dan is mijn merci trouwens wel echt op het goede moment binnen gekomen ook :$quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
dan is mijn merci trouwens wel echt op het goede moment binnen gekomen ook :$
wat leer je hier van.... niet naar huis gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Wij kregen vorige week vrijdag merci van de buurman, woon met 2 andere huisgenoten
Heb er 2 gegeten die dag, weekendje naar huis, op maandag waren er nog maar 2 over
heyyyquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar wat nou als je garage te koud wordt... je man nog niet naar bed wil.
Je zin hebt in piemel...
hey knuffelbeer!!!quote:
En dat je nooit huisgenoten moet vertrouwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat leer je hier van.... niet naar huis gaan
op zijn kussen leggenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dat je nooit huisgenoten moet vertrouwen.
Maandag een pannetje met saus dat ging schimmelen, wij hem er op wijzen, hij was vergeten dat het van hem was. Pannetje staat er nog. Denk dat ik hem maar in zn kamer ga zetten ofzo
wat bespraken jullie nou precies :$quote:
Nergens voor nodig nee. Zolang het maar goede chocolade is is het prima zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
snap sowieso niet waarom we al die gekke chocoladesmaken moeten hebben
dat je super lief bentquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
wat bespraken jullie nou precies :$
awwwwquote:
goddamnitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:54 schreef De_Nater het volgende:
[..]
awwww
ik draai trouwens zometeen infected mushroom weer
Ik las laatst een artikel over iemand die 5 dagen oude saus at en stierfquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:55 schreef I. het volgende:
Gewoon dat sausje in een potje gieten en het je huisgenoot geven toch, als aanrader. "Dit moet je echt eens proberen, lekker minuutje opwarmen en dan over je eten heen."
Genot.
precies op tijd voor je aankondiging!!!quote:
ja eens, geef maar de wat pure vormenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:52 schreef I. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee. Zolang het maar goede chocolade is is het prima zat.
Van die mierzoete cacaofantasietroep is wel echt naar.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
precies op tijd voor je aankondiging!!!
wat komt er toch lekker geluidnuit deze oude telefoon hahaquote:
Broer en maat komen morgen eten, en m'n auto afleveren, en zondag feestje bij ouders, 31 jaar getrouwd, dus die nemen we mee uit eten.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja eens, geef maar de wat pure vormen
trekte klakgt welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
Niet eerder de NB openden![]()
Bitches pls
wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso sowieso
maar dingen zoals merci ben ik wel dingest oor
Dat zijn geldige uitzonderingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso sowieso
maar dingen zoals merci ben ik wel dingest oor
ja heb er zwaar meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf een terekte klagt
je kan er niet mee omgaan
het is allemaal wat
[..]
voor*
eensquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:05 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zijn geldige uitzonderingen.Is een soort fijnproeven.
oeeei overleef je het wel?quote:
neeeequote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:06 schreef De_Nater het volgende:
@:flippiee heb je trouwens nu al dat nr van faithless geluisterd?
Nou, schakel in op R49 en dan draai ik m zo gewoon ffquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
eensvan alles 1 proberen
[..]
oeeei overleef je het wel?
[..]
neeee
even zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nou, schakel in op R49 en dan draai ik m zo gewoon ff
welke ?quote:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192quote:
HNNNG lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mini frikandelletjes en kipnuggets enz.
ik luisterquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
of
http://radio49.nl/listen.pls
via VLC of foobar2000 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |