quote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef FlyingFish het volgende:
Nee je moet in Mario Maker 2 al je levels weer remaken. Helemaal van scratch beginnen, dus eigenlijk zijn het dan totaal nieuwe levels ook al is het precies hetzelfde als het vorige deel.
Waar heeft nintendo gezegd dat Mario Maker een port is?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of je met de port van Mario Maker ook al je oude levels weer krijgt.
Nice.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef FlyingFish het volgende:
Nee je moet in Mario Maker 2 al je levels weer remaken. Helemaal van scratch beginnen, dus eigenlijk zijn het dan totaal nieuwe levels ook al is het precies hetzelfde als het vorige deel.
dan maak je een Super Dungeonquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel vet, maar is volgens mij niet te doen. Heb je dan alleen dungeons?
Waarom niet te doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel vet, maar is volgens mij niet te doen. Heb je dan alleen dungeons?
Omdat Zelda veel meer event-driven is dan Mario. Om daar goede ondersteuning voor te bieden moet je bijna een Gamemaker-achtige omgeving aanbieden. Anders krijg je constant geklaag over wat er allemaal mist en hoe beperkt het allemaal isquote:
Dat dus. Of het is te complex, of het is te simplistisch. Vrijwel onmogelijk een goede game van te maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat Zelda veel meer event-driver is dan Mario. Om daar goede ondersteuning voor te bieden moet je bijna een Gamemaker-achtige omgeving aanbieden. Anders krijg je constant geklaag over wat er allemaal mist en hoe beperkt het allemaal is
Het is geen matige game alleen. Darksiders 1 is de beste uit de serie en was toen gewoon een ondergesneeuwde hidden gem imo, die totaal op het verkeerde moment uitkwam. Er was zoveel concurrentie dat jaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een port van een matige oude game zou ook niet meer mogen kosten.
Ja. Mega man, BoTW link, en wat meer characters spelen anders dan voorheen. Vooral mega man heb ik echt gemerkt dat hij sterker is geworden. forward air heeft nu bv een knockback waar dat eerst niet zo was, en zijn smash tilt cooldowns zijn een stuk korter. Dat was eerst zijn zwakke punt, ranzig lange cooldowns waardoor je helemaal open lag for counters.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De gameplay mechanics zijn toch ook totaal anders tov het vorige deel wat ik begrepen heb?
Event-driven? De eerste Zelda bestaat uiteindelijk ook maar uit een beperkt aantal sprites. Ik zie het probleem ten opzichte van Mariomaker niet echt moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat Zelda veel meer event-driven is dan Mario. Om daar goede ondersteuning voor te bieden moet je bijna een Gamemaker-achtige omgeving aanbieden. Anders krijg je constant geklaag over wat er allemaal mist en hoe beperkt het allemaal is
Het verschil is dat je bij mario gewoon levels maakt, die heb je bij zelda niet. Dus je zou mensen een overworld moeten laten maken én 4-8 dungeons. Daar gaat veel te veel tijd in zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Event-driven? De eerste Zelda bestaat uiteindelijk ook maar uit een beperkt aantal sprites. Ik zie het probleem ten opzichte van Mariomaker niet echt moet ik zeggen.
Dit zou toch prima in een Zelda-maker gegoten kunnen worden?
alleen dungeons?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij mario gewoon levels maakt, die heb je bij zelda niet. Dus je zou mensen een overworld moeten laten maken én 4-8 dungeons. Daar gaat veel te veel tijd in zitten
En dan alleen maar de 8 bit versie?.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Event-driven? De eerste Zelda bestaat uiteindelijk ook maar uit een beperkt aantal sprites. Ik zie het probleem ten opzichte van Mariomaker niet echt moet ik zeggen.
Dit zou toch prima in een Zelda-maker gegoten kunnen worden?
Waarom daar stoppen?quote:
ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is dan toch ineens een heel stuk minder boeiend?
Mario Kart Maker zou ontzettend goed verkopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarom daar stoppen?
* Kirby Maker
* MegaMan Maker
* Mario Kart Maker
Nintendo is hier wat laat mee begonnen. Konami had eind jaren 80 al games waar ze dit hadden ingebouwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |