Gewoon uitleggen dat je niet in het schoolsysteem paste en meer voelt bij een school waar ook echt actie wordt ondernomen tegen pesten van leraren en leerlingen onderling.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik kan nu weer gaan solliciteren,maar mijn leidinggevende zei dat ze mij geen positieve referentie mee gaat geven. Wat moet ik nu? Hoe leg ik dit uit? Ik weet zeker dat ik op een andere school minder stress heb en dat het daar beter gaat.
Helaas hebben leraren een minnetje bij hun naam als ze geen positieve referentie mee krijgen, denk aan 'gedwongen' ontslag na nekvel vastpakken en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap het probleem niet....
Is er iets wat je verhoudt om ontslag te nemen, nadat je ander werk heb gevonden?
Dat is echter niet het geval. Ik ben niet ontslagen. Ik ben ziek thuis uit eigen beweging. Mijn contract loopt het hele schooljaar door.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helaas hebben leraren een minnetje bij hun naam als ze geen positieve referentie mee krijgen, denk aan 'gedwongen' ontslag na nekvel vastpakken en dergelijke.
ja dat snap ik, maar zo hoeft degene aan de andere kant van de tafel het niet te zien als jij komt solliciteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat is echter niet het geval. Ik ben niet ontslagen. Ik ben ziek thuis uit eigen beweging. Mijn contract loopt het hele schooljaar door.
ah nog een reden waarom je beter niet het onderwijs in kan gaan.....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helaas hebben leraren een minnetje bij hun naam als ze geen positieve referentie mee krijgen, denk aan 'gedwongen' ontslag na nekvel vastpakken en dergelijke.
Huh, het is basisonderwijs.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar om het even te begrijpen, je bent een leraar die wordt geplaagd/gepest door de leerlingen? En de schoolleiding neemt jou als verantwoordelijke?
Goede.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
Bij je sollicitatie aangeven dat het op je huidige school niet goed klikt, en dat ze beter je vorige school kunnen bellen. Wel daar even navragen of ze dat goed vinden, uiteraard.
Nog een poging.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Als de school waar je bij solliciteert navraag gaat doen bij je huidige school, wat horen ze dan over jou...?
Nu snap ik je beter. Dit is vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik ben erg streng begonnen wamt kreeg 2 probleemklassen, maar ik werd niet serieus genomen door leiding die duidelijk aan hun kant stond. Stuurde er eens 4 man uit omdat ze met spullen gooiden en scholden, werden daarna teruggestuurd. Niet normaal.
Ik ben een poos lichamelijk ziek geweest en daarna is er nog iets vervelends gebeurd met een naaste. Dus dat was al zwaar genoeg, maar na een incident van vorige week waarbij een leerling zich misdroeg en 'ik me moest inleven' knapte het in mij.
Ja, het verloop is schokkend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nu snap ik je beter. Dit is vechten tegen de bierkaai.
Die bestaan niet.quote:
De kinderen hebben nu een giftige dynamiek ontwikkeld met elkaar en zolang die niet goed wordt aangepakt blijft het 'probleem'. Een van de mentoren is ook al overspannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Praat het handelen van de school op geen enkele manier goed overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |