abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187373305
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon een festival dat zich richt op de jeugd. Voor tieners is dit een heel leuk programma.
Absoluut. Ik sla daarom over. Ben teleurgesteld in de uiteindelijke line-up, maar snap wel dat veel van deze bands razend populair onder tieners zijn. Tis alleen niet mijn ding.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:46:26 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_187373412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is ook helemaal niet slecht verder. Binnen de lijntjes wel, maar op NL gebied hebben ze vrij grote artiesten. Maar ze hebben allemaal iets te groot verkondigd, en dit zorgt eenmaal op afgunst. Zeker als je online blijkbaar allerlei negatieve berichten verwijderd. Als ze zichzelf iets sympathieker opstellen zal ook ook wel helpen.

En die vergelijking met Lollaplaooza had ook weg gemogen.
Helaas niet alleen berichten verwijderd maar ook de users geblockt. Ik kan sindsdien op geen enkele manier meer reageren. Ook niet positief
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_187375635
Tja ik vind het wel een makkelijk programma. Gewoon de halve Nederlandse rapscene boeken, plus de standaard bands zoals Bløf, Ronde, de Jeugd die overal staan. Oscar and the Wolf is de spannendste naam die er tussen staat.

Het is best een groot affiche maar met Lil Kleine, Ronnie Flex, Maan, Merol, de Jeugd, Bløf, Ronde, ben je gewoon een festival met artiesten die werkelijk elke braderie afdoen. En dat je dan toevallig meer budget hebt en er dus heel veel kan boeken doet daar niks aan af.

Leuk tienerfestival dus, maar niet serieus te nemen (nog niet)
pi_187430065
Wat een zouteloze ongeinspireerde lineup. En dan ook nog een bak geld vragen voor artiesten die je een paar keer per jaar gratis op een willekeurige braderie kan zien. Nou, veel succes!
pi_187430170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon een festival dat zich richt op de jeugd. Voor tieners is dit een heel leuk programma.
Bijna 100 euro voor een kaartje. En dat is dan nog de earlybird. Ook tieners zijn niet gek.
  zondag 1 september 2019 @ 17:02:11 #81
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_188738912
https://www.sikkom.nl/hul(...)d-lijkt-op-lowlands/

Ze hebben heel wat gratis kaarten weg gegeven.
Anders hadden ze een heel leeg festivalterrein gehad denk ik

quote:
Veel gratis kaartjes

De rondgang op het festival leert dat een groot deel van de bezoekers kaartjes heeft gewonnen of gekregen van hun werkgever. "We zijn hier met een grote groep vrienden en niemand heeft betaald", merkt één bezoeker op. Een andere heeft met twee verschillende winacties in totaal acht kaarten gekregen. "Ik heb ze uitgedeeld aan mijn vrienden."

Ook op Facebook is het weggeven van vele kaarten een hot topic. Onder elke post van Hullabaloo worden kaartjes voor een paar euro aangeboden. Komt omdat mensen zwemmen in de tickets die ze niet kwijtraken. Maar de posts blijven niet lang staan. Een paar uur na plaatsing zijn en masse verwijderd. Neigt een beetje naar censuur, terwijl dat niet nodig is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 2 september 2019 @ 10:28:19 #82
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188751097
Op de foto's zag het er nog wel redelijk bezet uit, maar dat verduidelijkt een hoop van de redenen daarvan.
  maandag 2 september 2019 @ 10:52:14 #83
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188751326
Iedereen hier sprak over de gratis kaarten via i'm in. Een of andere app, kwestie van klikken en gegarandeerd een gratis kaart _O- duizenden zijn er weggegeven :')
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 september 2019 @ 11:16:05 #84
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_188751586
Ik vond het eigenlijk best wel leuk opgezet :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_188906443
Godver, ik zit bijna dagelijks in MUZ, en dan blijkt er hier een topic te lopen over een festival waar ik heen wou en ging :') Waarom is er in vredesnaam FES? Het is compleet dood hier, met enkel een handjevol topics, echt geen meerwaarde :N

Maar goed, ik was er dus geweest. Ik vond het leuk opgezet, niet de spannendste line-up inderdaad, maar mij prima vermaakt. Voor een eerste editie dikke prima. Leek vooral opgezet te zijn als een festival voor iedereen, van tieners tot gezinnen en dat was goed gelukt wmb.
Robert Moog died for our synths
pi_188906722
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 09:36 schreef Gehenna het volgende:
Godver, ik zit bijna dagelijks in MUZ, en dan blijkt er hier een topic te lopen over een festival waar ik heen wou en ging :') Waarom is er in vredesnaam FES? Het is compleet dood hier, met enkel een handjevol topics, echt geen meerwaarde :N

Maar goed, ik was er dus geweest. Ik vond het leuk opgezet, niet de spannendste line-up inderdaad, maar mij prima vermaakt. Voor een eerste editie dikke prima. Leek vooral opgezet te zijn als een festival voor iedereen, van tieners tot gezinnen en dat was goed gelukt wmb.
Die meerwaarde merk je vanzelf hoor als de eerste echte geruchten en bevestigingen weer komen binnen nu en een paar weken. Dit is echt een saaiere periode.

En tof dat Hullabaloo leuk was :) Benieuwd hoe zich dat daar ontwikkeld volgend jaar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188906794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:02 schreef Niveath het volgende:
Die meerwaarde merk je vanzelf hoor als de eerste echte geruchten en bevestigingen weer komen binnen nu en een paar weken. Dit is echt een saaiere periode.
Ik heb de meerwaarde nog nooit gezien hier, ook bij de drukkere periodes gaat het om een handjevol topics die prima onder MUZ hadden gekunt.

Het zorgt mijn inziens alleen voor versplintering van de userbase.
Robert Moog died for our synths
pi_188906813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik heb de meerwaarde nog nooit gezien hier, ook bij de drukkere periodes gaat het om een handjevol topics die prima onder MUZ hadden gekunt.

Het zorgt mijn inziens alleen voor versplintering van de userbase.
Klopt, ik zit bijna alleen maar in de FES topics :+ . Ik laat dit verder aan de crew en heb me hier echt nog nooit aan gestoord.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')