abonnement Unibet Coolblue
pi_184993796


© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?
:? Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:
• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer? Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet) • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:
MidomiMusipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!) Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost.
Een lief modje zal hem weer sticky maken.


Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
  vrijdag 15 februari 2019 @ 20:37:38 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_185037660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:40 schreef ebke het volgende:
Ik heb de hele tijd een nummer in mijn hoofd.
Het is een zwaarmoedig nummer en het outro(en wellicht nog vaker tijdens het nummer) wordt er iets van: ooooooh ooh ooh oooooh ooooooh oooooh oooohh etc etc. ietwat op de achtergrond gezongen door de zangeres. Iedere oooh heeft een andere toonhoogte overigens. :P

Ik dacht dat het van Kate Bush was, maar kan niets vinden. :'(
Als het niet van Kate Bush is, is het vast een artiest die veel op haar lijkt.
Komt niet helemaal overeen met je beschrijving,
maar niet geschoten is altijd mis :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 februari 2019 @ 22:57:24 #3
862 Arcee
Look closer
pi_185040500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:40 schreef ebke het volgende:
Ik heb de hele tijd een nummer in mijn hoofd.
Het is een zwaarmoedig nummer en het outro(en wellicht nog vaker tijdens het nummer) wordt er iets van: ooooooh ooh ooh oooooh ooooooh oooooh oooohh etc etc. ietwat op de achtergrond gezongen door de zangeres. Iedere oooh heeft een andere toonhoogte overigens. :P

Ik dacht dat het van Kate Bush was, maar kan niets vinden. :'(
Als het niet van Kate Bush is, is het vast een artiest die veel op haar lijkt.

Of anders misschien:
  maandag 18 februari 2019 @ 04:45:04 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_185077759
Dit electronische nummer nam ik op van een of andere radio-uitzending. Zowel Shazam als Soundhound herkennen het niet.

Wie wel?

pi_185227075
In welke serie/reclame wordt het liedje I love your smile - shanice gebruikt? Het komt me namelijk heel bekend voor maar ik weet niet waarvan.
pi_185373912
Frans nummer
Gezongen door een Frans jongetje deels vanuit een kinderwagen
Zingt iets in de trend van "Jule jule is olilibebe" zeg van 25 jaar geleden.
pi_185374080
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Frans nummer
Gezongen door een Frans jongetje deels vanuit een kinderwagen
Zingt iets in de trend van "Jule jule is olilibebe" zeg van 25 jaar geleden.
Jordy Dur dur d’ être bébé
pi_185377593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:40 schreef ebke het volgende:
Ik heb de hele tijd een nummer in mijn hoofd.
Het is een zwaarmoedig nummer en het outro(en wellicht nog vaker tijdens het nummer) wordt er iets van: ooooooh ooh ooh oooooh ooooooh oooooh oooohh etc etc. ietwat op de achtergrond gezongen door de zangeres. Iedere oooh heeft een andere toonhoogte overigens. :P

Ik dacht dat het van Kate Bush was, maar kan niets vinden. :'(
Als het niet van Kate Bush is, is het vast een artiest die veel op haar lijkt.
Ik moest gelijk aan deze denken:

Juin uit Eigen Tuin!
pi_185396879
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Jordy Dur dur d’ être bébé
Dank :)
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 02:37:46 #10
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185423011

Iemand had dit verzoekje gedaan, maar de beat die daaronder zit is van een ander welbekend nummer, maar ik kom er nu niet op en het houd me wakker...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:09:59 #11
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_185428701
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 04:45 schreef Eightyone het volgende:
Dit electronische nummer nam ik op van een of andere radio-uitzending. Zowel Shazam als Soundhound herkennen het niet.

Wie wel?

Was dit van een DJ-Mix? Ik hoor tegen het einde wel flarden van een vocale sample (die van 1 van deze twee nummers zal komen), maar ik weet niet of ie nu bij het nummer hoort of dat dit live door de radio-dj werd ingemixt.
  woensdag 6 maart 2019 @ 22:46:21 #12
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_185441762
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:

Iemand had dit verzoekje gedaan, maar de beat die daaronder zit is van een ander welbekend nummer, maar ik kom er nu niet op en het houd me wakker...
Ik meen "Fresh Prince of Bell Air" te herkennen van Will Smith
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_185566359
Help, ik zoek een videoclip van een goede vriendin die vroeger in een videoclip van een muzieknummer gespeeld heeft. Helaas wil ze niet met ons delen hoe dit nummer van de videoclip heet. Wel weten we de volgende details: we weten dat de videoclip waarschijnlijk Nederlands hiphop is en ongeveer in 2007 is uitgebracht. Het nummer was toen een redelijk grote hit en op de radio te horen. Het kan beiden Engels of Nederlands zijn. Wat we voor de rest weten is dat ze te zien was in de video met een lolly.

We hebben het gehele internet afgezocht zonder succes en hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen.

Alvast eeuwige dank!!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:59:56 #14
111260 Charmian
a little joy
pi_185567609
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:

Iemand had dit verzoekje gedaan, maar de beat die daaronder zit is van een ander welbekend nummer, maar ik kom er nu niet op en het houd me wakker...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:00:42 #15
111260 Charmian
a little joy
pi_185567634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef carbob het volgende:
Help, ik zoek een videoclip van een goede vriendin die vroeger in een videoclip van een muzieknummer gespeeld heeft. Helaas wil ze niet met ons delen hoe dit nummer van de videoclip heet. Wel weten we de volgende details: we weten dat de videoclip waarschijnlijk Nederlands hiphop is en ongeveer in 2007 is uitgebracht. Het nummer was toen een redelijk grote hit en op de radio te horen. Het kan beiden Engels of Nederlands zijn. Wat we voor de rest weten is dat ze te zien was in de video met een lolly.

We hebben het gehele internet afgezocht zonder succes en hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen.

Alvast eeuwige dank!!
en hoe oud was ze toen ongeveer?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185570703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]

en hoe oud was ze toen ongeveer?
Denk dat het ongeveer 16 moet zijn
pi_185570780
Ik denk aan chipz geen idee of die een clip met een lolly hebben
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:15:23 #18
111260 Charmian
a little joy
pi_185572402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk aan chipz geen idee of die een clip met een lolly hebben
maar das toch geen hiphop?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185572671
Iets met een spanish door egyptian was vanmiddag op radio 2 maar kan hem nergens vinden :+
  dinsdag 12 maart 2019 @ 22:11:51 #20
111260 Charmian
a little joy
pi_185574113
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef ManianMan het volgende:
Iets met een spanish door egyptian was vanmiddag op radio 2 maar kan hem nergens vinden :+
check hun playlist
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185575057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]

check hun playlist
Matador _O_ _O_ _O_
pi_185588879
Ik heb altijd van die vage vragen.


De sample in de eerste paar seconden, doet me heel erg denken aan een nummer uit de jaren 90/begin 2000, waarin onder andere word gezongen 1,2,3,4, en iets met push it. En volgens mij was de clip een beetje fout, je weet wel, dames in de sportschool oid.

Iemand een idee wat ik bedoel toevallig?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_185589061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb altijd van die vage vragen.


De sample in de eerste paar seconden, doet me heel erg denken aan een nummer uit de jaren 90/begin 2000, waarin onder andere word gezongen 1,2,3,4, en iets met push it. En volgens mij was de clip een beetje fout, je weet wel, dames in de sportschool oid.

Iemand een idee wat ik bedoel toevallig?

Deze?
pi_185589184
quote:
Hoe doen jullie het toch altijd zo snel? Inderdaad! Maar dan de iets normale versie die ik nu heb gevonden, die heb ik grijs gedraaid.

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_185590248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]

Hoe doen jullie het toch altijd zo snel? Inderdaad! Maar dan de iets normale versie die ik nu heb gevonden, die heb ik grijs gedraaid.

Nice! Tja, herkende het gewoon. Zocht op youtube met 'work it. I'm perfect' want dat kwam omhoog, de titel en artiest wist ik niet. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')