YIKESquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Enige FPS die ik heb uitgespeeld is Resistance denk ik
Portalquote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YIKES
Al scheen die best goed te zijn. Deel 2 viel tegen dacht ik? Geen idee, heb ze wel gehad maar nooit gespeeld.
Dat er serieus mensen zijn die niet The Orange Box hebben gespeeld
@vosssquote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YIKES
Al scheen die best goed te zijn. Deel 2 viel tegen dacht ik? Geen idee, heb ze wel gehad maar nooit gespeeld.
Dat er serieus mensen zijn die niet The Orange Box hebben gespeeld
Nope, sorry. Ik moet de persoon kunnen zien én er moet geen vast schiet element in zitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat te ver. Maar het gros is wel suf ja.
teringlijerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:Vosss
Wat vind jij van The Orange Box?
#neverforgetquote:
KH1, 2 en 3 waren kutquote:Op maandag 18 februari 2019 20:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope, sorry. Ik moet de persoon kunnen zien én er moet geen vast schiet element in zitten.
Uncharted was kut, TLOU was kut, etc
En alles ertussenquote:
moeilijke plat of?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Drankster het volgende:
Vampyr geplat, prima game voor €20,-.
Van de week Titanfall 2 scoren, kost maar €10,- bij Cex en lees alleen maar goede verhalen over de campaign.
6/10 dusquote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee best easy.
Al is het echt heel veel gelul, middelmatige combat en geen fast travel.
Ja na de eerste playtough (die goed beviel overigens) had ik nog maar een paar trophies nodig. De game heeft geen NG+ maar wel een unlimited xp cheat in het begin dus heb m’n eigen NG+ gemaakt en de game weer gespeeld maar dan andere keuzes etc. plus de laatste trophies.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:Vosss
Wat vind jij van The Orange Box?
Als je 20 remixen nodig hebt om je verhaal goed te vertellen over meerdere platformen en dan is dat zelfs nog kut, dan is het 10/10 kut.quote:
nou ja..'goed te vertellen'... na al die remixen en hoofddelen weer 99% nog niet what the fuck er aan de hand isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 20 remixen nodig hebt om je verhaal goed te vertellen over meerdere platformen en dan is dat zelfs nog kut, dan is het 10/10 kut.
Destiny Vanilla had ten minste nog een leuke PvP. De Anthem-demo was al gewoon ontzettend meh. Het spel lijkt nog helemaal niet af.quote:
ik vond anthem tegenvallen maar ondertussen heb ik er wel al 50+ uur in zitten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Destiny Vanilla had ten minste nog een leuke PvP. De Anthem-demo was al gewoon ontzettend meh. Het spel lijkt nog helemaal niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |