SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat zijn toch gouden herinneringenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.
Met als hoogtepunt op zondagochtend een ontbijt a la opa:
Een beschuit met suiker, een matze met suiker, een Wasa cracker met kaas, een plak ontbijtkoek met roomboter en een warm wit bolletje uit de oven met oude kaas. En dat op bed geserveerd...
Lekker hoor. Mijn dochter is net terug; die heeft fantastisch weer gehad daar. Hopelijk mw. MM ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze gaat naar Oostenrijk om een paar dagen te skieën...
Bijna 2 meter sneeuw op de top en 13 graden overdag.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. Mijn dochter is net terug; die heeft fantastisch weer gehad daar. Hopelijk mw. MM ook.
Yep, ik zie me nog in bed zitten met het dienblad op schoot...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn toch gouden herinneringen
Wens haar veel plezierquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze gaat naar Oostenrijk om een paar dagen te skieën...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
Ik weet niet of ik het ooit verteld heb, maar toen mijn zoon opgenomen was (hij was toen 7 jaar), vroeg de psychiater hem wanneer hij gelukkig was. Zijn antwoord was toen:"het geluk ligt in Zeist"
De psychiater vroeg toen aan ons wat hij daarmee nou bedoelde en ik wist meteen dat hij daarmee mijn ouders bedoelde. Die wonen in Zeist.
Zo belangrijk kunnen grootouders dus zijn voor kinderen.
Zo..... jullie zijn verwend.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.
Met als hoogtepunt op zondagochtend een ontbijt a la opa:
Een beschuit met suiker, een matze met suiker, een Wasa cracker met kaas, een plak ontbijtkoek met roomboter en een warm wit bolletje uit de oven met oude kaas. En dat op bed geserveerd...
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wens haar veel plezier
Jammer dat je niet mee kon maar des te blijer ben je als je haar wil van Schiphol mag ophalen
De laatste oma van mw. MM is een paar jaar geleden pas overleden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo..... jullie zijn verwend.
Ik heb mijn opa's en oma's niet echt gekend. Er was nog 1 oma in leven, maar deze is overleden toen ik 7 was. Dus weet er niet echt veel meer van.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.
Onze trip naar Canada is geregeld...
goed bezigquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.
Onze trip naar Canada is geregeld...
mijn vader tikte altijd met zijn trouwring op de leuning van de stoel, heel irritantquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij logeerden ook vaak bij opa en oma en opa kwam ‘s ochtends altijd zo’n waaierbiscuitje en een kop thee op bed brengen. Je hoorde dan zijn trouwring tegen de trapleuning tikken als hij de trap op liep
oh dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader tikte altijd met zijn trouwring op de leuning van de stoel, heel irritant
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh dat kan ik me goed voorstellen.
Ik heb ook nog duidelijke herinneringen aan de opa van mijn moeder, hij is 101 geworden en heeft tot 98 nog zelfstandig gewoond
Mw. MM staat over een paar uur in de sneeuw in Oostenrijk en ik heb haar naar Schiphol gebracht...quote:
Ah.... goede reden dan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 05:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM staat over een paar uur in de sneeuw in Oostenrijk en ik heb haar naar Schiphol gebracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |