Voor de buitenwereld zijn de Nederlandse gevangenissen hotels, volgens mij is het daar aan de binnenkant een andere werkelijkheid met MS13 een hele hoop Antilliaanse en Marokkaanse gangs die elkaar voor het minste neersteken met zelfgemaakte wapens, verkrachting onder gevangenen is er schering en inslag en worden er tunnels gegraven om te ontsnappen etceteraquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Die verhalen van zeepjes.Shit zal je hier zien. Douchen is prima geregeld in NL.
Hoe lang moest je?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Die verhalen van zeepjes.Shit zal je hier zien. Douchen is prima geregeld in NL.
Ik ook jaquote:
Deed het pijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:19 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld zijn de Nederlandse gevangenissen hotels, volgens mij is het daar aan de binnenkant een andere werkelijkheid met MS13 een hele hoop Antilliaanse en Marokkaanse gangs die elkaar voor het minste neersteken met zelfgemaakte wapens, verkrachting onder gevangenen is er schering en inslag en worden er tunnels gegraven om te ontsnappen etcetera
We gaan niet te diep in detail, maar ik moest meer dan een jaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zit nu jilla heb iphone x gesmokkeld in me kondje dus kan nu lekker fokken
Wie had je vermoord?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We gaan niet te diep in detail, maar ik moest meer dan een jaar.
Verbaasd me ergens niet ditquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij vastgezeten?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verbaasd me ergens niet dit
"kondje"quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zit nu jilla heb iphone x gesmokkeld in me kondje dus kan nu lekker fokken
Was wel een vreemde gewaarwording voor mijn "redders" aangezien ik heel rustig op de grond van de lift zat en genoot van een boek, cola en chips die ik net had gekocht in de winkel na een week keihard werken. Ik was toen 21 woonde net op mezelf en studeerde en werkte fulltime dus kon die 15 minuten vastzitten in de lift heel goed gebruiken.quote:
Nietquote:
Ook gered door de brandweer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Was wel een vreemde gewaarwording voor mijn "redders" aangezien ik heel rustig op de grond van de lift zat en genoot van een boek, cola en chips die ik net had gekocht in de winkel na een week keihard werken. Ik was toen 21 woonde net op mezelf en studeerde en werkte fulltime dus kon die 15 minuten vastzitten in de lift heel goed gebruiken.
Ik overdreef in mijn eerste post maar ik zou nooit in een NL of Belgische gevangenis willen vastzitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Misschien op de zwaar beveiligde afdelingen, als je gewoon netjes bent en op een normale afdeling zit met mensen die geen gekke vergrijpen op hun naam hebben is er niets aan de hand.
Kijk, vast zitten is nooit leuk i.v.m. het missen van de vrijheid, maar de Nederlandse gevangenis is voor 90% van de mensen geen probleem. Genoeg vrijheid, genoeg feestjes, genoeg corrupte bewaarders.
Heb je gedaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |