abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185013071
Hi allemaal,

Onlangs had ik een kamer gehuurd maar de verhuurder wou alleen maar contante betalingen. Dus ik heb netjes alles contant betaald waaronder de huurwaarborg (met betalingsbewijs). Maar ik kon achteraf intrekken bij een vriendin van me dus ik heb gelijk de kamer opgezegd en een nieuwe huurder gevonden die het kon overnemen. mijn contract was officieel nog niet begonnen en ik ben nog niet eens ingetrokken. echter, wilt de verhuurder nu mijn huurwaarborg niet terugbetalen. Mag dit wel? Please help me out...
pi_185013127
Het contract was bevestigd en dan heb je toch gewoon rekening te houden met je opzegtermijn?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Spellchecker donderdag 14 februari 2019 @ 14:26:30 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185013140
Heeft de nieuwe huurder de waarborgsom betaald?
  Redactie Frontpage donderdag 14 februari 2019 @ 14:48:52 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185013519
Wat stond er in het contract? Wat is de opzegtermijn? Klinkt alsof hij gewoon inhoud waarop hij recht heeft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185013964
Goh, een verhuurder die contant geld wil speelt niet volgens de regels??;!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_185014298
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:26 schreef maily het volgende:
Heeft de nieuwe huurder de waarborgsom betaald?
Het grappige is nu, hij weigert nu alle nieuwe potentiele huurders die ik heb gevonden om de kamer over te nemen en zegt dat ze niet aan zijn voorwaarden voldoet.
En aangezien hij alles contant deed wat heel sneaky lijkt, vermoed ik dat hij geen belasting afdraagt over de huur die hij ontvangt. Dus ik zei tegen hem dat ik tegen de gemeente gaat zeggen. En nu zei hij, dat als ik dat doet dat hij mij een hele jaar huur gaat laten betalen... Mag dit wel wat hij nu allemaal doe?
  Spellchecker donderdag 14 februari 2019 @ 15:38:39 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185014326
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:36 schreef Goudvis0123 het volgende:

[..]

Het grappige is nu, hij weigert nu alle nieuwe potentiele huurders die ik heb gevonden om de kamer over te nemen en zegt dat ze niet aan zijn voorwaarden voldoet.
En aangezien hij alles contant deed wat heel sneaky lijkt, vermoed ik dat hij geen belasting afdraagt over de huur die hij ontvangt. Dus ik zei tegen hem dat ik tegen de gemeente gaat zeggen. En nu zei hij, dat als ik dat doet dat hij mij een hele jaar huur gaat laten betalen... Mag dit wel wat hij nu allemaal doe?
Er zit nu toch iemand anders in? En daar heb jij voor gezorgd. Laat die maar die borgsom aan jou betalen.
pi_185014386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:38 schreef maily het volgende:

[..]

Er zit nu toch iemand anders in? En daar heb jij voor gezorgd. Laat die maar die borgsom aan jou betalen.
Er zit niemand in want hij weigert alle potentiele huurder die ik heb gevonden voor de kamer zoals hierboven vermeld. Overigens hoef ik mijn huurborg ook niet meer terug maar ik krijg nu mijn huur van eerste maand ook niet terug. Dus de verhuurder houdt nu mijn huurwaarborg EN mijn huur in...
pi_185014897
Heb je een sleutel van de kamer? Huur betalen en geen toegang tot het pand hebben kan natuurlijk niet.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 februari 2019 @ 16:14:54 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_185014964
Wat staat er in je contract over de waarborgsom? Heb je überhaupt een contract getekend en daar een kopie van gekregen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_185015238
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:42 schreef Goudvis0123 het volgende:
maar ik krijg nu mijn huur van eerste maand ook niet terug.
En die heb je ook contant betaald ?!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:22 schreef Goudvis0123 het volgende:
ik heb gelijk de kamer opgezegd
En dat heb je (alleen) mondeling gedaan ?!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:22 schreef Goudvis0123 het volgende:
mijn contract was officieel nog niet begonnen
En die heb je wel op papier ?!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185015422
quote:

[..]

Hij probeert je gewoon bang te maken, gewoon blijven dreigen dat je naar de gemeente gaat, en uiteraard dan wel langs de politie om aangifte te doen. En nee dit mag natuurlijk niet.
pi_185015455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:48 schreef Syd het volgende:

[..]

Hij probeert je gewoon bang te maken, gewoon blijven dreigen dat je naar de gemeente gaat, en uiteraard dan wel langs de politie om aangifte te doen. En nee dit mag natuurlijk niet.
Aangifte van wat?
En wat doet verhuurder precies wat niet mag?

Zover ik kan opmaken is ts degene die van een huurcontract af wil waarin ongetwijfeld een opzegtermijn aan is verbonden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_185015529
Ben inderdaad net zoals meerdere benieuwd naar wat het contract zegt over opzegtermijn.

Lijkt me ook lastig om zoiets "stiekem" te doen, zeker als jij je ook zou gaan inschrijven op die locatie en eventueel aanspraak wil maken op huurtoeslag etc.
pi_185015545
Grote kans dat je een jaarcontract hebt. Die moet je uitzingen. Huurder mag echter niet de borg achterhouden om daarmee achterstallige huur te verrekenen. Dus beiden in de fout.

My bad, dat is dus juist wel de functie van de borg. https://www.woonbond.nl/v(...)mijn-borg-aanspreken
Somebody that I used to know
pi_185015560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:56 schreef Postbus100 het volgende:
Grote kans dat je een jaarcontract hebt. Die moet je uitzingen. Huurder mag echter niet de borg achterhouden om daarmee achterstallige huur te verrekenen. Dus beiden in de fout.
Maar je krijgt de borg ook niet terug voor afloop van het contract lijkt me? Dus hij kan dit "gewoon" gedurende het contract houden en dit terug betalen na beëindiging contract.
Echter geloof ik niet dat als een huurcontract een jaar geld er dan geen opzegtermijn is.
pi_185015576
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:58 schreef koemleit het volgende:

[..]

Maar je krijgt de borg ook niet terug voor afloop van het contract lijkt me? Dus hij kan dit "gewoon" gedurende het contract houden en dit terug betalen na beëindiging contract.
Echter geloof ik niet dat als een huurcontract een jaar geld er dan geen opzegtermijn is.
Heb een edit gedaan.
pi_185015595
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heb een edit gedaan.
mooi dan wachten we even op de scans van het huurcontract en dan kunnen we vertellen of TS z'n poen terug kan eisen of niet.
pi_185015615
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:58 schreef koemleit het volgende:

[..]

En aangaande dat laatste : gebruikelijk is dat je minimaal een jaar huurt (en dat dus ook contractueel wordt afgesproken). Tenzij je dat anders wilt, maar dan moet je dat vooraf met de huurder bespreken. Maar nogmaals : kans is groot dat het in beginsel een jaarcontract is met daarna verlenging voor onbepaalde tijd en een opzegtermijn van één, twee of drie maanden.
pi_185015868
quote:
vermoed ik dat hij geen belasting afdraagt over de huur die hij ontvangt. Dus ik zei tegen hem dat ik tegen de gemeente gaat zeggen.
Sinds wanneer gaat de gemeente over af te dragen belasting? :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185016016
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En aangaande dat laatste : gebruikelijk is dat je minimaal een jaar huurt (en dat dus ook contractueel wordt afgesproken). Tenzij je dat anders wilt, maar dan moet je dat vooraf met de huurder bespreken. Maar nogmaals : kans is groot dat het in beginsel een jaarcontract is met daarna verlenging voor onbepaalde tijd en een opzegtermijn van één, twee of drie maanden.
Het is inderdaad een contract van minimaal 12 maanden. Maar er staat geen opzegtermijn voor huurder.

pi_185016030
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:26 schreef Goudvis0123 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een contract van minimaal 12 maanden. Maar er staat geen opzegtermijn voor huurder.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dus je zit er minimaal 12 maanden aan vast.
Veel woonplezier dan maar.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_185016212
quote:

Maar er staat geen opzegtermijn voor huurder.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel (artikel 11, tweede volzin).
.
pi_185016242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Volgens mij wel (artikel 11, tweede volzin).
Nee, dat is de opzegtermijn voor de VERhuurder (landlord)
pi_185016347
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nee, dat is de eerste volzin. De tweede volzin gaat over dezelfde ('deze') termijn voor de HUURder (tenant) ... nadat de verhuurder geïnformeerd is.
.
pi_185016572
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Mag dat wel? Een opzegtermijn alleen voor verhuurder?
zie email 27 oktober
pi_185017283
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, dat is de eerste volzin. De tweede volzin gaat over dezelfde ('deze') termijn voor de HUURder (tenant) ... nadat de verhuurder geïnformeerd is.
Ow ja! Sorry! Ik las die tweede zin verkeerd om... je hebt gelijk.
  donderdag 14 februari 2019 @ 19:01:14 #28
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185017680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:45 schreef r_one het volgende:

[..]

The tenant is also obliged to leave if landlord informed with this period of notice.

Obliged is verplicht. Volgens mij staat er dat de huurder verplicht is te gaan als de verhuurder deze peiode in acht neemt. Op zich is dat binnen een jaarcontract gangbaar, maar het staat er wel vreemd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185017772
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

The tenant is also obliged to leave if landlord informed with this period of notice.

Obliged is verplicht. Volgens mij staat er dat de huurder verplicht is te gaan als de verhuurder deze peiode in acht neemt. Op zich is dat binnen een jaarcontract gangbaar, maar het staat er wel vreemd.
Je hebt gelijk, vrees ik. Hoewel ik dan dat 'also' verwarrend vind.
.
pi_185018569
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zo heb ik ook begrepen. Dat ik als huurder verplicht is de kamer te verlaten als de verhuurder mij tenminste 2 maanden op de hoogte stelt. Maar dat ik zelf als huurder geen opzegtermijn heb.
  donderdag 14 februari 2019 @ 19:52:38 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185018739
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:44 schreef Goudvis0123 het volgende:

[..]

Zo heb ik ook begrepen. Dat ik als huurder verplicht is de kamer te verlaten als de verhuurder mij tenminste 2 maanden op de hoogte stelt. Maar dat ik zelf als huurder geen opzegtermijn heb.
Onder artikel 2 staat dit:

The tenancy agreement is entered for the minimum period of 12 months

Dus het contract duurt minimaal 12 maanden, zolang mag het dus niet worden opgezegd.

Artikel 12 snap ik zelf niet echt. Er lijkt te staan dat na de periode van huur, dat is dan denk ik dat eerste jaar, de huur 'at any time' kan worden opgezegd met toestemming van jou en de verhuurder. Misschien dat dat dan je opzegtermijn na dat eerste jaar moet zijn, maar erg duidelijk is het niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185019221
Is het wel een huurovereenkomst voor een kamer in Nederland en is Nederlands recht van toepassing?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185019683
quote:

[..]

Knip
Als hij niet in het pand woont, hoeft hij geen inkomstenbelasting over de ontvangen huur te betalen (edit: Nederland)
Wat wel kan, is dat de eigenaar de woning verhuurt terwijl er een hypotheek op rust en zijn bank van de verhuur niks weet.
Of hij verhuurt de woning aan studenten zonder vergunning van de gemeente. Dan heeft hij ook een probleem.

Maar ontopic. Het is niet zo slim van je om een contract af te sluiten en er vanuit te gaan dat je de bord terugkrijgt als je toch van de huur afziet.
pi_185019755
quote:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord 'minimaal'? Je tekent voor een jaar. Opzegtermijn in Nederland is doorgaans 1 maand, maar dat is dus niet van toepassing als jij na 1 maand al wil vertrekken. Dan dien je, tenzij anders overéén gekomen, gewoon het volle jaar aan huur te betalen. Tot daar is de verhuurder dus gewoon gerechtigd om je borg in te houden. Die kun je terug krijgen als het jaar erop zit :)

quote:

[..]

En aangezien hij alles contant deed wat heel sneaky lijkt, vermoed ik dat hij geen belasting afdraagt over de huur die hij ontvangt.
Je hoeft ook geen belasting af te dragen over huurinkomsten dus dat is een hele goede observatie *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_185021134
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als hij niet in het pand woont, hoeft hij geen inkomstenbelasting over de ontvangen huur te betalen (edit: Nederland)
Wat wel kan, is dat de eigenaar de woning verhuurt terwijl er een hypotheek op rust en zijn bank van de verhuur niks weet.
Of hij verhuurt de woning aan studenten zonder vergunning van de gemeente. Dan heeft hij ook een probleem.

Maar ontopic. Het is niet zo slim van je om een contract af te sluiten en er vanuit te gaan dat je de bord terugkrijgt als je toch van de huur afziet.
De verhuurder woont zelf ook in het pand. Ik huur enkel een kamer en dd gemeenschappelijke ruimte
pi_185021172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Is het wel een huurovereenkomst voor een kamer in Nederland en is Nederlands recht van toepassing?
Dat vroeg ik me nu dus ook af of dit contract wel volstaat aan Nederlandse wet. Of alles wat erin staat wel gewoon mag zoals er staat.
pi_185021207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord 'minimaal'? Je tekent voor een jaar. Opzegtermijn in Nederland is doorgaans 1 maand, maar dat is dus niet van toepassing als jij na 1 maand al wil vertrekken. Dan dien je, tenzij anders overéén gekomen, gewoon het volle jaar aan huur te betalen. Tot daar is de verhuurder dus gewoon gerechtigd om je borg in te houden. Die kun je terug krijgen als het jaar erop zit :)

[..]

Je hoeft ook geen belasting af te dragen over huurinkomsten dus dat is een hele goede observatie *O*
Ook als de verhuurder zelf in het pand woont? Overigens houdt hij nu dus 2 maanden borg + een maand huur van mij terwijl ik er niet eens in woon en ook geen sleutel hebt ontvangen enz...
  donderdag 14 februari 2019 @ 21:59:28 #38
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_185021553
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:44 schreef Goudvis0123 het volgende:

[..]

Ook als de verhuurder zelf in het pand woont? Overigens houdt hij nu dus 2 maanden borg + een maand huur van mij terwijl ik er niet eens in woon en ook geen sleutel hebt ontvangen enz...
Ligt eraan of het pand gesplitst is in meerdere adressen of niet.

Anyhow, al dat soort dingen had je moeten bedenken voor je het contract tekende en daarna niet wilde nakomen. Ik denk dat de verhuurder nog redelijk coulant is. Hij moet weer een nieuwe huurder gaan vinden (en heeft in de tussentijd geen huurinkomsten), heeft mogelijk ook kosten aan een bemiddelaar, etc.

Als het om een paar duizend euro gaat zou je nog even langs het juridisch loket kunnen (of je rechtsbijstand aanspreken als je die hebt) om te vragen of zij er een zaak in zien.
pi_185021749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Telates het volgende:

[..]

Ligt eraan of het pand gesplitst is in meerdere adressen of niet.

Anyhow, al dat soort dingen had je moeten bedenken voor je het contract tekende en daarna niet wilde nakomen. Ik denk dat de verhuurder nog redelijk coulant is. Hij moet weer een nieuwe huurder gaan vinden (en heeft in de tussentijd geen huurinkomsten), heeft mogelijk ook kosten aan een bemiddelaar, etc.

Als het om een paar duizend euro gaat zou je nog even langs het juridisch loket kunnen (of je rechtsbijstand aanspreken als je die hebt) om te vragen of zij er een zaak in zien.
Er is geen sprake van bemiddelaar aangezien ik de kamer gevonden had via zo website waar iedereen advertentie kan posten (soort van kamernet), en ik had andere huurders voor de verhuurder gevonden die hij weigert aan te verhuren en overigens is de verhuurder nu gewoon op vakantie en komt hij eind februari pas weer terug in Nederland.
pi_185023370
De verhuurder wilt nu overigens dat ik het hele jaar huurt want volgens hem kan ik de contract niet opzeggen zonder zijn toestemming. Zit ik nu echt 12 maanden aan contract vast? Zijn er geen opzegtermijn voor contracten met bepaalde tijd want ik betaal nu huur elke maand? Hoort er dan geen 1 maand opzegtermijn te zijn?
pi_185023573
Wat je zou kunnen doen is gewoon niet betalen en zeggen dat je je borg terug wilt en dat de rechtsbijstand snel contact met hem opneemt.. dat hij er zelf woont en contant geld wil betekent vast dat ie niet alles aan de belastingdienst opgeeft. Staat er bv een huurbedrag in het contract?

(Ik heb een tijdje een kamer verhuurd en ik moest het huur contract overleggen aan de belastingdienst, als de opbrengst onder een bepaald bedrag bleef was deze namelijk belastingvrij)
pi_185024492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:20 schreef Goudvis0123 het volgende:
De verhuurder wilt nu overigens dat ik het hele jaar huurt want volgens hem kan ik de contract niet opzeggen zonder zijn toestemming. Zit ik nu echt 12 maanden aan contract vast? Zijn er geen opzegtermijn voor contracten met bepaalde tijd want ik betaal nu huur elke maand? Hoort er dan geen 1 maand opzegtermijn te zijn?
Wel raar dat je dan geen sleutel hebt. Als je dit doet, dan zou ik ook een sleutel eisen, zodat hij hem niet ineens twee keer verhuurt. Maar verder staat hij wel in z'n recht...

Ja, die contracten bestaan, maar die heb jij niet, dus daar heb je niet zoveel aan. Een vriendin van mij moest een half jaar een woning hebben ter overbrugging en heeft toen een aantal keren een afwijzing gehad omdat de verhuurder alleen een contract voor minimaal twaalf maanden wilde geven. Uiteindelijk had ze één gevonden die het wel voor zes maanden wilde doen. Maar wel met toeslag. Is allemaal contractueel vastgelegd. Maar dat is bij jou niet zo. Ik snap ook niet dat je er zo lichtzinnig over lijkt te doen.
pi_185024520
Oh, en je foto's doen het hier niet.
pi_185024618
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 00:41 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, en je foto's doen het hier niet.
De linkjes wel:
quote:
.
pi_185024650
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er überhaupt iets ingevuld/getekend? Zoals het contract nu is, is het niet rechtsgeldig..
dag
pi_185025637
quote:
Misschien had je dat je moeten afvragen voordat je het contract getekend had.
Dat is heel gebruikelijk binnen de particuliere verhuur: minimaal 1 jaar, daarna geld een opzegtermijn van (wettelijk gezien) dezelfde periode als dat je de huur betaald.
Die genoemde 2 maand opzegtermijn is dus niet geldig als je elke maand huur betaald.

Het feit dat je er het eerste jaar wel het hele jaar aan vast zit blijft wel staan.
pi_185078196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Zal wel kloppen, de gemeente geeft wel vergunningen af voor kamerverhuur. Dus TS wil z'n huisbaas zo een loer draaien door een klacht in te dienen.
pi_185078945
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 07:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Zal wel kloppen, de gemeente geeft wel vergunningen af voor kamerverhuur. Dus TS wil z'n huisbaas zo een loer draaien door een klacht in te dienen.
Je reageert op iemand die reageert op een reactie waarin een verband wordt gelegd over betalen van belasting en de gemeente. Mogelijk heeft de verhuurder gewoon een vergunning.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_185078993
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:17 schreef baskick het volgende:

[..]

Je reageert op iemand die reageert op een reactie waarin een verband wordt gelegd over betalen van belasting en de gemeente. Mogelijk heeft de verhuurder gewoon een vergunning.
Die verhuurder heeft ongetwijfeld een vergunning maar bij teveel klachten kan die natuurlijk ingetrokken worden.
pi_185079075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 01:14 schreef Peter het volgende:

Is er überhaupt iets ingevuld/getekend? Zoals het contract nu is, is het niet rechtsgeldig..
En waarom is het in het Engels? Is het wel een huurwoning in Nederland?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185079207
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En waarom is het in het Engels? Is het wel een huurwoning in Nederland?
Die vraag heb ik ook gesteld en daarop reageerde ts nogal vreemd met de vraag of dat inderdaad zo is...

TS is vooral heel vaag en geef niet echt antwoorden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185081976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Verhuuropbrengsten van reguliere woonruimte worden helemaal niet belast.
<a href="https://initiativeq.com/invite/Bz7c4Q0iQ" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" > InitiativeQ, de nieuwe crypto, maar net even anders.</a>
pi_185085411
quote:
Misschien dat ik achterlijk ben hoor maar als je er nu een jaar voor moet betalen kun je er dan niet gaan wonen. Probleem opgelost. Dat bij je vriendin intrekken had je ook eerder kunnen bedenken namelijk waarom zou je verhuurder de dupe moeten zijn van jouw onachtzaamheid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')