quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:49 schreef moemoe het volgende:
Oh, ik ''plaats'' twee posts achter elkaar iets zie ik.
Good nightquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, ben een beetje moe aan het worden. Welterusten allen en nog veel plezier
Mijn reeds ingediende verzoekje is een simpel opgebouwd, edoch bijzonder prettig in het gehoor liggend house nummer, waar je (zeker in combinatie met de nieuwe UI van MoeMoe) niet anders dan vrolijk van kan worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:47 schreef De_Nater het volgende:
Verzoekjes mensen, mijn DM staat open voor verzoekjes! (gelieve ook de stijl erbij vermelden zodat ik me daar engiszins op kan voorbereiden, ik kan nu niet voorluisteren)
slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, ben een beetje moe aan het worden. Welterusten allen en nog veel plezier
Trusten, livelink.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn reeds ingediende verzoekje is een simpel opgebouwd, edoch bijzonder prettig in het gehoor liggend house nummer, waar je (zeker in combinatie met de nieuwe UI van MoeMoe) niet anders dan vrolijk van kan worden.
Zo dan. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn reeds ingediende verzoekje is een simpel opgebouwd, edoch bijzonder prettig in het gehoor liggend house nummer, waar je (zeker in combinatie met de nieuwe UI van MoeMoe) niet anders dan vrolijk van kan worden.
Zo dan. [ afbeelding ]
Trustenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:49 schreef livelink het volgende:
De sound vind ik leuk, maar ik trek de Nederlandstalige rap doorgaans minder.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:56 schreef De_Nater het volgende:
Wel benieuwd wat je hiervan vindt dan @:elfletterig
Uurtje lukt wel. Dit is een andere versie, btw, maar ook lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef De_Nater het volgende:
Gaan we tot 1 volhouden, jawel toch?
Proberenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef De_Nater het volgende:
Gaan we tot 1 volhouden, jawel toch?
je gelooft het niet hehquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Naja, Mad weg, livelink pitten en moemoe zwaait ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |