geen blauwe ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |