Nu is de kans om er dan van af te komen, want ik denk dat deze ellende blijftquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
we hebben geen relatie zegt mike die de kern weergeeft
Yup en daar zit het hem. Want stiekem wil zij dat wel. En hij maakt het blijkbaar niet duidelijk genoeg met zijn gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
we hebben geen relatie zegt mike die de kern weergeeft
hij wil niet van een vriendin af, hij wil geen liefdesrelatiequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nu is de kans om er dan van af te komen, want ik denk dat deze ellende blijft
Tja. You can't have your cake and eat it too.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij wil niet van een vriendin af, hij wil geen liefdesrelatie
daar heeft zij voor gekozen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja. You can't have your cake and eat it too.
Wat een verhalen toch allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:15 schreef mazaru het volgende:
Merel vertelt over een mishandeling van vorig jaar. Terwijl ze haar litteken laat zien en nog halverwege haar verhaal zit begint klotus al over een mishandeling die zij heeft meegemaakt.
Ja ze doen het beide. Zij liegt over dat het ok is om friends with benefits te zijn, en hij is niet duidelijk genoeg in zijn gedrag.quote:
Maar niet iets wat ineens bij hen opkomt. Ze wist het vanaf het beginquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
mike: ik geef het al 2 weken aan, dat kun je niet leuk vinden, dan kun je teleurgesteld zijn... ik ben gewoon duidelijk
dat is hard en doet ook zeer
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Wat een verhalen toch allemaal
Er zit er echt niet eentje met een gewone achtergrond volgens mij.
Hebben het net over drugs, mishandeling en weet ik wat meer zoals ik het over het weer en het nieuwe tuinset op de veranda heb😱
Dit is wat ze beide zeggen, dit is hoe hun het willen, dit is ook wat ze keer op keer aan andere vertellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze doen het beide. Zij liegt over dat het ok is om friends with benefits te zijn, en hij is niet duidelijk genoeg in zijn gedrag.
Aan de ene kant wel om iemand heen hangen te knuffelen en zoenen en te doen en aan de andere kant zeggen "maar we zijn gewoon vrienden" is ook vaag.
Dat ze iets leuks moest doen voor Tim met valentijnsdag.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me nog steeds af wat Mike tegen Franny gezegd heeft wat Lotus niet leuk vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |