En naast die 8 taarten ruim 15 appeltaarten ook nog...quote:Op zondag 17 februari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bakkerij gaat dat naar mijn gevoel niet terug verdienen
Jessie roept nu al dat er er honderden euros boven het geïnvesteerde bedrag is verdiend
Dat liegt hij, er zijn 140 broden en 8 taarten verkocht'.
Ook de koffie doet hij gewoon zonder dat hij daar over met iemand heeft besproken, hij besteld gewoon.
En zo doet Mike ook, die besteld ook dingen zonder overleg
En Utopia is niet per definitie bedoeld om te werken of geld te verdienen
En zo zie ik het, jij ziet het weer anders ook goed.
quote:
Daar geloof ik niets van, zo veel appeltaarten heeft hij niet gemaaktquote:Op zondag 17 februari 2019 13:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En naast die 8 taarten ruim 15 appeltaarten ook nog...
Ja, die had een dag later moeten plannen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:20 schreef Poesjuh het volgende:
My Goddd ik hoop zo dat Tim afgaat als een gieter morgen om 18.18u
Jessie weer met zijn IK heb verdiend. Een verwijt dat eerder werd gemaakt naar Mike met zijn kistjes maken. Net zoals Mike heeft Jessie ook hulp gehad met plotteren. Het is met die reden niet gepast en hypocriet om te zeggen dat hij het heeft verdiend. Een Merel en Brandon hebben ook hard meegewerktquote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dit was het mooiste stukje van vanmorgen ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Donder gewoon op man - 17 februari 2019.
x72jvbh
Was mij beter uitgekomen, denk dat ik het net niet ga redden om dan thuis te zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 13:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, die had een dag later moeten plannen.
19.19 op de 19e
Als ie dat al haalt.quote:
Misschien gaan we het nog op de livestreams meemaken,.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als ie dat al haalt.
Ik ziet al 2 kruintjes blanco worden.
Wiebelhoofd heetf wel 1 voordeel.
Hij ken![]()
er alleen maar knapper op worden
Natuurlijk, want Gerrit en Jens zijn al een tijdje niet meer op de streams.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk toch dat Mylene morgen pas komt....
Wel bij de les blijven, Jessie brand de koffiebonen in de buitenkeukenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet nu, de caravan wordt verbouwd dus ook geen gasstel
van de week niethoor, gewoon in de caravanquote:Op zondag 17 februari 2019 13:42 schreef formule het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven, Jessie brand de koffiebonen in de buitenkeuken
Inderdaad, maar daarna in de buitenkeuken, Adriaan was niet blij met de rookontwikkelingquote:Op zondag 17 februari 2019 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
van de week niethoor, gewoon in de caravan
laat jesje het maar niet zienquote:Op zondag 17 februari 2019 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
mag dat wel? een petje zonder opdruk?
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:02 schreef formule het volgende:
Shell zal niet jaloers worden als er een leuke vrouw binnenkomt
ik kreeg ine een kronkel in me hoofd ..quote:Op zondag 17 februari 2019 14:05 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
We zullen zien morgen, die is echt wel stikjaloers
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg ine een kronkel in me hoofd ..
Ex van gerrit & ex vsn shelly saampjes😉
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:02 schreef formule het volgende:
Shell zal niet jaloers worden als er een leuke vrouw binnenkomt
ja raar stukjequote:Op zondag 17 februari 2019 14:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fran moet even uit het zicht.
Zitten er een paar dom te kijken niet te filmen.
Hoe lang vraagt Chris...
10 minuten werd er eerder gezegd.
Wat een licht zeg.
Daar heeft hij ook geslapen vannacht toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Jens is volgens mij snoeibrak. Hij ligt op de bank.
Wie wat waar?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zag allemaal berichten vd familie van Tim, das niet mals(als t echt is)
Hij lag in de ochtend gewoon in zijn bed zag ik,dus zal wel midden in de nacht naar zijn bed gegaan zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook geslapen vannacht toch?
Ik heb geen idee. Om 23 uur was er niets meer van de silo te zien. Wel weet ik dat hij de nodige liters bier op had gisteren.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook geslapen vannacht toch?
Die mylene moet hem echt niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef formule het volgende:
Tim geeft Franny een ring, en morgen smoorverliefd op Mylene
Nah, zolang ze een eigen mening heeft, is het niet interessant voor Tim. We gaan t zienquote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef formule het volgende:
Tim geeft Franny een ring, en morgen smoorverliefd op Mylene
ze weet precies wat er aan de hand is anders zou ze echt wel vragen stellen,het ligt er zo dik bovenop allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
Christel tegen franny zullen we ff naar de silo ...stilte... kijken of er nog wat te fretschen is ...
Franny tegen christel... in de silo ..ja ok .. en ze gaat in de silo zitten op de bank als een keurig schoolmeiske..
Eh ik denk dat ik zou vragen waarom moet ik naar de silo
Of ik heb helemaal geen honger
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:19 schreef b_engeltje het volgende:
Franny en Tim zijn normaal altijd bij elkaar en nu mist ze hem niet??
Erik heeft het verklapt. Ze weet dat hij iets voor haar aan het doen is. Dat wist ze natuurlijk allang, maar nu heeft ze het ook uitgesprokenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:19 schreef b_engeltje het volgende:
Franny en Tim zijn normaal altijd bij elkaar en nu mist ze hem niet??
Fb utopia nl ofzoquote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja waar heb iets van zijn zus hier gecopierd voorbij zien komen
Is er nog meer dan?
Hij drinkt te veel, hij kan er ook niet tegen.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
valt me een beetje tegen die Jens
ja mij ook hoor,vond hem wel leuk,maar is snel veranderd.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
valt me een beetje tegen die Jens
Gevonden. Social media topic kan je het vindenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat is een beetje te groot terein om te zoeken
na lama fb utopia.nk is bij mijn gewoon een fb over de utopia streams origineel zeg maar..quote:Op zondag 17 februari 2019 14:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Gevonden. Social media topic kan je het vinden
Jessie wil die DJ-set al om betere artiesten te regelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Komt allemaal goed met Gerrit als hij straks die dj-set heeft.
Hij staat op de foto met Johnny de Molquote:Op zondag 17 februari 2019 14:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit weer vol van zichzelf
Intelligentie, marketinggerichtheid.
Social media weet hij alles van.
Het lijkt wel alsof hij niets doet, een beetje nutteloos is.
Maar hij heeft skills op andere vlakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |