Ik vind haar nu al een aanwinst.quote:
Ergens tussen Gijon en Bilbao. Auto gehuurd en ik weet nog niet zo precies wat we deze keer daar willen zien.quote:
Onderin zo’n verlaten put is vast geen bereik.quote:
Ditquote:Op zondag 17 februari 2019 12:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooi weer.
Geen zin om iets te doen.
Ik ga toch een poging wagen zo. Was vroeg wakker; uurtje opgeruimd en daarna geen klote meer uitgevoerd.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooi weer.
Geen zin om iets te doen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Onderin zo’n verlaten put is vast geen bereik.
Ik moet ook echt met m'n dooie kadaver van de bank af en de buitenlucht opzoeken.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan. Is wel echt heerlijk weer.
Nice! Veel plezierquote:Op zondag 17 februari 2019 12:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ergens tussen Gijon en Bilbao. Auto gehuurd en ik weet nog niet zo precies wat we deze keer daar willen zien.
Wat gaat het worden?quote:
Fijn he? Ik ga Victoria eens proberen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan. Is wel echt heerlijk weer.
Wat speel je?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef Halimede het volgende:
Ik zou eigenlijk opruimen.. maar... games
Verstandige kerel.quote:
Strandquote:Op zondag 17 februari 2019 13:23 schreef Elvi het volgende:
Ik zit nu in Kijkduin. Kut parkeren met al die auto's die je geen ruimte geven
Zou leuk zijn als de badplaatsen minder mensen zouden trekken ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:23 schreef Elvi het volgende:
Ik zit nu in Kijkduin. Kut parkeren met al die auto's die je geen ruimte geven
En was sex education een goede tv tip?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:48 schreef Samzz het volgende:
Ik zit aan een watertje in t zonnetje terwijl de honden door t riet speuren.
Ja, leuke seriequote:Op zondag 17 februari 2019 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En was sex education een goede tv tip?
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:02 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, alle vloeren uit mijn oude woning gesloopt. Straks de keukenkastjes schoonmaken en oud papier in de schuur weggooien. En als laatste de bezem door alle ruimtes. Mooi op tijd voor de eindinspectie morgen.
Nu even een break
Ben twee weken geleden verhuisd en over met alle spullen. Maar de vloeren, gordijnen voor lagen er nog in ter overname. De nieuwe huurder wil niks overnemen dus die heb ik vanochtend eruit gesloopt.quote:
Wel in dezelfde woonplaats of heel ergens anders heen?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben twee weken geleden verhuisd en over met alle spullen. Maar de vloeren, gordijnen voor lagen er nog in ter overname. De nieuwe huurder wil niks overnemen dus die heb ik vanochtend eruit gesloopt.
En de tuin heeft nogal wat tijd gekost
Andere wijk in dezelfde woonplaats. Het bevalt me prima hier.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel in dezelfde woonplaats of heel ergens anders heen?
Hoe vaak heb je gemasturbeerd op de open wond (hue hue) van Debsterr?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Pussige schaafwonden, altijd lekker.
Top, veel plezier op je nieuwe plek!quote:Op zondag 17 februari 2019 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Andere wijk in dezelfde woonplaats. Het bevalt me prima hier.
Doe ik nog steeds, foto opgeslagen voor de spankbank.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gemasturbeerd op de open wond (hue hue) van Debsterr?
Jijquote:
Slim.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe ik nog steeds, foto opgeslagen voor de spankbank.
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Huis ruikt naar bananenbroodis eens wat anders dan stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |