Tja, als dat in die hoek van NL nog niet echt is is het op zich een prima idee. Het schermen met acts van Foo Fighters-grootte is echter een behoorlijke farce.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:59 schreef Sino_Ganti het volgende:
Hahah dit is echt (tot nu toe) het lachtertje van dit festivalseizoen. Het is gewoon Zand / Concert at Sea, maar dan in Groningen.
Wat een armoede
Ik denk zelfs dat acts als Bløf, Ronnie flex, de Jeugd en Ronde ook in Groningen vaak te vinden zijn..die zie je echt op elke straathoek.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:02 schreef Niveath het volgende:
[..]
Tja, als dat in die hoek van NL nog niet echt is is het op zich een prima idee. Het schermen met acts van Foo Fighters-grootte is echter een behoorlijke farce.
Tuurlijk, acts als Bløf zijn toch tegenwoordig toch de standaard op festivalletjes in de lande. Volgende week bijvoorbeeld op Hello-festival in Emmen. Ronnie Flex en de Jeugd waren daar vorig jaar.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat acts als Bløf, Ronnie flex, de Jeugd en Ronde ook in Groningen vaak te vinden zijn..die zie je echt op elke straathoek.
Ik las het elders ook al idd, echt schandalig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Nu kan er niet meer gereageerd... alleen positieve reacties blijven staan waaronder reacties van mensen die bij de organisatie zelf in het management zitten.
Zou me niet verbazen als het alsnog afgeblazen wordt wegens gebrek aan belangstelling
Ja daar kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon een festival dat zich richt op de jeugd. Voor tieners is dit een heel leuk programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |