Denk dat zijn excelsheet niet helemaal up to date is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volg 'm niet helemaal dan. Ik wilde naar Leuven, kost normaal net een uur, met de files van vandaag 2,5 uur.
Van Antwerpen naar Rotterdam red ik ook wel in een uur.
Antwerpen is al decennia een ramp met de spits.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Begint dus een beetje op Rotterdam te lijken. Hier sta je ook vanaf 15u/15u30 tot een uur of 18u, gegarandeerd in de file. Het wordt elk jaar drukker.
Maar Leuven is wel een leuke studentenstad. Ik ben daar jaren gelden één keer geweest en daar loopt genoeg rond.
Daarom buiten de spits naar Antwerpen tijden. Dan kom je op tijd aan in Schipperskwartier.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerpen is al decennia een ramp met de spits.
Van de papa natuurlijk, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het origineel, nog net iets mooier zelfs.
Die kan niet tippen aan de echte romanoquote:
Heel België, reed van de week om 15 uur door Turnhout om bij de snelweg te komenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerpen is al decennia een ramp met de spits.
Wie?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Samzz het volgende:
Divoza wordt ook met de dag waardelozer. Wat een matige collectie.
Overall assortiment of bedoel je huismerk?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Samzz het volgende:
Divoza wordt ook met de dag waardelozer. Wat een matige collectie.
Vast iets als vrimiboquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Die kan niet tippen aan de echte romano
Overall assortiment. De webshop dan iig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Overall assortiment of bedoel je huismerk?
Oh da's jammer dan. Ook al in geen eeuwen meer geweest. Hoe was je wedstrijd gegaan trouwens?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overall assortiment. De webshop dan iig.
Niet zoals ik graag zou willen. Wel een winstpunt en 1e.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh da's jammer dan. Ook al in geen eeuwen meer geweest. Hoe was je wedstrijd gegaan trouwens?
Wel netjes gelijk winstpunt en eerstequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zoals ik graag zou willen. Wel een winstpunt en 1e.
Wat de gek er voor geeftquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik vraag me af waar ze tegenwoordig de huizenprijzen op baseren...een matig huis van 155m2 waar nog genoeg gedaan aan moet worden vragen ze 5 ton voor (en dan ook nog aangeven dat het een bieden vanaf prijs is). Stuk verderop staat een groter moderner huis te koop voor 4 ton
Mensen betalen toch wel, en als je niet eruit hoeft proberen alles eruit te slepen wat erin zit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik vraag me af waar ze tegenwoordig de huizenprijzen op baseren...een matig huis van 155m2 waar nog genoeg gedaan aan moet worden vragen ze 5 ton voor (en dan ook nog aangeven dat het een bieden vanaf prijs is). Stuk verderop staat een groter moderner huis te koop voor 4 ton
Ik bekeek Temptation Öland vanuit de Ikea. Want ze hadden in het kader van valentijnsdag een singles diner georganiseerd.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de afterparty straks.
Iedereen is hier Temptation Island aan het kijken natuurlijk.
Ze was heel erg loperig en tegen de hand.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel netjes gelijk winstpunt en eersteWat zijn de verbetepunten? Gaan jullie vaker op wedstrijd?
Wat voor les '?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
Zondag heb ik les van een prix st georg amazone, zij gaat vast nuttige tips geven.
Ik gok iets van paardrijlessen, voor wedstrijden dressuur enzo.quote:
Had ze al wel wedstrijdervaring of was dit haar eerste keer?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was heel erg loperig en tegen de hand.
Ik heb 3 maart weer wedstrijd en dan ga ik met wat meer druk rijden. Ik wilde het in de ring te braaf oplossen en dat werkte niet. Dus de volgende keer maar wat deftiger eraan rijden.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
Zondag heb ik les van een prix st georg amazone, zij gaat vast nuttige tips geven.
Sloeg ze je met haar zweep?quote:
Echt veel smerige wijven dit seizoenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de afterparty straks.
Iedereen is hier Temptation Island aan het kijken natuurlijk.
Gewoon antwoord geven op de vraag, ik heb een excel sheet te vullen.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven op de vraag, ik heb een excel sheet te vullen.
Ik nodig je wel even uit voor de Google docs sheet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven op de vraag, ik heb een excel sheet te vullen.
Ik noteer een ja.quote:
Ja, handig temmen tijdens doggyquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik noteer een ja.
Lijkt je vriendin verdacht veel op een man met vlechten?
Wie je je favoriet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt veel smerige wijven dit seizoen
Handig om bij te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik nodig je wel even uit voor de Google docs sheet.
Het is een soort ranking the stars gewordenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Handig om bij te houdenBenieuwd naar hoeveel mensen fantaseren over MCH die afgezweept, wat is de tussenstand?
ranking the relation starsquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een soort ranking the stars geworden
Waarom besteed je geen aandacht aan haar op de avond van Valentijnsdag?quote:
Wie zou de beste verleider zijn in Temptation?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga even een lijst met stellingen/vragen bedenken
Ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wie zou de beste verleider zijn in Temptation?
Denk dat Barb je eruit heerst, die weet de weg wel rond twintigersquote:
Lopen aan de mannen en vrouwen kant wel een aantal mensen rond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mariocash.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Rival is ook wel een boefje ja. Aan de vrouwenkant vind ik het moeilijker inschatten..quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen aan de mannen en vrouwen kant wel een aantal mensen rond.
Je hebt wel de naam ja, maar je bent geen echt sc meubilair imo hier dus ik zou je niet meetellen..quote:
Sorry, ik kom niet verder dan een flauwe grap over samen slapen, maar ik zou je wel in de top sc 10 zetten met je brownies, katten en kitesurfenquote:
Op nummer 10 zekerquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, ik kom niet verder dan een flauwe grap over samen slapen, maar ik zou je wel in de top sc 10 zetten met je brownies, katten en kitesurfen
Hoe is het met je date?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op nummer 10 zekerTerwijl er 9 actieve users zijn
Vriend, hoe is met die chick afgelopen waarmee je een date had gehad? Heb je nog contact met haar?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf plaatsen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nummer 1 natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf plaatsen dan?
Heb je ipv dates nog concertjes in de planning staan?
Je hebt niet eens tijd voor een meidquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nummer 1 natuurlijk
Ja een hoop maybe's dit weekend. Morgen Lemuria in Antwerpen, of Stories from the Lost in Gent, of wat experimenteel spul in Rotterdam.
Zaterdag is Complexity Fest, maar twijfel nog. Anders Vessel in Den Haag of Uncloud in Utrecht. Is ook nog iets anders experimenteels in Utrecht dus ook nog een optie.
Verder moet ik nog kijken
Oh, je reageert wel op Scary.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nummer 1 natuurlijk
Ja een hoop maybe's dit weekend. Morgen Lemuria in Antwerpen, of Stories from the Lost in Gent, of wat experimenteel spul in Rotterdam.
Zaterdag is Complexity Fest, maar twijfel nog. Anders Vessel in Den Haag of Uncloud in Utrecht. Is ook nog iets anders experimenteels in Utrecht dus ook nog een optie.
Verder moet ik nog kijken
Heb zat tijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt niet eens tijd voor een meidTwijfel je ivm de hoeveelheid of spelen er nog andere factoren mee?
Chill om last minute te kunnen beslissen, geen gedoe met uitverkochte meuk of kaartje verkopenquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb zat tijd
Nee is maar net waar m'n hoofd op dat moment naar staat
Tja dat heb je nou eenmaal met schuursponsjesmuziekquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Chill om last minute te kunnen beslissen, geen gedoe met uitverkochte meuk of kaartje verkopen
Their loss hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat heb je nou eenmaal met schuursponsjesmuziek
Is het zo experimenteel jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg.
Morgen in Gent is het zelfs gratis.
Zonder op te zoeken, is het in WORM?quote:
Toevallig niet deze keerquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken, is het in WORM?
Ken ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toevallig niet deze keer![]()
Is in de Pink Pank. Vlakbij CS.
Ik kan hier meer dan met onlangs uitgezondenquote:
Dat ken ik wel. Ik had een vriendinnetje vroeger dat daar weleens op stap ging. Maar ik wist afgaande op partyfoto's dat die toko niets voor mij wasquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde straat waar de Hollywood zat
Extreem experimenteel is het nou ook weer niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kan hier meer dan met onlangs uitgezonden
Ik ben er ooit 1 keer geweestquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Ik had een vriendinnetje vroeger dat daar weleens op stap ging. Maar ik wist afgaande op partyfoto's dat die toko niets voor mij was.
Liever Maria Callasquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Extreem experimenteel is het nou ook weer niet nee.
Maar dit is bv in Utrecht zaterdag oa
@:ElDinosaur
Ze klinkt niet zo helder eigenlijkquote:
Ze is wat omstreden ja en die eerste is een van de latere opnames waar ze fysiek niet top meer was geloof ik. Maar niet voor niks een grote naam.quote:
Opera is wel een van de weinige klassieke genres waar ik niet zoveel mee hebquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze is wat omstreden ja en die eerste is een van de latere opnames waar ze fysiek niet top meer was geloof ik. Maar niet voor niks een grote naam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh fuck, zo laat al weer. Tijd voor mijn schoonheidsslaapje. Veel plezier bij je concerten Fax en weltrusten sc
Filmquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was da? Serie of echt een boek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |