jesus wat een onzin dingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:22 schreef christmastsunami het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)d_combined2008093611
[ afbeelding ]
is dit een leuk cadeau dan, onder een tientje
Ik vind het Hondje leukerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe pedaalemmer van Brabantia
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is pas een onzin dingPaar jaar geleden bij de trekpleister voor een kwartje gekocht ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef SiGNe het volgende:
Ht is nog geen keukenspeeltje maar dat moet het wel worden:
[ afbeelding ]
Het is een damascus stalen plaat en daar wil ik m'n eigen keukenmes van gaan maken.
Zonder powertools overigns dus dat wodt een hoop zagen en vijlen maar lijkt me een leuk hobbyprojectje.
Anders ik wel, ik heb zoeits nog nooit eerder gedaan en ik heb er ook nog helemaal geen enkel gereedschap voorquote:
Mooie uitdaging!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik heb zoeits nog nooit eerder gedaan en ik heb er ook nog helemaal geen enkel gereedschap voor
Ik wil al best lang zelf een mes smeden, lijkt me interessant om te doen maar bij gebrek aan een smederij dus maar een plaat staal gekocht
Ik kijk ook al een tijd filmpjes van Alec Steele, smid, (toffe filmpjes ook trouwens, mooi geëdit) en die heeft ook een keer een mes zonder powertools gemaakt.
Mijn mes komt er sowieso anders uit te zien maar ik gebruik die filmpjes wel een beetje als tutorial:
Helemaal als je al een half jaar antiaanbaklaag eet..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedkoop of niet, nieuwe keukenspullen zijn altijd leuk!
Ze hebben allemaal verschillende orenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Okee...
Poolse pannenset van Ebay.. veel voor weinig..
[ afbeelding ]
https://www.ebay.nl/itm/T(...)2-24-cm/322247771010
Dus na een poosje getwijfeld toch voor de non merk set gegaan..
Ja daarom zal het wel "sonderangebot" zijn.. Viel mij ook al op..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal verschillende oren
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja daarom zal het wel "sonderangebot" zijn.. Viel mij ook al op..vast een dronken pool geweest
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedkoop of niet, nieuwe keukenspullen zijn altijd leuk!
Er staat ook nog een ander heel mooi goedkoop setje.. maar te klein voor mij.. wel gelaste handvaten en glazen deksels (die platte zijn erg mooi)quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Helemaal als de kwaliteit ook nogeens goed blijkt te zijn.
Waarom niet gewoon wegen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Was al een tijdje op zoek naar dit van glas. Gebruikte eerder de cupjes die ik meegenomen had uit het ziekenhuis waar je medicijnen in werden geserveerd
Dat begrijp ik. Ik weeg vloeistoffen ook altijd😅. Vind ik vaak nauwkeuriger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat mij om de vloeistof
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik heb zoeits nog nooit eerder gedaan en ik heb er ook nog helemaal geen enkel gereedschap voor
Ik wil al best lang zelf een mes smeden, lijkt me interessant om te doen maar bij gebrek aan een smederij dus maar een plaat staal gekocht
Ik kijk ook al een tijd filmpjes van Alec Steele, smid, (toffe filmpjes ook trouwens, mooi geëdit) en die heeft ook een keer een mes zonder powertools gemaakt.
Mijn mes komt er sowieso anders uit te zien maar ik gebruik die filmpjes wel een beetje als tutorial:
Alleen echt nauwkeuriger als de soortelijke dichtheid ook gelijk is aan die van waterquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:37 schreef Queenshore het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik weeg vloeistoffen ook altijd😅. Vind ik vaak nauwkeuriger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |