quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het calimero gedrag lekker aan andere clubs laten.
Wat een mongool.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Real nou met 0-2 wint? Wat heb je dan aan zo'n eerste helft.
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:55:0511 - Real Madrid faced 11 shots against Ajax, their most in a first half of a @ChampionsLeague game this season. Pressure. https://t.co/R4cHrBSuH2 reageer retweet
Als je in de volgende ronde eruit vliegt wat heb je eraan dat je vandaag won?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Real nou met 0-2 wint? Wat heb je dan aan zo'n eerste helft.
Denk ook zoiets ja, hopelijk een resultaat. (1-1, 1-0.)quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De VAR deed ff kut.
Ajax beter.
Denk uiteindelijk 1-2
Om die reden afkeuren vind ik onzin. Denk wel dat überhaupt het hinderen genoeg was om hem af te keuren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is buitenspel, want hij staat in de baan van de kopbal.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Buitenspel of niet, ik vreet een Magnum."
Veel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je in de volgende ronde eruit vliegt wat heb je eraan dat je vandaag won?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de eerste FOK!er die een magnum van klaasgod heeft gekregen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Buitenspel of niet, ik vreet een Magnum."
Nee, het buitenspel is al voldoende. Hij hoeft hem niet eens te hinderen, staat gewoon in de baan van de kopbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om die reden afkeuren vind ik onzin. Denk wel dat überhaupt het hinderen genoeg was om hem af te keuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |