Nu is de kans om er dan van af te komen, want ik denk dat deze ellende blijftquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
we hebben geen relatie zegt mike die de kern weergeeft
Yup en daar zit het hem. Want stiekem wil zij dat wel. En hij maakt het blijkbaar niet duidelijk genoeg met zijn gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
we hebben geen relatie zegt mike die de kern weergeeft
hij wil niet van een vriendin af, hij wil geen liefdesrelatiequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nu is de kans om er dan van af te komen, want ik denk dat deze ellende blijft
Tja. You can't have your cake and eat it too.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij wil niet van een vriendin af, hij wil geen liefdesrelatie
daar heeft zij voor gekozen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja. You can't have your cake and eat it too.
Wat een verhalen toch allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:15 schreef mazaru het volgende:
Merel vertelt over een mishandeling van vorig jaar. Terwijl ze haar litteken laat zien en nog halverwege haar verhaal zit begint klotus al over een mishandeling die zij heeft meegemaakt.
Ja ze doen het beide. Zij liegt over dat het ok is om friends with benefits te zijn, en hij is niet duidelijk genoeg in zijn gedrag.quote:
Maar niet iets wat ineens bij hen opkomt. Ze wist het vanaf het beginquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
mike: ik geef het al 2 weken aan, dat kun je niet leuk vinden, dan kun je teleurgesteld zijn... ik ben gewoon duidelijk
dat is hard en doet ook zeer
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Wat een verhalen toch allemaal
Er zit er echt niet eentje met een gewone achtergrond volgens mij.
Hebben het net over drugs, mishandeling en weet ik wat meer zoals ik het over het weer en het nieuwe tuinset op de veranda heb😱
Dit is wat ze beide zeggen, dit is hoe hun het willen, dit is ook wat ze keer op keer aan andere vertellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze doen het beide. Zij liegt over dat het ok is om friends with benefits te zijn, en hij is niet duidelijk genoeg in zijn gedrag.
Aan de ene kant wel om iemand heen hangen te knuffelen en zoenen en te doen en aan de andere kant zeggen "maar we zijn gewoon vrienden" is ook vaag.
Dat ze iets leuks moest doen voor Tim met valentijnsdag.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me nog steeds af wat Mike tegen Franny gezegd heeft wat Lotus niet leuk vond?
Och jeetje das niet grappig nee...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Dat ze iets leuks moest doen voor Tim met valentijnsdag.
Tja, ik kijk daar anders tegenaan. Zij moest en zou met hem in bed belanden. Ze heeft hem gestalkt tot beschamens toe. Hij heeft haar verschillende keren gewaarschuwd dat hij niet wou, nog van zijn ex hield en niet verliefd op haar was. Zij bleef doorgaan, kroop 's nachts in zijn bed terwijl hij dat niet wou etc. etc.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze doen het beide. Zij liegt over dat het ok is om friends with benefits te zijn, en hij is niet duidelijk genoeg in zijn gedrag.
Aan de ene kant wel om iemand heen hangen te knuffelen en zoenen en te doen en aan de andere kant zeggen "maar we zijn gewoon vrienden" is ook vaag.
Klopt, maar hun gedrag is voor elkaar verwarrend. Lotus wil duidelijk aan haar gedrag te merken wel meer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat ze beide zeggen, dit is hoe hun het willen, dit is ook wat ze keer op keer aan andere vertellen
Waarschijnlijk om dat hij wist dat Tim wel iets voor Franny hadquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Och jeetje das niet grappig nee...
Het mag zogenaamd geen naam hebben.Maar door dit gedrag laten ze anders blijken.Vooral Lotus.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat ze beide zeggen, dit is hoe hun het willen, dit is ook wat ze keer op keer aan andere vertellen
ik zal wel als enige het verkeerd zien, maar denk dat Maaike zn kop in et zand steektquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Als ze haar kop in het zand stopt dan kan ik niks, zegt Mike
Maar hier is toch geen zand, zegt Franny
Oh zeker weten. Zij heeft het behoorlijk afgedwongen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik kijk daar anders tegenaan. Zij moest en zou met hem in bed belanden. Ze heeft hem gestalkt tot beschamens toe. Hij heeft haar verschillende keren gewaarschuwd dat hij niet wou, nog van zijn ex hield en niet verliefd op haar was. Zij bleef doorgaan, kroop 's nachts in zijn bed terwijl hij dat niet wou etc. etc.
Hij is een sukkel dat hij heeft toegehapt, maar zij krijgt wat je kan verwachten als je denkt dat je liefde af kunt dwingen.
Ja, dan moet ze eerlijk zijn en niet zo miepen odat Mike n iet aan valentijn doetquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt, maar hun gedrag is voor elkaar verwarrend. Lotus wil duidelijk aan haar gedrag te merken wel meer.
Pffff,jij weer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zal wel als enige het verkeerd zien, maar denk dat Maaike zn kop in et zand steekt
aanname, ik zie juist een Maaik die meer wilquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Soulraven het volgende:
Maar ik blijf erbij dat Mike ook gewoon verkeerde signalen geeft. Als je iemand niet wil moet je daarin zelf ook duidelijk zijn. En hij had makkelijk kunnen zien dat zij meer wil dan hij.
Ja, daar heb je gelijk in. Ware het niet dat hij in het begin eens heeft gezegd dat hij een mooie vrouw niet aan zich voorbij liet gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Soulraven het volgende:
Maar ik blijf erbij dat Mike ook gewoon verkeerde signalen geeft. Als je iemand niet wil moet je daarin zelf ook duidelijk zijn. En hij had makkelijk kunnen zien dat zij meer wil dan hij.
Nou als je mike soms naar haar zie kijken, hij geeft ook echt wel om haar hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Soulraven het volgende:
Ik denk dat dit het moment voor Mike moet zijn om te stoppen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik kijk daar anders tegenaan. Zij moest en zou met hem in bed belanden. Ze heeft hem gestalkt tot beschamens toe. Hij heeft haar verschillende keren gewaarschuwd dat hij niet wou, nog van zijn ex hield en niet verliefd op haar was. Zij bleef doorgaan, kroop 's nachts in zijn bed terwijl hij dat niet wou etc. etc.
Hij is een sukkel dat hij heeft toegehapt, maar zij krijgt wat je kan verwachten als je denkt dat je liefde af kunt dwingen.
Klopt ook, maar ik denk dat dat het voor haar juist verwarrend maakt. Want als je niet verliefd op me bent, waarom wil je dan wel met me knuffelen en zoenen ed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze eerlijk zijn en niet zo miepen odat Mike n iet aan valentijn doet
Hij is alle dagen lief en doet wat voor haar, dat komt uit het hart dat zou moeten tellen voor haar
Tuurlijk ziet hij dat. Hij doet willens en wetens niets voor haar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Soulraven het volgende:
yepquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het moment voor Mike moet zijn om te stoppen.
Lotus wilt meer, hij wilt dat niet
Voor haar blijft het onduidelijk en hoopgevend zolang hij met haar het bed in duikt.
Voor beide het beste om elkaar duidelijkheid te geven en niet zo verder te rommelen, want op deze manier maken ze elkaar ongelukkig
Mike heeft vaker aangegeven dat hun zogenaamde relatie buiten geen stand gaat houden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aanname, ik zie juist een Maaik die meer wil
Dat bedoel ik dus eigenlijk. Wat ze zeggen en wat ze laten blijken uit gedrag klopt bij beide niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Zij gaat dat niet accepterenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het moment voor Mike moet zijn om te stoppen.
Lotus wilt meer, hij wilt dat niet
Voor haar blijft het onduidelijk en hoopgevend zolang hij met haar het bed in duikt.
Voor beide het beste om elkaar duidelijkheid te geven en niet zo verder te rommelen, want op deze manier maken ze elkaar ongelukkig
Geintje.quote:
Het was verkeerd begrepen, Braam. Gewoon blijven hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
ben al weer weg, gadverdamme zeg!!!
Ze wil niet knuffelen vandaag omdat Mike niets voor valentijns heeft gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ik denk dat dat het voor haar juist verwarrend maakt. Want als je niet verliefd op me bent, waarom wil je dan wel met me knuffelen en zoenen ed.
En ja dat heeft ze over zichzelf afgeroepen gedeeltelijk in het begin maar hij had ook gewoon duidelijk kunnen zijn. Als je iemand niet wilt dan wil je diegene niet. Ook als diegene doorzet moet je dan ook duidelijk blijven.
Vandaag niet nee. Maar ze knuffelen constant, gaan met elkaar naar bed. Dat moet je niet casual doen als je wel kunt zien dat de ander wel gevoelens voor je heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet hij dat. Hij doet willens en wetens niets voor haar.
Toe nou even Braam,het was een grapje.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
ben al weer weg, gadverdamme zeg!!!
Dat bedoel ik ook te zeggen. Jij zegt het beter.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vandaag niet nee. Maar ze knuffelen constant, gaan met elkaar naar bed. Dat moet je niet casual doen als je wel kunt zien dat de ander wel gevoelens voor je heeft.
Lotus dringt zich aan Mike op en dit is juist wat Mike niet wil en dat snapt die muts echt nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike heeft vaker aangegeven dat hun zogenaamde relatie buiten geen stand gaat houden.
En Lotus schijnt dat niet te willen accepteren.
Dat artikel zit haar ook dwarsquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike heeft vaker aangegeven dat hun zogenaamde relatie buiten geen stand gaat houden.
Passieve agressie. En Mike trapt erinquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Lotus, waarom praat je niet met mij,.
Ik ben moe ik ga slapen
Lotus wat is er je kijkt me niet aan, je geeft me geen kus je praat nieet met mee
Lotus, wat is er dan
Lotus houdt der mond stijf dicht
Waarom praat je niet me dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik hou het voor gezien Ger en shel die elkaar een maskertje geven en die zeik stem van Christel de hele tijd.
Fijne stream avond verder
heeft ze dat wel gelezen dan? In een vorig interview zei hij hetzelfdequote:
Merel trapt daar niet in hoor. Die zuigt alles op als voer voor haar vlogquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:32 schreef schizolientje het volgende:
en de vrouwen glijden er in .Lotus kwam daar nooooooooooit en lulde in de hut over iedereen waar ze nu bij zit
Was met de vorige ruzie ook zo. Weet niet echt meer waar het over ging, maar het eindigde dat Mike zijn excuses aanbood. Daar snapte ik toen niks van dat herinner ik me nog welquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij gaat dat niet accepterenDie kruipt gewoon weer op hem. Net zolang tot hij weer toegeeft
Ja dat heeft ze wel gelezen hoor. Ze heeft het zelf ook vergroot en uitgeprintquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heeft ze dat wel gelezen dan? In een vorig interview zei hij hetzelfde
Ze mag met dit gedrag wel oppassen dat hij haar niet laat zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef Mylene het volgende:
Lotus kan er zelf nog altijd voor kiezen om ermee te kappen. Het is niet alsof hij haar in bedwang houdt![]()
.
zal ze moeilijk vinden, hij is de enige die trots op haar is zei zequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef Mylene het volgende:
Lotus kan er zelf nog altijd voor kiezen om ermee te kappen. Het is niet alsof hij haar in bedwang houdt![]()
.
franny: oh en toen moest ik ook ineens poepiequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Plassie plassie,no tamponie.
Gatverdamme.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
franny: oh en toen moest ik ook ineens poepie
Ze blijft denken dat hij stiekem wel verliefd op haar is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef Mylene het volgende:
.
Ik hoop dat hij haar laat zitten. Het zal hem ten goed komenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze mag met dit gedrag wel oppassen dat hij haar niet laat zitten.
dat was mijn verzinsel maar niet geheel ondenkbaar dat ze het zou zeggen, sterker nog ze heeft zoiets als eens gezegdquote:
Mijn gedachten zijn, dat Mike steeds meer doorkrijgt dat 'het clubje'' behoorlijk slecht is voor zijn imago. Hij ziet zichzelf zakken in de poll.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze mag met dit gedrag wel oppassen dat hij haar niet laat zitten.
Dat zal hij nu ook wel weer gaan doen denk ik. Al is het alleen maar om van die chagrijnige kop af te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was met de vorige ruzie ook zo. Weet niet echt meer waar het over ging, maar het eindigde dat Mike zijn excuses aanbood. Daar snapte ik toen niks van dat herinner ik me nog wel
Zoals ik het zie:quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En voor dit gedoe moet de nieuwe nog een dagje wachten ...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik hou het voor gezien Ger en shel die elkaar een maskertje geven en die zeik stem van Christel de hele tijd.
Fijne stream avond verder
Nou en of. Ze ontpopt zich steeds meer als een drammerige heks.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij haar laat zitten. Het zal hem ten goed komen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat was mijn verzinsel maar niet geheel ondenkbaar dat ze het zou zeggen, sterker nog ze heeft zoiets als eens gezegd
Dat kan heel goed zo zijn, maar dan is het niet eerlijk om wel binnen utopia op die aandacht in te gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zoals ik het zie:
Mike is een nuchtere jongen uit een familie zonder fratsen, met normen en waarden en geen gekkigheden.
Ik denk dat in die setting een type als Lotus met haar achtergrond en issues totaal niet past. Veel teveel gedoe waar hij in Utopia redelijk mee om kan gaan want het is beschermd maar in de buitenwereld misschien toch veel meer te maken krijgt met dat weteldje van Lotus, en zich daar niet bij thuis zal voelen. Ik denk dat dat een reden is om toch een soort van afstand te houden
Daar zit wel wat in, anderzijds is hij niet zo slim waar het op mensenzaken aankomt. Maar het zou beter zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn, dat Mike steeds meer doorkrijgt dat 'het clubje'' behoorlijk slecht is voor zijn imago. Hij ziet zichzelf zakken in de poll.
Zou me niks verbazen als hij er een punt achter gaat zetten eerlijk gezegd.
Ik denk ook niet dat mike heel erg blij met haar zou zijn als ze knetterstoned bij hem binnen komt vallenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zoals ik het zie:
Mike is een nuchtere jongen uit een familie zonder fratsen, met normen en waarden en geen gekkigheden.
Ik denk dat in die setting een type als Lotus met haar achtergrond en issues totaal niet past. Veel teveel gedoe waar hij in Utopia redelijk mee om kan gaan want het is beschermd maar in de buitenwereld misschien toch veel meer te maken krijgt met dat weteldje van Lotus, en zich daar niet bij thuis zal voelen. Ik denk dat dat een reden is om toch een soort van afstand te houden
Hij zei dat ook tijdens dat interview (in ieder geval op de streams). Ik heb/wil een rustig leventje in de buurt/ met mijn familie (iets van die strekking) en Lotus wilt nog vanalles doen. Het is maar de vraag of dat zal matchen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zoals ik het zie:
Op de uto krant noemen velen haar dan i.p.v. Lotus dan ook Cactusquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ze ontpopt zich steeds meer als een drammerige heks.
Haha, die is leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op de uto krant noemen velen haar dan i.p.v. Lotus dan ook Cactus
Klopt. Hij is best zorgzaam en ook zeer geduldig met haarquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef Mylene het volgende:
Ik heb Mike vaak zat lieve dingen zien voor Lotus, ook dat smiley op haar pols en alleen op de wereld gewauwel bij die eerste boomhut toen ze een inzinking kreeg.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op de uto krant noemen velen haar dan i.p.v. Lotus dan ook Cactus
Ik weet het niet...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zo zijn, maar dan is het niet eerlijk om wel binnen utopia op die aandacht in te gaan.
Of zou hij echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat zij wel meer wil?
ah het onzekere meisje dat niet kan eten voor de cameraquote:
mikes gedrag en woorden matchen nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Hij vindt dat hij het duidelijk aangeeft
En dat blijft hij ook zeggen als ze er discussie over hebben
Dus ik vermoed dat hij vindt dat dat genoeg moet zijn
Ik heb het hem ook vaak tegen haar horen zeggen of benoemen. Vooral in het begin. Maar ook later nog wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Hij vindt dat hij het duidelijk aangeeft
En dat blijft hij ook zeggen als ze er discussie over hebben
Dus ik vermoed dat hij vindt dat dat genoeg moet zijn
Hij zal een keer goed slapen en fatsoenlijk wakker wordenquote:
Maar hun gedrag zegt wat anders. Alleen denk ik dat Mike niet echt pienter genoeg is om aan haar gedrag te kunnen lezen dat zij wel meer wil.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook vaak tegen haar horen zeggen of benoemen. Vooral in het begin. Maar ook later nog wel.
En haar reactie is standaard zo'n beetje. Dat weet ik toch. Hoef je niet steeds te zeggen, want ik sta er toch ook zo in. Dat weet je toch
Dat zou niet voor het eerst zijn en zeker niet voor het laatstquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Liggen ze nou te .....waar Mike bij ligt
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Liggen ze nou te .....waar Mike bij ligt
partytimequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
ah het onzekere meisje dat niet kan eten voor de camera
Precies dat dus.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zei dat ook tijdens dat interview (in ieder geval op de streams). Ik heb/wil een rustig leventje in de buurt/ met mijn familie (iets van die strekking) en Lotus wilt nog vanalles doen. Het is maar de vraag of dat zal matchen.
allemachtig, teveel drank en hitsigquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vadsig Mallorcamannetje![]()
[ afbeelding ]
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat mike heel erg blij met haar zou zijn als ze knetterstoned bij hem binnen komt vallen
Of dat hij thuiskomt van zijn werk en zij helemaal leip op de bank zit van de GHB.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat mike heel erg blij met haar zou zijn als ze knetterstoned bij hem binnen komt vallen
Dat dus. Wees dan eerlijk en zeg "Ik vind je een leuke meid maar dit werkt niet". Hoe langer je daar mee wacht, hoe meer je iemand gaat kwetsen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:43 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Precies dat dus.
Hij zegt het netjes maar lijkt te bedoelen dat hij zo ver van haar leven in de buitenwereld af staat, en daar ook niets mee te maken wilt hebben.
Maar het lijkt me dan beter en eerlijker naar Lotus toe om er een eind aan te breien. Want hoe langer dit duurt, hoe vaker dit gedoe gaat komen
Dat kun je niet alleen Mike 'verwijten', want zij is niet eerlijk / fair daar in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar hun gedrag zegt wat anders. Alleen denk ik dat Mike niet echt pienter genoeg is om aan haar gedrag te kunnen lezen dat zij wel meer wil.
Friends with benefits werkt niet als 1 vd twee eigenlijk meer wil.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of dat hij thuiskomt van zijn werk en zij helemaal leip op de bank zit van de GHB.
Tuurlijk, ze zegt dat ze ok is met deze regeling maar ze is het duidelijk niet. Ze liegt tegen zichzelf EN hem. Maar dat betekend niet dat je de situatie niet kunt lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat kun je niet alleen Mike 'verwijten', want zij is niet eerlijk / fair daar in.
Daarbij haalt hij het niet voor niets zo nu en dan aan. Alleen 'liegt' zei daar weer op. Zoals ik net in andere post schreef
En jij denkt dat Lotus daar mee 'akkoord' gaat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat dus. Wees dan eerlijk en zeg "Ik vind je een leuke meid maar dit werkt niet". Hoe langer je daar mee wacht, hoe meer je iemand gaat kwetsen.
Dat zei ik met uto 1 al met Billy en Ruud toen. Ik was echt tierend weggelopen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:47 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik zou er niet naast kunnen liggen
Daar zeg je toch wat van of ben ik nou heel ouderwets?
Lekkere oliebol met poedersuikerquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Of als de kerststol een wietcake blijkt te zijn
Ja, vooral die kaart weet ze heel goed te spelen. Helemaal bij een boer als Mikequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lotus daar mee 'akkoord' gaat?
Die trekt haar hele trukendoos weer open om hem weer aan zich te binden.
Ze is ook verdomde goed in emotionele chantage.
We hebben het hier wel over een man hé? Mannen zijn over het algemeen niet zo sensitief. Zeker niet als de situatie zoals hij is wel lekker voor ze is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zegt dat ze ok is met deze regeling maar ze is het duidelijk niet. Ze liegt tegen zichzelf EN hem. Maar dat betekend niet dat je de situatie niet kunt lezen.
En de poedersuiker toch iets anders blijkt te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Of als de kerststol een wietcake blijkt te zijn
Wat is dat toch walgelijk dat gepraat over haar stoelgang.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
franny: oh en toen moest ik ook ineens poepie
Te bizar voor woordenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat zei ik met uto 1 al met Billy en Ruud toen. Ik was echt tierend weggelopen.
Ik denk dat Mike zijn 'het kunnen aanvoelen' best sterk is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, vooral die kaart weet ze heel goed te spelen. Helemaal bij een boer als Mike.
Juist niet, een signaal die zij niet kan handelenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:49 schreef Ranah het volgende:
mike geeft dubbele signalen en lotus houdt dus hoop
En wilt haar zin hebben. En heeft een 'maatje' nodig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:49 schreef Ranah het volgende:
mike geeft dubbele signalen en lotus houdt dus hoop
Dat is natuurlijk gewoon niet waar. Dat mike er te dom.voor is kan ik me nog voorstellen maar het vergoeielijken met "ach het is een vent" dat is wel heel ouderwets.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een man hé? Mannen zijn over het algemeen niet zo sensitief. Zeker niet als de situatie zoals hij is wel lekker voor ze is.
jawel, hij zegt geen relatie en doet alsof ze wel een setje zijn, zo voedt hij haar hoopquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Juist niet, een signaal die zij niet kan handelen.
Ik zou mijn zoon een relatie met haar afraden, teveel bagage, issues waar ze aan moet werken.
Ga je nu mij slaan terwijl ik verdriet heb met Jens?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Ranah het volgende:
wil jens dan toch naar huis zoals ik vanmiddag al loog?
Als hij geen relatie met haar wil moet hij ook niet knuffelen zoenen en neuken met haar. Dan moet je duidelijk zijn en haar je bed uit trappen als ze het probeert want zij wil duidelijk meer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Juist niet, een signaal die zij niet kan handelen.
Ik zou mijn zoon een relatie met haar afraden, teveel bagage, issues waar ze aan moet werken.
jankerdquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je nu mij slaan terwijl ik verdriet heb met Jens?
ik zie jens er ook wel voor aan dat hij dat gewoon doet, die gaat echt niet wachten. Maar ik ben een beetje bang dat de alcohol nu zijn emoties versterkenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens gaat maar lekker naar huis als hij het emotioneel allemaal niet aankan.
Dag Jensie
Friends with benefits is toch heel duidelijk lijkt mij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als hij geen relatie met haar wil moet hij ook niet knuffelen zoenen en neuken met haar. Dan moet je duidelijk zijn en haar je bed uit trappen als ze het probeert want zij wil duidelijk meer.
Niet lief.quote:
letterlijk en figuurlijk een wijfjequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Jensie ook weer aan het janken. Wat een slap mannetje. Te veel gepamperd in zijn leven vol golfkarretjes en jetset.
[ afbeelding ]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je kunt zien dat de ander meer van je wil en jij wilt dat niet moet je het gewoon beëindigen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Friends with benefits is toch heel duidelijk lijkt mij.
Als zij het niet kan handlen moet zij er wat aan doen. Het er over gaan hebben
Geen idee, ze waren er opeens. Gerrit had al 4 flessen wijn, en de anderen zijn ook aan de zuip. Waar doen ze het toch van? Laat de schuldeisers nog maar een maandje wachten op hun geld.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
waar komen al die flessen wijn trouwens ineens vandaan? niet dat het me verder boeit
er zijn er al 2tot3 daar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel wil een homo als nieuwe.
Maar dat is niet het geval. Ze blijft het in alle toonaarden ontkennen. Dus Mike kan 'zien' wat hij wilt. Zij blijft ontkennen en zij zal hem ook niet laten gaan hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je kunt zien dat de ander meer van je wil en jij wilt dat niet moet je het gewoon beëindigen.
Febo flikkert er wat drank in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Geen idee, ze waren er opeens. Gerrit had al 4 flessen wijn, en de anderen zijn ook aan de zuip. Waar doen ze het toch van? Laat de schuldeisers nog maar een maandje wachten op hun geld.
Gerrit heeft de koerier laten komen voor alles voor vanavondquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Geen idee, ze waren er opeens. Gerrit had al 4 flessen wijn, en de anderen zijn ook aan de zuip. Waar doen ze het toch van? Laat de schuldeisers nog maar een maandje wachten op hun geld.
Dan eindig je het gewoon en ben je duidelijk als diegene het alsnog probeert.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval. Ze blijft het in alle toonaarden ontkennen. Dus Mike kan 'zien' wat hij wilt. Zij blijft ontkennen en zij zal hem ook niet laten gaan hoor.
Mwa.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan eindig je het gewoon en ben je duidelijk als diegene het alsnog probeert.
Zie het laatste zinnetje. Heb je gezien hoe en wat Lotus allemaal deed om hem 'te krijgen'.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan eindig je het gewoon en ben je duidelijk als diegene het alsnog probeert.
Ik schat een 3 maar ze doet alsof ze een 9 isquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:02 schreef yaello het volgende:
Hoe aangeschoten/dronken is Shelley op een schaal van 0 tot 10?
Een dikke 11. Lijkt katje lamquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:02 schreef yaello het volgende:
8quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:02 schreef yaello het volgende:
Kan ze in ieder geval de alcohol de schuld geven als ze morgen weer spijt krijgtquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:03 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Een dikke 11. Lijkt katje lam
Tuurlijk. En juist dat laat zien dat zij meer wil dan puur fwb.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zie het laatste zinnetje. Heb je gezien hoe en wat Lotus allemaal deed om hem 'te krijgen'.
Nou knap hoor als je dat kunt blijven afwijzen.
Ik hoop dat hij dat nu wel gaat doen. Want ik durf te wedden als hij het nu zou stoppen, dan is Lotus compleet depressief en niemand kan er wat aan doen. En dat zal Mike niet aan kunnen zien, want hij mag haar wel
Ach ja. Zó is ze wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:04 schreef yaello het volgende:
[..]
Kan ze in ieder geval de alcohol de schuld geven als ze morgen weer spijt krijgt
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat het vaag is de hele situatie. Waarom zeg je niet verliefd te zijn, maar wil je wel(op andere dagen) knuffelen, zoenen, neuken en elke dag bij elkaar slapen. "Ja maar ik ben niet verliefd".
Dat geeft gewoon het verkeerde signaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Is ook moeilijk, vooral daar idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had natuurlijk nog 150 euro of nog meer achter de hand gehouden. Waar Jessie niets van zegt, maar wat bij Lotus een enorm probleem is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gerrit heeft de koerier laten komen voor alles voor vanavond
Zo te horen komen ze hem ophalenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:07 schreef Ranah het volgende:
jens is echt even van t padje, hij huilt weer en chris houdt hem vast
Voor de zoveelste keer. Gerrit had dat nog van voor de afsprakenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk nog 150 euro of nog meer achter de hand gehouden. Waar Jessie niets van zegt, maar wat bij Lotus een enorm probleem is.
Febo zijn dus dikke vette stokersquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
De dames klappen weer uit de school
Merel: Adriaan vond jou in het begin echt heel leuk (tegen Lotus)
Lotus: Weet je achter had het daar al over
Merel: Ohh echt. Jens had hetzelfde over mij gezegd
Volgens mij krijgen ze vaak een seintje van de Febo als iemand van de kaart is. Dan sturen ze volgens mij altijd iemand heenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waar kwam Christel hem nou tegen?
billy komt terugquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:09 schreef Ranah het volgende:
wtf is er gebeurd of gezegd de laatste dagen dat iedereen zo van slag is
Ik denk dat ze bij casting vragen of iemand iets met een ander wilt beginnen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Febo zijn dus dikke vette stokers![]()
Toch zie ik Jens en merel echt niet samen. Of Jens heeft mama issues, dat kan ook.
Precies mijn gedachte hahaquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
Christel: Ik wou dat we een groter huisje hebben, dan kunnen er meer mensen even komen slapen als ze zich niet lekker voelen
Nou Christel wat houdt je tegen om bij Jens in zijn huisje te gaan. Alle bedden zijn leeg daar
Ja. Als je er dan even wilt zijn voor iemand doe je dat gewoon. Of gaat in ieder geval een poos bij iemand zittenquote:
Alsof Jens daar nu behoefte aan heeft te horen dat het zo goed is om daklozen op te vangenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:14 schreef yaello het volgende:
Christel over de dakloze. Oja die zouden ook nog komen. Oeps
Waardoor denk jij dat Mike meer wil?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Maar wel contact via whatsapp of bellen etc. Het klinkt steeds alsof hij de 'steun' was in dat gezin of zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:16 schreef schizolientje het volgende:
Jens was het huis al uit en zag zijn fam. weinig af en toe vertelde hij. Veel gewerkt en zelfstandig gewoond
Waarom mag hij niet huilen als hij verdriet heeft?quote:
Maar daarin houdt Mike toch een achterdeur open. Hij heeft aangegeven dat de liefde nog kan komen en dat ze buiten Utopia verder kijken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij jankt overal om zelfs als zijn beertje in het water wordt gegooid.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet huilen als hij verdriet heeft?
O ja. Een man mag niet huilen, moet stoer en macho zijn en mag geen emoties tonen
Eerlijk gezegd vind ik het zelfs goed van hem dat hij het uit.
Dat dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Verida het volgende:
ik vertrouw die Jens voor geen stuiver. Die knul kan janken op commando en ondertussen plannen maken hoe hij iemand over de kling kan jagen
eng creepy mannetje
Dan heb je aardig de context daarvan gemist.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij jankt overal om zelfs als zijn beertje in het water wordt gegooid.
Ik heb wel een beetje een zwak voor hem, een beetje maar. Ook al heeft hij kutstrekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Verida het volgende:
ik vertrouw die Jens voor geen stuiver. Die knul kan janken op commando en ondertussen plannen maken hoe hij iemand over de kling kan jagen
eng creepy mannetje
Ik vind het een kinderachtig jong die andere tot het bot toe afkraakt die hem in de weg zit. Met zo een heb ik geen medelijdenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan heb je aardig de context daarvan gemist.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een zwak voor hem, een beetje maar. Ook al heeft hij kutstreken
Ik mocht hem vond hem grappig enaan doenlijk. Tot hij via tim Franny ging pakken en bewust iemand wilde uitslagen dat die over de streep zou gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een zwak voor hem, een beetje maar. Ook al heeft hij kutstreken
Zou dat het zijn? Kan me voorstellen dat ze daardoor van slag raken. Is een bedreiging voor ze.quote:
Klopt dat ging ook te ver. Andere kant is alleen dat Tim precies dezelfde streken heeft dus met Tim heb ik echt geen medelijden. Hij verdient dat. Wat hij over Franny zei, was niet nodig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mocht hem vond hem grappig enaan doenlijk. Tot hij via tim Franny ging pakken en bewust iemand wilde uitslagen dat die over de streep zou gaan.
Dat idee heb ik ook een beetje.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Verida het volgende:
eng creepy mannetje
Eigenlijk deed wat hier voortdurend word geschreven. Velen hoopten dat hij eens aangepakt zou worden. Die Timquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mocht hem vond hem grappig enaan doenlijk. Tot hij via tim Franny ging pakken en bewust iemand wilde uitslagen dat die over de streep zou gaan.
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kan me voorstellen dat ze daardoor van slag raken. Is een bedreiging voor ze.
Die komt pas terug als die gigantische villa van Jessie klaar is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kan me voorstellen dat ze daardoor van slag raken. Is een bedreiging voor ze.
Idem voor de twins. Die sommigen noemden. Je gelooft toch niet dat die in die zooi gaan zitten met hun kak maniertjes?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die komt pas terug als die gigantische villa van Jessie klaar is.
Die trokken het in 1 al bijna niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Idem voor de twins. Die sommigen noemden. Je gelooft toch niet dat die in die zooi gaan zitten met hun kak maniertjes?
Nog even afwachten. Misschien had hij ook iets van er staat al een groep omheen. Ik ga zo wel even.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:22 schreef yaello het volgende:
Wel fijn dat Jens' beste maatje meer interesse heeft in z'n sigaret dan in zn vriend
Morgen 13.00 uur.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:26 schreef Kannietmissen het volgende:
Btw, zijn Ruud en Rowena nog geweest?
Ik geloof sowieso niet dat er nog een oud utopiaan die in het laatste jaar van utopia 1 zat, terug komt. Die hebben allemaal net een eigen leventje opgebouwdquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Idem voor de twins. Die sommigen noemden. Je gelooft toch niet dat die in die zooi gaan zitten met hun kak maniertjes?
Ik draag hetzelfde petje als u. Tim zijn provocerend gedrag lokte de uitspraken van Jens uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Eigenlijk deed wat hier voortdurend word geschreven. Velen hoopten dat hij eens aangepakt zou worden. Die Tim
En nu gebeurt het en nou is het ineens zielig voor Tim. Want dat doe je iemand niet aan blehblehbleh
Ik kan daar met mijn petje niet bij.
En het provocerende van Tim en die anderen 3 wordt compleet vergeten.
En de Zumba? Hoe laat is die? Heb er nog geen tijd van gehoord.quote:
Zumba?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En de Zumba? Hoe laat is die? Heb er nog geen tijd van gehoord.
Wat hebben die vier dan gedaan om Jens te provoceren? Die jongen is net binnen, maar heeft wel de arrogantie om even te bepalen wie het verdient om weggetreiterd te worden. Laat Jens nog maar even in zijn eigen sop klaar koken. Hoop dat ie inzien hoe fout hij bezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Eigenlijk deed wat hier voortdurend word geschreven. Velen hoopten dat hij eens aangepakt zou worden. Die Tim
En nu gebeurt het en nou is het ineens zielig voor Tim. Want dat doe je iemand niet aan blehblehbleh
En Jens heeft ook toegegeven dat hij met zijn woorden wel wat te ver was gegaan en dat niet had moeten doen en sorry daar voorquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik draag hetzelfde petje als u. Tim zijn provocerend gedrag lokte de uitspraken van Jens uit.
Ik had exact hetzelfde gedaan.
Maar ondertussen proberen ze nog wel Tim zijn helft vd tent af te pakken en het aanzoek van tim aan franny te verneuken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Jens heeft ook toegegeven dat hij met zijn woorden wel wat te ver was gegaan en dat niet had moeten doen en sorry daar voor
Nou dat vind ik netjes. Want hoeveel doen dat daar?
Terwijl hij ondertussen met GG aan het konkelen was hoe die hem de volgende keer kon overnemen,quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Jens heeft ook toegegeven dat hij met zijn woorden wel wat te ver was gegaan en dat niet had moeten doen en sorry daar voor
quote:
Ja. Heeft Chris of Merel geregeld. Ik las hier Merel, maar volgens mij is het Chris die het had geregeld. Tenminste die zei dat 2 weken geleden of zo.quote:
Dat.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef spapaars het volgende:
Jens is een gluipertje first class.
Ja. En ik heb er geen enkele moeite mee. Tim zijn verdiende loon. Die hij nu WEER ontlooptquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Terwijl hij ondertussen met GG aan het konkelen was hoe die hem de volgende keer kon overnemen,
Hij had zelfs nog raad, waar en hoe hij Tim over de kling zou kunnen krijgen
en gerrit ging daar ook op in.
En liegen alsof het gedrukt staat. Trappen ze er niet in dan speelt ze (net als Lotus) haar jank kaart er uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:31 schreef DKUp het volgende:
Tim hoort niet in Utopia, dus gelijk hebben ze![]()
Die “treurige kut vriendin” is ook dramatisch met niet willen eten voor de camera’s maar wel neuken.
Dat was afgesproken werk. Hij zei zelf dat hij zijn niet-gemeende excuses ging aanbieden, dat paste beter in de strategie.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:
Ah kijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Heeft Chris of Merel geregeld. Ik las hier Merel, maar volgens mij is het Chris die het had geregeld. Tenminste die zei dat 2 weken geleden of zo.
Shelley zei dat ze bezig was met Salsa dansen. Om dat binnen te halen en volgens mij zei Merel toen tegen haar. Moet je even met Chris overleggen want die is bezig met Zumba regelen
Boeit mij ook niet. Tim doet hetzelfde met Franny en ook geregeld met Mike en Lotus samenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was afgesproken werk. Hij zei zelf dat hij zijn niet-gemeende excuses ging aanbieden, dat paste beter in de strategie.
Dat heb ik nooit geroepen. Ik heb ook niet gezegd dat ik het zielig vindt voor Tim. Ik vind dat jens het op een vieze minne manier heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Zij doet net zo hard mee. Die is ook zo sneaky als maar zijn kan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat ze Franny pakken op iets wat Tim doet.
Vooral Gerrit vind ik daar heel vals in.
Pure lafheid om iemand te pakken die je gemakkelijk kan beschadigen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dus dat.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat hebben die vier dan gedaan om Jens te provoceren? Die jongen is net binnen, maar heeft wel de arrogantie om even te bepalen wie het verdient om weggetreiterd te worden. Laat Jens nog maar even in zijn eigen sop klaar koken. Hoop dat ie inzien hoe fout hij bezig is.
De enige manier die Tim begrijptquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geroepen. Ik heb ook niet gezegd dat ik het zielig vindt voor Tim. Ik vind dat jens het op een vieze minne manier heeft gedaan.
Maar laten we eerlijk zijn, Tim deed bij Jeffry precies hetzelfde. Daarnaast spreekt Tim ook vaak genoeg uit dat hij mensen het leven zuur kan/ wil maken. Was dit bij een onschuldigere Utopiaan geweest, dan had ik het erger gevonden.Tim kan wat mij betreft lekker door de stront zakken hahaquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
Misschien ben ik gek. Ik vind het niet nodig iemand kapot te maken alleen omdat ik ze niet mag.
En ja, tim kan ook een eikel zijn maar word wel al de hele tijd ook van alle kanten gewoon expres dwars gezeten. Dat is ook niet ok.
Die pathologische leugenaar Franny stookt de boel ook alleen maar op en dat weten Gerrit en Jens ook.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het komt van beide kanten, als ze echt zo stoer zijn als ze beweren dan zouden ze het gewoon praten i.p.v. elkaar streken leveren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
Misschien ben ik gek. Ik vind het niet nodig iemand kapot te maken alleen omdat ik ze niet mag.
En ja, tim kan ook een eikel zijn maar word wel al de hele tijd ook van alle kanten gewoon expres dwars gezeten. Dat is ook niet ok.
Ja echt hè. Maar als ne sorry zegt mag het dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar ondertussen proberen ze nog wel Tim zijn helft vd tent af te pakken en het aanzoek van tim aan franny te verneuken.
Mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, Tim deed bij Jeffry precies hetzelfde. Daarnaast spreekt Tim ook vaak genoeg uit dat hij mensen het leven zuur kan/ wil maken. Was dit bij een onschuldigere Utopiaan geweest, dan had ik het erger gevonden.Tim kan wat mij betreft lekker door de stront zakken haha
Ze hebben tal van gesprekken gehad met Tim. Zowel Gerrit , Jens, Merel als Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het komt van beide kanten, als ze echt zo stoer zijn als ze beweren dan zouden ze het gewoon praten i.p.v. elkaar streken leveren.
Dit is al veel te lang doorgegaan. Lotus is duidelijk gek op hem. Zo doorgaan trekt ze niet maar als Mike het nu afkapt dan wordt het helemaal een drama.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zie het laatste zinnetje. Heb je gezien hoe en wat Lotus allemaal deed om hem 'te krijgen'.
Nou knap hoor als je dat kunt blijven afwijzen.
Ik hoop dat hij dat nu wel gaat doen. Want ik durf te wedden als hij het nu zou stoppen, dan is Lotus compleet depressief en niemand kan er wat aan doen. En dat zal Mike niet aan kunnen zien, want hij mag haar wel
Tim deed bij Jeffrey hetzelfde? Jeffrey werkte bewust tim en joa tegen en ging er dan om lachen. Jeffrey en Jessie(vrouwelijke) vond ik echt de twee naarste mensen die in utopia hebben gezeten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, Tim deed bij Jeffry precies hetzelfde. Daarnaast spreekt Tim ook vaak genoeg uit dat hij mensen het leven zuur kan/ wil maken. Was dit bij een onschuldigere Utopiaan geweest, dan had ik het erger gevonden.Tim kan wat mij betreft lekker door de stront zakken haha
Sorry hoor maar ze heeft het thuis de eerste maanden kunnen volgen dus wist hoe hij was...ze kiest er dan zelf voor om na 2 dagen in het nest te duiken met hemquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe Gerrit van der week erover praatte vind ikzelf niet al te best.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Zij doet net zo hard mee. Die is ook zo sneaky als maar zijn kan.
Daarbij heeft Tim er een heel punt van gemaakt.
Waarom gaat hij die dingen tegen Franny zeggen?
Puur om de boel op te stoken. Hij had het ook voor zich kunnen houden.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pure lafheid om iemand te pakken die je gemakkelijk kan beschadigen.
Ben het in deze helemaal met je eens.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
Mike gaat dit helemaal niet afkappen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit is al veel te lang doorgegaan. Lotus is duidelijk gek op hem. Zo doorgaan trekt ze niet maar als Mike het nu afkapt dan wordt het helemaal een drama.
En dat geeft je het recht iemand kapot te willen maken? Omdat je haar vriendje niet mag?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:39 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ze heeft het thuis de eerste maanden kunnen volgen dus wist hoe hij was...ze kiest er dan zelf voor om na 2 dagen in het nest te duiken met hem
Gerrit zei gisteren of eergisteren nog dat het puur om Tim gaat, dat Franny in principe niks verkeerd deed behalve het slaafje van Tim zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die pathologische leugenaar Franny stookt de boel ook alleen maar op en dat weten Gerrit en Jens ook.
Ze willen de B&B niet met hem doen en er is met geen woord meer over dat aanzoek gehadquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar ondertussen proberen ze nog wel Tim zijn helft vd tent af te pakken en het aanzoek van tim aan franny te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |