Absoluut. Ik sla daarom over. Ben teleurgesteld in de uiteindelijke line-up, maar snap wel dat veel van deze bands razend populair onder tieners zijn. Tis alleen niet mijn ding.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon een festival dat zich richt op de jeugd. Voor tieners is dit een heel leuk programma.
Helaas niet alleen berichten verwijderd maar ook de users geblockt. Ik kan sindsdien op geen enkele manier meer reageren. Ook niet positiefquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is ook helemaal niet slecht verder. Binnen de lijntjes wel, maar op NL gebied hebben ze vrij grote artiesten. Maar ze hebben allemaal iets te groot verkondigd, en dit zorgt eenmaal op afgunst. Zeker als je online blijkbaar allerlei negatieve berichten verwijderd. Als ze zichzelf iets sympathieker opstellen zal ook ook wel helpen.
En die vergelijking met Lollaplaooza had ook weg gemogen.
Bijna 100 euro voor een kaartje. En dat is dan nog de earlybird. Ook tieners zijn niet gek.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon een festival dat zich richt op de jeugd. Voor tieners is dit een heel leuk programma.
quote:Veel gratis kaartjes
De rondgang op het festival leert dat een groot deel van de bezoekers kaartjes heeft gewonnen of gekregen van hun werkgever. "We zijn hier met een grote groep vrienden en niemand heeft betaald", merkt één bezoeker op. Een andere heeft met twee verschillende winacties in totaal acht kaarten gekregen. "Ik heb ze uitgedeeld aan mijn vrienden."
Ook op Facebook is het weggeven van vele kaarten een hot topic. Onder elke post van Hullabaloo worden kaartjes voor een paar euro aangeboden. Komt omdat mensen zwemmen in de tickets die ze niet kwijtraken. Maar de posts blijven niet lang staan. Een paar uur na plaatsing zijn en masse verwijderd. Neigt een beetje naar censuur, terwijl dat niet nodig is.
Die meerwaarde merk je vanzelf hoor als de eerste echte geruchten en bevestigingen weer komen binnen nu en een paar weken. Dit is echt een saaiere periode.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:36 schreef Gehenna het volgende:
Godver, ik zit bijna dagelijks in MUZ, en dan blijkt er hier een topic te lopen over een festival waar ik heen wou en gingWaarom is er in vredesnaam FES? Het is compleet dood hier, met enkel een handjevol topics, echt geen meerwaarde
![]()
Maar goed, ik was er dus geweest. Ik vond het leuk opgezet, niet de spannendste line-up inderdaad, maar mij prima vermaakt. Voor een eerste editie dikke prima. Leek vooral opgezet te zijn als een festival voor iedereen, van tieners tot gezinnen en dat was goed gelukt wmb.
Ik heb de meerwaarde nog nooit gezien hier, ook bij de drukkere periodes gaat het om een handjevol topics die prima onder MUZ hadden gekunt.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:02 schreef Niveath het volgende:
Die meerwaarde merk je vanzelf hoor als de eerste echte geruchten en bevestigingen weer komen binnen nu en een paar weken. Dit is echt een saaiere periode.
Klopt, ik zit bijna alleen maar in de FES topicsquote:Op donderdag 12 september 2019 10:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb de meerwaarde nog nooit gezien hier, ook bij de drukkere periodes gaat het om een handjevol topics die prima onder MUZ hadden gekunt.
Het zorgt mijn inziens alleen voor versplintering van de userbase.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |