Voor de buitenwereld zijn de Nederlandse gevangenissen hotels, volgens mij is het daar aan de binnenkant een andere werkelijkheid met MS13 een hele hoop Antilliaanse en Marokkaanse gangs die elkaar voor het minste neersteken met zelfgemaakte wapens, verkrachting onder gevangenen is er schering en inslag en worden er tunnels gegraven om te ontsnappen etceteraquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Die verhalen van zeepjes.Shit zal je hier zien. Douchen is prima geregeld in NL.
Hoe lang moest je?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Die verhalen van zeepjes.Shit zal je hier zien. Douchen is prima geregeld in NL.
Ik ook jaquote:
Deed het pijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:19 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld zijn de Nederlandse gevangenissen hotels, volgens mij is het daar aan de binnenkant een andere werkelijkheid met MS13 een hele hoop Antilliaanse en Marokkaanse gangs die elkaar voor het minste neersteken met zelfgemaakte wapens, verkrachting onder gevangenen is er schering en inslag en worden er tunnels gegraven om te ontsnappen etcetera
We gaan niet te diep in detail, maar ik moest meer dan een jaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zit nu jilla heb iphone x gesmokkeld in me kondje dus kan nu lekker fokken
Wie had je vermoord?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We gaan niet te diep in detail, maar ik moest meer dan een jaar.
Verbaasd me ergens niet ditquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij vastgezeten?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verbaasd me ergens niet dit
"kondje"quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Was wel een vreemde gewaarwording voor mijn "redders" aangezien ik heel rustig op de grond van de lift zat en genoot van een boek, cola en chips die ik net had gekocht in de winkel na een week keihard werken. Ik was toen 21 woonde net op mezelf en studeerde en werkte fulltime dus kon die 15 minuten vastzitten in de lift heel goed gebruiken.quote:
Nietquote:
Ook gered door de brandweer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Was wel een vreemde gewaarwording voor mijn "redders" aangezien ik heel rustig op de grond van de lift zat en genoot van een boek, cola en chips die ik net had gekocht in de winkel na een week keihard werken. Ik was toen 21 woonde net op mezelf en studeerde en werkte fulltime dus kon die 15 minuten vastzitten in de lift heel goed gebruiken.
Ik overdreef in mijn eerste post maar ik zou nooit in een NL of Belgische gevangenis willen vastzitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Misschien op de zwaar beveiligde afdelingen, als je gewoon netjes bent en op een normale afdeling zit met mensen die geen gekke vergrijpen op hun naam hebben is er niets aan de hand.
Kijk, vast zitten is nooit leuk i.v.m. het missen van de vrijheid, maar de Nederlandse gevangenis is voor 90% van de mensen geen probleem. Genoeg vrijheid, genoeg feestjes, genoeg corrupte bewaarders.
Heb je gedaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ha Bennoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:38 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zat een keer vast op de plee. Mijn reet vacuum gezogen.
telt dit ook?
Ik was op gegeven moment wel snel leeg. Ik had gewoon niet moeten spoelen toen ik nog OP de plee zat.quote:
Stelt niets voor, je bent pas een baas als je er een PCSS-19 Macbook Pro in weet te krijgen..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ja ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:43 schreef wollah het volgende:
3 dagen op verdenking van zware mishandeling. Mocht uiteindelijk gaan wegens gebrek aan bewijs. Had niet eens wat gedaan
Op dit soort moment ben je niet zo relaxed..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Was wel een vreemde gewaarwording voor mijn "redders" aangezien ik heel rustig op de grond van de lift zat en genoot van een boek, cola en chips die ik net had gekocht in de winkel na een week keihard werken. Ik was toen 21 woonde net op mezelf en studeerde en werkte fulltime dus kon die 15 minuten vastzitten in de lift heel goed gebruiken.
Ja dat klopt. Noorse detentie is leuk. Nooit honger gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:33 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Ik overdreef in mijn eerste post maar ik zou nooit in een NL of Belgische gevangenis willen vastzitten.
Een Noorse daarintegen, dat is meer kamperen in de natuur en met uw vriendjes BBQ houden
Die Noorse schoenzolen zijn inderdaad wel mals.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Noorse detentie is leuk. Nooit honger gehad.
Bans tellen nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:43 schreef wollah het volgende:
3 dagen op verdenking van zware mishandeling. Mocht uiteindelijk gaan wegens gebrek aan bewijs. Had niet eens wat gedaan
Was dit een beslissing van de rechtbank?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:38 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zat een keer vast op de plee. Mijn reet vacuum gezogen.
telt dit ook?
Daar geef ik niets om, ik ben zo nuchter als de pest.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Op dit soort moment ben je niet zo relaxed..
@Samuel24 lukt dit misschien welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Stelt niets voor, je bent pas een baas als je er een PCSS-19 Macbook Pro in weet te krijgen..
Nog een keer mentionen en ik breek je benen , oke?quote:
Dan kun je daarna verslag doen van hoe het was toen je vast hebt gezetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog een keer mentionen en ik breek je benen , oke?
Ben ik wél meteen ontopicquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan kun je daarna verslag doen van hoe het was toen je vast hebt gezeten
Userbash, TR gemaakt!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog een keer mentionen en ik breek je benen , oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Userbash, TR gemaakt!Ben je lekker snel mee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Jammer dat jouw moeder nog lelijker is dan Loch Ness die een zuuraanval over zijn kop heeft gekregen anders had ik haar gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:05 schreef pferdfahrer het volgende:
Heb wel ooit in je moeder vastgezeten. Dat orgasme die ik haar gaf liet haar rosbiefje veranderen in een vacuumput waar ik niet makkelijk meer uit kwam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:31 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Jammer dat jouw moeder nog lelijker is dan Loch Ness die een zuuraanval over zijn kop heeft gekregen anders had ik haar gedaan
jquote:
Tegenwoordig hebben veel gevangenissen een douche op cel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:15 schreef alexlefou het volgende:
Wie heeft er hier ooit in de bajes gezeten en durfde bijgevolg niet het stukje zeep te laten vallen in douche
Murp, mijn maat uit de gevangenis !quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:44 schreef murp het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben veel gevangenissen een douche op cel.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:44 schreef murp het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben veel gevangenissen een douche op cel.
Helaas zie niet het badkamertje, das een wc en aan de andere kant de douche![]()
Ja, de bijlmerbajes had bijvoorbeeld een doucheruimte met 4 aparte douchecabines, dus kon je ook al elkaars zeepje niet oprapenquote:
2 maaltijden per dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:56 schreef alexlefou het volgende:
Stel u voor een gevangenis waarin de cellen als het ware kleine studio's zijn, met 3 maaltijden per dag, sauna, fitnessruimte en zakgeld.
Kapsalonnetje bestellenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:59 schreef murp het volgende:
[..]
En ze kunnen gewoon boodschappen doen en koken!
Zetten ze je daar tegenwoordig ook al voor vast?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:12 schreef damsco het volgende:
Hier tijdje voor straatroof en wat steekincidentjes. Fuck it
Prik prik what the fuck. En toen lag er eentje op de grond. Het was hij of ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zetten ze je daar tegenwoordig ook al voor vast?
Toen mijn vader mijn moeder verkrachtte heb ik negen maanden moeten zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:21 schreef ChristmasRoses het volgende:
Criminelen.
![]()
Hier zit je niet eens een paar maanden voor verkrachting, dus langer dan een jaar ben je wel erg tokkie.
Cool story broquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:43 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb een keer bijna in de gevangenis gezeten. Een politie-auto gaf me een stopteken, wist niet wat ik moest doen dus stopte maar. Hadden ze mijn radardetector ontdekt (was net rond die tijd dat die niet meer mocht). Scheelde weinig, maar ze lieten me gaan met een flinke boete
anders had je wel een paar jaartjes mogen brommen zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:43 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb een keer bijna in de gevangenis gezeten. Een politie-auto gaf me een stopteken, wist niet wat ik moest doen dus stopte maar. Hadden ze mijn radardetector ontdekt (was net rond die tijd dat die niet meer mocht). Scheelde weinig, maar ze lieten me gaan met een flinke boete
Mad respectquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef itchycoo het volgende:
[..]
anders had je wel een paar jaartjes mogen brommen zeker
Ik heb dan ook een keer bijna in de gevangenis gezeten, maar kreeg uiteindelijk een waarschuwing omdat ik geen licht had op de fiets.
Streetcredzquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een keer bijna in de gevangenis gezeten, maar kreeg uiteindelijk een waarschuwing omdat ik geen licht had op de fiets.
Humorloos zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Heb ook een vriend die er lang voor heeft moeten zitten , geen licht op de fiets was 2 jaar effectief, die verkrachter die bij hem in de cel zat kreeg maar 3 maandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef itchycoo het volgende:
[..]
nee, van de heilige troon.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:54 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Was dit een beslissing van de rechtbank?
Vragen we even na aan @Samuel24quote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef begaaierd het volgende:
3 uurtjes in de cel mogen doorbrengen. Telt dat ook?
JA!quote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vragen we even na aan @:Samuel24
Hij beslist altijd in twijfelgevallen
Graag gedaan Bamimans.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bedankt voor de beslissing @:Samuel24
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |