Geen idee, maar ik vind het wel kutquote:
Gehrmanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:10 schreef Gehrman het volgende:
Ubitwitter:kevinvwonderen twitterde op donderdag 14-02-2019 om 13:44:28De monetization in Far Cry: New Dawn is een fucking joke! In de eerste story missie gelijk een (menselijke) vijand tegenkomen die je niet stealth kunt killen, zonder dat je 7 skill points uit moet geven aan een benodigde skill. Die 7 punten kun je kopen voor ¤2,50. Bizar. reageer retweet
Ik dacht dat catherine ooit bij PS+ gratis wasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb het origineel nooit gespeeld dus ben wel blij met dit soort remakes. Deze heeft ook meer content dan het origineel.
Klopt, ergens in het begin was dat zo. Ik gok 2013/2014. Op de PS3 inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht dat catherine ooit bij PS+ gratis wasMisschien dat dat nog op de ps3 was dan.... Weet iig dat mn vriendin het gespeeld heeft, en 't is nou niet een game die ik gekocht heb.
Zou best raar zijn als ze hem 2 op de ps4 releasen tho.
jezus wat vliegt de tijd..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt, ergens in het begin was dat zo. Ik gok 2013/2014. Op de PS3 inderdaad.
Een voetbalmanager die een van de grootste talenten niet kent?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, is dat rare gebaartje zijn trade mark ofzo?
Ik speel 4 fantasy voetbal managers die met de Eredivisie werken. Voorlopig verwacht ik hem daar niet in.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:24 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Een voetbalmanager die een van de grootste talenten niet kent?![]()
Ze maken het wel makkelijk voor je. Dit soort games met dit soort praktijken koop ik sowieso niet meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:10 schreef Gehrman het volgende:
Ubitwitter:kevinvwonderen twitterde op donderdag 14-02-2019 om 13:44:28De monetization in Far Cry: New Dawn is een fucking joke! In de eerste story missie gelijk een (menselijke) vijand tegenkomen die je niet stealth kunt killen, zonder dat je 7 skill points uit moet geven aan een benodigde skill. Die 7 punten kun je kopen voor ¤2,50. Bizar. reageer retweet
Inderdaad zo denk ik er ook over. Zat andere games die dit soort shit niet hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ze maken het wel makkelijk voor je. Dit soort games met dit soort praktijken koop ik sowieso niet meer.
Leuke game maar oh we wat zijn die puzzels moeilijk.quote:
Op easy is de game nog behoorlijk moeilijk idd. Het verhaal tussendoor is wel erg de moeite waard om toch door te spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:05 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Leuke game maar oh we wat zijn die puzzels moeilijk.
Na een aantal levels gespeeld te hebben (PS3) heb ik dan ook de brui aan gegeven.
Zin in Spyroquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
We hebben het Spyro-gehaat ook overleefd
Spyro 2/3quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
We hebben het Spyro-gehaat ook overleefd
Het verhaal en de dating sim aspecten ervan zijn i.d.d. erg leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Op easy is de game nog behoorlijk moeilijk idd. Het verhaal tussendoor is wel erg de moeite waard om toch door te spelen.
Duidelijk. Dus nog even niet kopen. Half jaartje ofzo, als de game uitkomt met alle DLCquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:14 schreef Drankster het volgende:
Overleef Raccoon City met The Ghost Survivors
Het is gratisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus nog even niet kopen. Half jaartje ofzo, als de game uitkomt met alle DLC
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus nog even niet kopen. Half jaartje ofzo, als de game uitkomt met alle DLC
Lezen broer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:34 schreef satecl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |