Dan lijkt mij er al helemaal geen kut aan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik speel alles op makkelijk. Het leven is al moeilijk genoeg
Zelfs ik speel KHIII gewoon op normalquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan lijkt mij er al helemaal geen kut aan.
Dit is toch gewoon een remake?quote:
Dat is Skate ook als die straks op de E3 aangekondigd wordt.quote:
prima, toffe gamequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is Skate ook als die straks op de E3 aangekondigd wordt.
Die is godgruwelgodverdomme delayed, mrogen 1600u pasquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die is godgruwelgodverdomme delayed, mrogen 1600u pas
quote:EA Sports haalt Ronaldo van cover FIFA19 af
Alles in die game draait al jaren om digitale cardpacks. Daar moet je belachelijke hoeveelheden grind of geld in stoppen om een matig team te hebben. Dan ben je snel aan het ragen als je 30 keer Geoffrey Prommayon en Ferry de Haan hebt en je die 400x moet hebben om 1x CR7 te krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:00 schreef KennyPowers het volgende:
Ik heb soms wel zin om FIFA te kopen. Maar dan lees ik het FIFA/FUT-topic en zie ze daar alleen maar ragen.
Zeker.quote:
dybalaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nieuwe cover met Neymar, de Bruyne en een 3e speler die ik niet herken:
[ afbeelding ]
Ah, is dat rare gebaartje zijn trade mark ofzo?quote:
Ubitwitter:kevinvwonderen twitterde op donderdag 14-02-2019 om 13:44:28De monetization in Far Cry: New Dawn is een fucking joke! In de eerste story missie gelijk een (menselijke) vijand tegenkomen die je niet stealth kunt killen, zonder dat je 7 skill points uit moet geven aan een benodigde skill. Die 7 punten kun je kopen voor ¤2,50. Bizar. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |