quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
En ik nog zo van "maar er zit helemaal geen Q in Elvi."
Wat voor bouwpakket is dat dan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Death Star bouwpakket gebouwd vandaag.
Hij is zo groot als een mandarijn.
Van Bandai.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat voor bouwpakket is dat dan ?
Lolquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Zat Q. maar in Elviquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
En ik nog zo van "maar er zit helemaal geen Q in Elvi."
That's no moon.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
is zoooo leukquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef Samzz het volgende:
Whehe Sex education is grappig tot nu toe.
Star huehuehuequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu een afzuigkapje dus ik kan nu weer gewoon in de woonkamer airbrushen. Die Death Star ook.
Vier musea in een dag, raap me op.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
Zie dat het Afrika museum bij Brussel weer open is. Misschien morgen eens naartoe gaan, en dan gelijk daarna het automuseum, militair museum en historische kunstmuseum meepakken. Die zijn niet zo ver van elkaar.
Iemand al wel eens geweest?
Moet lukken tochquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier musea in een dag, raap me op.
Voor het Afrika museum kun je in Brussel toch gewoon over straat lopen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
Zie dat het Afrika museum bij Brussel weer open is. Misschien morgen eens naartoe gaan, en dan gelijk daarna het automuseum, militair museum en historische kunstmuseum meepakken. Die zijn niet zo ver van elkaar.
Iemand al wel eens geweest?
2 musea vind ik al een uitdaging.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier musea in een dag, raap me op.
Huehuehuehuequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nogal ja. Na 1 ben ik meestal wel klaar.
Niet 2 kunnen handelen. Huehuehue.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nogal ja. Na 1 ben ik meestal wel klaar.
Zoals in Rotterdam gaat het nog wel. Twee musea tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die daar moeite mee heeft
Nou die in Brussel zijn er 3 op 1 plek eigenlijk. En dan die ene in Tervuren op 15 minuten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals in Rotterdam gaat het nog wel. Twee musea tegenover elkaar.
Museum kwantumsuperpositie.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die in Brussel zijn er 3 op 1 plek eigenlijk.
"Waar is het museum?" "Geen idee maar ik weet wel hoe snel het gaat."quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel lastig bezoeken als je wel weet wanneer, maar niet waar.
Oeh.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laboratorium voor plasmaphysics is ook in de buurt
http://fusion.rma.ac.be/
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Waar is het museum?" "Geen idee maar ik weet wel hoe snel het gaat."
quote:Heisenberg, Schrodinger and Ohm are in a car.
They get pulled over. Heisenberg is driving and the cop asks him "Do you know how fast you were going?"
"No, but I know exactly where I am" Heisenberg replies.
The cop says "You were doing 55 in a 35." Heisenberg throws up his hands and shouts "Great! Now I'm lost!"
The cop thinks this is suspicious and orders him to pop open the trunk. He checks it out and says "Do you know you have a dead cat back here?"
"We do now, asshole!" shouts Schrodinger.
The cop moves to arrest them. Ohm resists.
Dat is toch Nemo in Amsterdam?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef Faxie het volgende:
Museum voor natuurwetenschappen is ook in de buurt eigenlijk
Gast. Neequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch Nemo in Amsterdam?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch Nemo in Amsterdam?
Elvi je bent een lieve meid maar slecht in mensen inschatten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gast. Nee
Hoewel.. het is wel op jouw niveau...
Hier ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moest grinniken om Ohm resists aan het eind.
Euh... voor wát precies...?quote:
The oasis of Huacachina is little gem in the sand dune desert about 7 km from Ica, Peru. It has about 100 inhabitants, not counting the large amounts of tourists visiting this place. You can sign up for a ride in a buggy over sand dunes and go sand boarding.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat kan ieder kind opzeggen
Is toch een wetenschaps museum ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:27 schreef Elvi het volgende:
Ik wil wel weer een keer naar Boerhaave museum. Schijnt helemaal vernieuwd te zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:29 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is toch een wetenschaps museum ?
Lekker naaien?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen naar De Pont en Textielmuseum.
Zij pretenderen intellectueel te zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat heeft iedereen ineens wat met musea
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zij pretenderen intellectueel te zijn
Daarom ga ik ook naar London om een pianoconcert bij te wonenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanna bequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Musea zijn zo saai als je alles al weet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Godverdomme je bent met pensioen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar London om een pianoconcert bij te wonen
Naar een zangertje met een lui oog luisterenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme je bent met pensioen?
Was ik maar met Debster lekker biertanken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Naar een zangertje met een lui oog luisteren
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ik maar met Debster lekker biertanken.
"Ineens" ik ben diep beledigd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat heeft iedereen ineens met musea
Weet ik niet, ze lijkt me een gezellige dronk hebben.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wafelijzer open, piemel ertussen.
Kun je Wikipedia ontvangen daar? Daar staat het gewoon.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet iemand bij welke temperatuur boorzuur beter oplost in demiwater?
Hoezo moeten wij dat weten? Heeft Rembrandt dit op een schilderij vastgelegd dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand?
Kom op Museumnerds moeten jullie toch weten.!
Misschien dat Rembrandt boorzuur gebruikt heeft bij het schilderen van zijn badkamer om de schimmel tegen het plafond te doden?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo moeten wij dat weten? Heeft Rembrandt dit op een schilderij vastgelegd dan?
Jawel ik was bezig met het elektrolytisch vergulden van een voorwerp. Nieuwe labvoeding binnengekregen gister.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je Wikipedia ontvangen daar? Daar staat het gewoon.
Wat heb jij voor nerdhobbiesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel ik was bezig met het elektrolytisch vergulden van een voorwerp. Nieuwe labvoeding binnengekregen gister.![]()
Maar het was een test van jullie vermeende intelligentie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je Wikipedia ontvangen daar? Daar staat het gewoon.
Tuurlijk, dop.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel ik was bezig met het elektrolytisch vergulden van een voorwerp. Nieuwe labvoeding binnengekregen gister.![]()
Maar het was een test van jullie vermeende intelligentie.
Zo'n ding transformeren is zeker te ingewikkeld voor je?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gewoon een projectje.
Verder geen afwijkingen zoals Transformers ofzo.
En daarmee een prima proef om de daadwerkelijke intelligentie van Lospedrosa vast te stellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Als het eigenlijk eenvoudig is, is het wel een slechte lakmoesproef voor intelligentie.
Och hij is ook getriggert hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarmee een prima proef om de daadwerkelijke intelligentie van Lospedrosa vast te stellen.
Moet je nagaan dat niemand het antwoord wist dus hé.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Als het eigenlijk eenvoudig is, is het wel een slechte lakmoesproef voor intelligentie.
Getriggerdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och hij is ook getriggert hoor.
Omdat je toevallig vanochtend hebt zitten googlen om na te doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat niemand het antwoord wist dus hé.
Ja, maar ook denken dat intelligentie afhangt of je kennis hebt van 1 onderwerp.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Het komt allemaal erg schoolplein over op me.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, maar ook denken dat intelligentie afhangt of je kennis hebt van 1 onderwerp.
Hij wil gewoon een beetje indruk makenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komt allemaal erg schoolplein over op me.
En het begon allemaal met een simpel museum bezoekquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komt allemaal erg schoolplein over op me.
Domkopquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja voltoood tegenwoordige tijd.![]()
Had ik.maar eens opgelet bij de talen.
Oh ze blijft op de bank zitten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga mijn vriendin verblijden met een bedbezoek.
Eindelijk verlost van die gast die zit te hinniken naar zijn telefoon als hij denkt een gevatte post te plaatsen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze blijft op de bank zitten?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze blijft op de bank zitten?
Gesprekken verzanden soms een beetjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
Rip datingtopicNog niks gepost vandaag en gisteren slechts een paar
Ja gek hè. Je mag pas posten als je een date hebt en welke fokker heeft nu datesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
Rip datingtopicNog niks gepost vandaag en gisteren slechts een paar
Oei dan post ik de gehele tijd al illegaalquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja gek hè. Je mag pas posten als je een date hebt en welke fokker heeft nu dates
Nee wil nog nietquote:Op zondag 17 februari 2019 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig is 't bedtijd! Slapen
En dat waren dan nog wel interessante musea.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals in Rotterdam gaat het nog wel. Twee musea tegenover elkaar.
En is nog saai om te lezen ook. Het traject eromheen is net zo goed onderdeel van het daten als de date zelf. Gemiste kans imoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja gek hè. Je mag pas posten als je een date hebt en welke fokker heeft nu dates
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En is nog saai om te lezen ook. Het traject eromheen is net zo goed onderdeel van het daten als de date zelf. Gemiste kans imo
Dat kan in een van de SC's hoor!quote:Op zondag 17 februari 2019 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En is nog saai om te lezen ook. Het traject eromheen is net zo goed onderdeel van het daten als de date zelf. Gemiste kans imo
quote:Op zondag 17 februari 2019 05:54 schreef Vinniiee het volgende:
Bijna 12 uur geslapen. Damn wat voelde ik me verrot gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |