Toen was ik nog een beetje jong .quote:
North and South.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
David Carradine de hoofdrolspeler had ook nog een goede rol als slechterik in North and South.
Heb ik ook.
quote:
dooie.........quote:
Als 72 voor je geboortejaar staat dan schelen we niet veel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen was ik nog een beetje jong .
En de brug.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
dooie.........had ik al gepost....
![]()
ik maar nu ga fillum kieken .....
Nanu Nanu
72 staat voor mijn geboorte jaar.Jij bent iets jonger lijkt me.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als 72 voor je geboortejaar staat dan schelen we niet veel.
En de Appelgaard.quote:
Nooit zo maar aannames doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
72 staat voor mijn geboorte jaar.Jij bent iets jonger lijkt me.
Ken ik niet, De Vijf was ook wel tof.quote:
Die boekjes verslond ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken ik niet, De Vijf was ook wel tof.
Ik heb ze nooit gelezen.quote:
Ivanhoequote:
Kameleon ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gelezen.Ik las Arendsoog.
Ik was als kind zijnde nooit van het lezen geweest.quote:
kutjong met z'n 'master?' en dan die ouwe 'yes grasshopper'quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
dooie.........had ik al gepost....
![]()
ik maar nu ga fillum kieken .....
Nanu Nanu
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neil was tof.
De eeuwige hippie.
Mork & Mindyquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:58 schreef Disana het volgende:
Eendje, ik vond hoe heet het ook alweer met nanu nanu matig grappig. Het was echte Amerikaanse humor met een lachband voorzover ik me herinner.
Spinn of van Happy Days.quote:
To my office.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Happy Days vond ik ook leuk.
Met The Fonz!
Ik herinner me er niet veel van, behalve dat ik ze leuk vond.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Happy Days vond ik ook leuk.
Met The Fonz!
Effe zoeken, Mork kwam er in voor bij een aflevering.quote:
haiquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
Mash vond ik ook leuk.![]()
En later Tour of duty.
Mash was goed, ToD heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
En later Tour of duty.
Ik geloofde je wel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Mork & Mindy is een Amerikaanse comedyserie, uitgezonden op ABC tussen 1978 en 1982. De serie werd ook in Nederland uitgezonden. Mork and Mindy was een spin-off van de comedy Happy Days waarin Robin Williams in een aflevering het buitenaards wezen Mork speelde dat Richie Cunningham wilde ontvoeren
Heb ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
En later Tour of duty.
Mash ja, dat was ook leuk. Tour of Duty heb ik niet zo vaak gekeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
En later Tour of duty.
Ken je China beach?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mash ja, dat was ook leuk. Tour of Duty heb ik niet zo vaak gekeken.
Bedankt voor de link. Grappig dat Williams zijn opwachting maakte in Happy Days. En ik herinner me ook niet dat er zoveel werd geïmproviseerd, net zo min als ik me een groot kind herinner.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Mork & Mindy is een Amerikaanse comedyserie, uitgezonden op ABC tussen 1978 en 1982. De serie werd ook in Nederland uitgezonden. Mork and Mindy was een spin-off van de comedy Happy Days waarin Robin Williams in een aflevering het buitenaards wezen Mork speelde dat Richie Cunningham wilde ontvoeren
Hebben ze bij jou de serie van Schimanski liggen? Die moet ik nog hebben.quote:
Dat heb ik om onbekende reden nooit gezien. Het ging over slaven, dacht ik?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:34 schreef Gooddeal het volgende:
Roots was ook een indrukwekkende serie.![]()
Of een serie die indruk op mij maakte.
zijn bijn alle episoden op youtubequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou de serie van Schimanski liggen? Die moet ik nog hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |