SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Wat krijgen we nou ?quote:
Maandag toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef DKUp het volgende:
Zometeen loopt de nieuwe bewoonster Mylène binnen.
[ afbeelding ]
De ex van Gerrit.
Op Instagram staat straks. De Telegraaf zal het wel over de uitzending hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag toch?
Las ik in een ander topic
Ahquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op Instagram staat straks. De Telegraaf zal het wel over de uitnzending hebben.
Cakelaag ftw?quote:
Als nieuwe koe?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
AhDat klinkt wel logisch
Misschien komt ze wel met R en R mee
Tammy stelt nooit teleur.quote:
Als er maar te vreten isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:54 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Giorgio ook bij Bas en Do
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Als er maar te vreten is
Die kwarteltjes scoort ie wel weer ergens anders
sanne op manon verliefd?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:48 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
@:mario390
de pizza is maar niet veganquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:46 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar bericht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De zus van Timothy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:50 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja waar heb iets van Tims zus hier gecopierd voorbij zien komen
Is er nog meer dan?
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat is een beetje te groot terein om te zoeken
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
De zus van Tim gaat nogal los over hem op FB.Twee stukjes van zus van Tim op Facebook, gepost door FreshFruit in de cos, weet niet of dat deze ook in dit topic Het Grote Social Media-topic staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftig zeg als zijn zus dit schrijft over haar broer. Hoop dat de familie van Franny dit ook goed laat doordringen.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Twee stukjes van zus van Tim op Facebook, gepost door FreshFruit in de cos, weet niet of dat deze ook in dit topic Het Grote Social Media-topic staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tim vertelde dat zijn zus contact heeft met de broer van Franny.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heftig zeg als zijn zus dit schrijft over haar broer. Hoop dat de familie van Franny dit ook goed laat doordringen.
post #95quote:Op zondag 17 februari 2019 15:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Twee stukjes van zus van Tim op Facebook, gepost door FreshFruit in de cos, weet niet of dat deze ook in dit topic Het Grote Social Media-topic staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we twijfelen nog aan de echtheid van het berichtquote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oke, goed zo haha, dus het stond hier al, bedankt.
Jammer dat je deze soms ook fake zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
we twijfelen nog aan de echtheid van het bericht
nog erger dat sommigen het meteen voor waarheid aannemen. Kan het nu niet nakijken omdat er verder geen namen bij staan. Ik heb geen idee hoe die zus van Tim heet.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jammer dat je deze soms ook fake zijn.
Ja, ik ben goedgelovig, denk dan niet aan een fakebericht, kan de naam van de zus van Tim niet vinden, Tim liet trots de familiefoto zien, hangt boven hun bed.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
nog erger dat sommigen het meteen voor waarheid aannemen. Kan het nu niet nakijken omdat er verder geen namen bij staan. Ik heb geen idee hoe die zus van Tim heet.
eerst altijd factchecken Tuinfluitertquote:Op zondag 17 februari 2019 17:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, ik ben goedgelovig, denk dan niet aan een fakebericht, kan de naam van de zus van Tim niet vinden, Tim liet trots de familiefoto zien, hangt boven hun bed.
Zal het volgende keer doen, ik heb er van geleerd.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
eerst altijd factchecken Tuinfluitert
ik mag voor hem hopen dat hij toestemming heeft om z'n zoontje op social media te exposenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:46 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat wat wat?quote:
Ik keek er precies zo naarquote:
Ja, dat lijkt me wel een hele slechte goeroe.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek er precies zo naar![]()
Man man man
Ik heb zojuist een poging gedaan zijn insta account een beetje te bekijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een hele slechte goeroe.
Geen rare reactie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BuGvGF3gxdh/
kan geen foto's plaatsen, maar dit is de reactie van de familie van Franny op het huwelijksaanzoek
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BuGvGF3gxdh/
kan geen foto's plaatsen, maar dit is de reactie van de familie van Franny op het huwelijksaanzoek
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Momenteel is de 9 maandenbeurs, daar zal GJ toch ook wel presenteren?
Handigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Momenteel is de 9 maandenbeurs, daar zal GJ toch ook wel presenteren?
die daar rechtsachterin in de winkel op de rug gezien, zou zo maar een collega van mij kunnen zijn...die loopt er ook zo bij zelfde postuur ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah ze heeft d'r vinger weer gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |