quote:
Goed bezig makker!quote:
Dit is nog redelijk subtiel toch .quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom pas je het bericht van Elan aan?
Ik vind dat best brutaal. Mag dat eigenlijk wel? Zomaar posts van iemand aanpassen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog redelijk subtiel toch .
Onlogisch past gewoon willekeurige posts aan die hem niet aanstaan
Wat wil je er aan gaan doen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat best brutaal. Mag dat eigenlijk wel? Zomaar posts van iemand aanpassen?
Klacht bij Autoriteit persoonsgegevens? Berichten die je post zijn vanuit jou geschreven en vallen daarmee lijkt me ook onder persoonsgegevens. Dit mag niet zomaar aangepast worden omdat een mod dit lollig vindt.quote:
Zal wel weer niet kunnen omdat het allemaal binnen de kaders van FOK! plaatsheeft. Wellicht kan nap hier uitsluitsel over gevenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klacht bij Autoriteit persoonsgegevens? Berichten die je post zijn vanuit jou geschreven en vallen daarmee lijkt me ook onder persoonsgegevens. Dit mag niet zomaar aangepast worden omdat een mod dit lollig vindt.
Ga janken dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat best brutaal. Mag dat eigenlijk wel? Zomaar posts van iemand aanpassen?
https://blog.iusmentis.co(...)bij-forumdiscussies/quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel weer niet kunnen omdat het allemaal binnen de kaders van FOK! plaatsheeft. Wellicht kan nap hier uitsluitsel over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |