En naast die 8 taarten ruim 15 appeltaarten ook nog...quote:Op zondag 17 februari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bakkerij gaat dat naar mijn gevoel niet terug verdienen
Jessie roept nu al dat er er honderden euros boven het geïnvesteerde bedrag is verdiend
Dat liegt hij, er zijn 140 broden en 8 taarten verkocht'.
Ook de koffie doet hij gewoon zonder dat hij daar over met iemand heeft besproken, hij besteld gewoon.
En zo doet Mike ook, die besteld ook dingen zonder overleg
En Utopia is niet per definitie bedoeld om te werken of geld te verdienen
En zo zie ik het, jij ziet het weer anders ook goed.
quote:
Daar geloof ik niets van, zo veel appeltaarten heeft hij niet gemaaktquote:Op zondag 17 februari 2019 13:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En naast die 8 taarten ruim 15 appeltaarten ook nog...
Ja, die had een dag later moeten plannen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:20 schreef Poesjuh het volgende:
My Goddd ik hoop zo dat Tim afgaat als een gieter morgen om 18.18u
Jessie weer met zijn IK heb verdiend. Een verwijt dat eerder werd gemaakt naar Mike met zijn kistjes maken. Net zoals Mike heeft Jessie ook hulp gehad met plotteren. Het is met die reden niet gepast en hypocriet om te zeggen dat hij het heeft verdiend. Een Merel en Brandon hebben ook hard meegewerktquote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dit was het mooiste stukje van vanmorgen ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Donder gewoon op man - 17 februari 2019.
x72jvbh
Was mij beter uitgekomen, denk dat ik het net niet ga redden om dan thuis te zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 13:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, die had een dag later moeten plannen.
19.19 op de 19e
Als ie dat al haalt.quote:
Misschien gaan we het nog op de livestreams meemaken,.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als ie dat al haalt.
Ik ziet al 2 kruintjes blanco worden.
Wiebelhoofd heetf wel 1 voordeel.
Hij ken![]()
er alleen maar knapper op worden
Natuurlijk, want Gerrit en Jens zijn al een tijdje niet meer op de streams.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk toch dat Mylene morgen pas komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |