quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
En ze niet kunnen scoren of verdedigen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
LOLquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Haha welnee.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Zelfs als hij zich technisch niet volledig gaat ontwikkelen heb je een topspeler. Geweldige atleet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter je had gelijk. tering wat een speler is vini jr.
We moeten nog wat minuten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had met elke uitslag wel vrede. Wel jammer dat het zo onverdiend ging, Ajax was lang veel dreigender
Ik ben voor Real, altijd al geweest, HALA MADRID, PUTA CATALUNYAquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Elke andere Nederlandse club support ik dan ook van harte in Europees verband.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
Hoe kan je uberhaupt nog ed kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Ja en Barcelona fans juichen nu massaal voor Realquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Vind dat altijd zo'n dooddoener 'omdat het een club is uit je land'quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
@El-Stinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Mbappé en Vini jr worden de nieuwe Ronaldo en Messi?
@:doublepain
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Onverdiendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
jullie 2 zijn ook mijn goede vrienden dus dat is wel aardigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
Opruimingquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
De NS meldt al aanrijdingen op A'dam CS.
Ook als ze tegen PSV spelen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
AZ heeft in het recente verleden anders behoorlijk wat punten gepakt voor NL.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef RipCity het volgende:
Eerder Feyenoord/az/Utrecht en dat soort teams hebben ons UEfa punten gekost.
Niet grappigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of watquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
nee tuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zou je het Ajax gunnen trouwens, zodat ze volgend jaar nog meer geld hebben?
De wat?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de Briennoord meme mag wel zeker?
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
Bierstint, goed conceptquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of wat
Oke @FireFox1quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Ajax heeft geen vertrouwen meer, ik ook niet
tijd voor een netflixje
gayquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Laats ze het is vbl.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Successupporterquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Moest lachenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres kijkt alsof ie doodmoe is.
Zou hij dat vuurwerk hebben aangestoken?
2e helft is ajax ook niet minder, gelijk op imo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Ik kom nergens anders maar ken de Briennenoord meme ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Of als Ajax zo gescoord had tegen elke willekeurige club in de eredivisie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Vroeger vroeger, tijden veranderenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Zeg het ze Rolinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
boeewhooeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
ziedendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
bij dezequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.
Ik vind het vooral wonderbaarlijk dat zoveel ekte ajacieden een internetforum prefereren op zo’n avond boven de kroeg of het stadion.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Eens kijken...kunnen we hier iets mee? Denk het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Zo dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Schaamt je vrouw niet voor je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Zeg het ze! Die droeftoeters!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |