Kant en klaar van de Lidl, die zijn goedquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ei, beetje paneermeel, beetje willekeurige kruiden. Kan niet echt mis gaan.
Kant en klare verwerkte vleesproducten zijn nooit goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Kant en klaar van de Lidl, die zijn goed
Jij maakt balletjes niet van gehakt?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kant en klare verwerkte vleesproducten zijn nooit goed.
We hebben vrienden die willen bij een BBQ altijd vlees van een echte slager.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Kant en klaar van de Lidl, die zijn goed
Waarom ei en paneermeel in soepballetjes?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ei, beetje paneermeel, beetje willekeurige kruiden. Kan niet echt mis gaan.
Je bent toch een vrouw, dan weet je dit toch welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ei en paneermeel in soepballetjes?
En wat voor kruiden dan?
ei en paneermeel om ze bij elkaar te houden. Zout; peper; peterselie; nootmuskaat; etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ei en paneermeel in soepballetjes?
En wat voor kruiden dan?
De gehakt waar jij ballen van draait is dezelfde gehakt als de balletjes van de Lidl, alleen daar heeft een collega van TaMieke het al voor mij gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan kant en klare producten?
Jezus nu heb ik ook zin in friet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:07 schreef Allures het volgende:
Godver man zou friet halen maar die speelt dat witcher spel dus er is geen contact mee te krijgen
Honger
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:07 schreef Allures het volgende:
Godver man zou friet halen maar die speelt dat witcher spel dus er is geen contact mee te krijgen
Honger
Huehuequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik gebruik dus nooit ei en paneermeel. Ze zijn zo klein en vallen echt nooit uit elkaar.
o kut ja, dat gezeik weerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
WOZ waarde is nog maar eens 10% omhoog gegooid.
Ja da's lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier is de waarde sinds ik het heb gekocht bijna verdubbeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja da's lekker.
Ben met de hypotheek bezig en moet een waardebepaling van een makelaar hebben. Nu blijkt ons huis nauwlijks 5% meer waard dan in 2008 maar de WOZ waarde is wel 30-40% hoger
I'm fuckedquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier is de waarde sinds ik het heb gekocht bijna verdubbeld.
Huizenprijzen zijn net weer boven het niveau van 2008 uitgekomen, afhankelijk van de regio.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
I'm fucked![]()
Hier was in 2008 een huizentekort en waren de prijzen skyhigh. Daarna gezakt en later weer iets gestegen.
Hoeveel makelt heb je gevraagd? Bij ons scheelde het onderling echt aanzienlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja da's lekker.
Ben met de hypotheek bezig en moet een waardebepaling van een makelaar hebben. Nu blijkt ons huis nauwlijks 5% meer waard dan in 2008 maar de WOZ waarde is wel 30-40% hoger
En de band er weer op?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn band zelf geplakt. De band eraf gekregen = een win monentje
.
Vond de eerste te laag inschatten mogen komt er een tweede. Daarvoor blijf ik maar thuis want moet de geplande verbouwing visueel uitleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel makelt heb je gevraagd? Bij ons scheelde het onderling echt aanzienlijk.
Hier is het ook aardig gestegen. Wil wel weten waar hwt op gebaseerd is eik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij ons scheelde het ruim 25.000quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vond de eerste te laag inschatten mogen komt er een tweede. Daarvoor blijf ik maar thuis want moet de geplande verbouwing visueel uitleggen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier is het ook aardig gestegen. Wil wel weten waar hwt op gebaseerd is eik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn band zelf geplakt. De band eraf gekregen = een win monentje
.
Jij maakt zeker gehakt van biefstuk?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan kant en klare producten?
MCH je bent ingelogdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
AirwiN je bent op je verkeerde account ingelogd
Niet-passende bh's en puntige knieën.quote:
of ja, mij niet. ik mocht de halve dag het gebouw niet uit terwijl mn telefoon in de auto lag, dus ben niet veel hier geweestquote:
trek dan ook een passende bh aanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet-passende bh's en puntige knieën.
Niet heel schokkend.
Vraag maar aan elvi hoe dat zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Elvi en gcjoel komen toevallig tegelijkertijd de SC in
Dat hebben we samen afgesprokenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Elvi en gcjoel komen toevallig tegelijkertijd de SC in
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trek dan ook een passende bh aan
Geen bromance maar een womance?quote:
Gemist als kiespijn.quote:
Omg *gilt als blij tienermeisje *quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb gcjoel gister nog in levende lijve gezien
heb je haar aangeraakt?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb gcjoel gister nog in levende lijve gezien
Nep-autistenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:27 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag haar trouwens ook. We hebben zelfs even gepraat
Ah, dan klopt het plaatje weer.quote:
Nu snap ik wel dat het een kort gesprek was; lastig praten met de tong van die gast in haar mond de hele tijd. #klefbekquote:
2 leugens in 1 zin.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:40 schreef MCH het volgende:
[..]
1 verwijderde post van mij zonder reden en wat dickpics van air in je dm
ze waren heul niet zo klef dit keer, ik geef de relatie nog max. 3 maandjesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu snap ik wel dat het een kort gesprek was; lastig praten met de tong van die gast in haar mond de hele tijd. #klefbek
Alsof je man nr 2 naast je had gewildquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik geen 1#lifeisunfair #kras
Even noteren in de agendaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze waren heul niet zo klef dit keer, ik geef de relatie nog max. 3 maandjes
Bankstel in the makingquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga ik eind maart/begin april met haar afspreken om vreemd te gaan. Kan ze dan nog een paar weekjes proberen met klefbek, voordat het definitief over is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik eind maart/begin april met haar afspreken om vreemd te gaan. Kan ze dan nog een paar weekjes proberen met klefbek, voordat het definitief over is.
stonk ie zo dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof je man nr 2 naast je had gewild
Haha nee hoor. Is een apart figuur. Maar goed hart heeft ie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stonk ie zo dan?
Hij had wel voor me mogen zitten, had ik aanzienlijk meer zicht gehad
Les geven of krijgen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor.
Ik skip momenteel zelfs naailes
Kun je eens een vrouw aanduwen, lukt het niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor.
Ik skip momenteel zelfs naailes
Misschien ook maar eens inschrijven voor een lesje bij Joelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je eens een vrouw aanduwen, lukt het niet.
innerlijk is het belangrijkstequote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Is een apart figuur. Maar goed hart heeft ie.
Over drie maanden heeft ze zeker tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:48 schreef Faxie het volgende:
Misschien ook maar eens inschrijven voor een lesje bij Joel
Perfecte man om bij te klagen en uit te huilen dat er geen leuke mannen voor een relatie beschikbaar zijn.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
innerlijk is het belangrijkste
Daar heb ik jou al voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Perfecte man om bij te klagen n uit te huilen dat er geen leuke mannen voor een relatie beschikbaar zijn.
Ik ben zowel die schouder om op te huilen als die leuke man die niet beschikbaar is.quote:
Perfect.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zowel die schouder om op te huilen als die leuke man die niet beschikbaar is.
Dat vat mijn persoonlijkheid mooi samen ja.quote:
Wil je dat met mij doen en dan combineren met het war museum in Bastenaken?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:02 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een leuke man met wie ik een weekendje limburg kan boeken omdat ik heel graag naar het Missiemuseum in Steyl wil![]()
Ik denk dat niemand ooit iets met jou wil doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je dat met mij doen en dan combineren met het war museum in Bastenaken?
komt hij weer hoor, met mij kun je tenminste lachen. jij bent saaiquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ooit iets met jou wil doen.
Dat je dit denkt is wel grappig ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:08 schreef MCH het volgende:
komt hij weer hoor, met mij kun je tenminste lachen. jij bent saai
net iets te ver fietsenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom dan, zet ik er voor jou ook een
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een auto. Kan je lekkere koffie zetten?
Het was een zak hooi, maar wel een premium zak hooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis onze Bossche wijnboer soms wel
ik heb alleen een dolce gusto das niet echt koffiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een auto. Kan je lekkere koffie zetten?
Prima te nassen tochquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen een dolce gusto das niet echt koffie
Als ik buiten de deur ben doe ik dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik drink ook alleen maar nepkoffie tbhlatte enzo
Uitlachen ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:08 schreef MCH het volgende:
[..]
komt hij weer hoor, met mij kun je tenminste lachen. jij bent saai
Hij was gezellig en niet hatelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis onze Bossche wijnboer soms wel
Als nog betere koffie dan de prut op werkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen een dolce gusto das niet echt koffie
wij hebben niks in de buurt van werkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als nog betere koffie dan de prut op werk![]()
Nu loop ik liever naar het nabij gelegen koffietentje. Liever 1 bak goede koffie dan de zooi op werk.
Neem zakjes oploskoffie mee, daar heb je best lekkere van.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als nog betere koffie dan de prut op werk![]()
Nu loop ik liever naar het nabij gelegen koffietentje. Liever 1 bak goede koffie dan de zooi op werk.
Dat was bij mijn vorige werkplek ook. Maar daar kon ik mijn eigen Nespresso gewoon stallenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij hebben niks in de buurt van werk
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zowel die schouder om op te huilen als die leuke man die niet beschikbaar is.
Wij hebben nu een Shell op 200mtr met Starbucks koffie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij hebben niks in de buurt van werk
Hoe is het met je werk?quote:
Waarom duurt het zo lang?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog steeds niet begonnen.
Dus nu verveel ik me vooral overdag.
Je kan nog steeds bij mij terechtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Incompetente HR. Dus misschien maar gewoon ergens anders gaan solliciteren.
Klinkt als een goed idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk vooral na schooltijd? Want met mijn huidige werk moet ik altijd zo tussen 3 en 6 lesgeven.quote:
Wat stomquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja altijd na.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk vooral na schooltijd? Want met mijn huidige werk moet ik altijd zo tussen 3 en 6 lesgeven.
Dan wordt het lastig.quote:
https://www.mountainequipment.co.uk/randonee-gauntletquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke?
Als ik vragen mag als materiaalliefhebber?
Godver wat een geld joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.mountainequipment.co.uk/randonee-gauntlet
Een 'grap', uhuh, die ging die 150 eu mooi zelf in haar handtasje steken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin kan me best opfokken![]()
Had een mp-koper. Ik was sporten. Afgesproken bedrag 400. Ik kom terug de koop was al gedaan maar er ligt 250 op de kast.
Echt een uur op haar in moeten praten voordat ze toegaf dat het een grap was en 150 nog in de kast lag.
Dreigen met amangifte. Politie overhoring alles.![]()
Fietskleding is peanuts vergeleken bij bergsport johquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godver wat een geld joh.![]()
Dacht dat fietskleding al mesjokke duur was.
zijn toch 2 jurken. Of meer zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een 'grap', uhuh, die ging die 150 eu mooi zelf in haar handtasje steken.
Op de fiets, DI2, onderhoud en extra middelen als helmen, sportvoeding na is het erg goedkoop jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fietskleding is peanuts vergeleken bij bergsport joh
Ja ik ken haar al even hé.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een 'grap', uhuh, die ging die 150 eu mooi zelf in haar handtasje steken.
Oh shit ben ik jouw vriendin?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ken haar al even hé.
Ik zou op tijd weer zijn, ik had gezegd de verkopers niet te vertrouwen want die kwamen uit Den Haag.![]()
En ik was er niet op tijd weer en dat is dan mijn "straf" en ze vindt me te nonchalant met alles.
Daarna heb je haar wel even een aantal ferme tikken verkocht toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin kan me best opfokken![]()
Had een mp-koper. Ik was sporten. Afgesproken bedrag 400. Ik kom terug de koop was al gedaan maar er ligt 250 op de kast.
Echt een uur op haar in moeten praten voordat ze toegaf dat het een grap was en 150 nog in de kast lag.
Dreigen met amangifte. Politie overhoring alles.![]()
Was wel even pissig maar ben niet van de losse handjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarna heb je haar wel even een aantal ferme tikken verkocht toch?
Heb je nu vandaag genoeg vragen gesteld trouwens? Sjongejonge is dit een overhoor ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarna heb je haar wel even een aantal ferme tikken verkocht toch?
Hij stelt alleen maar vragen. Ik ben toch niet de enige die dat is opgevallenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nu vandaag genoeg vragen gesteld trouwens? Sjongejonge is dit een overhoor ofzo?
Maar ik zit de hele dag opgesloten in een saai kantoor, dan maak ik toch niks mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij stelt alleen maar vragen. Ik ben toch niet de enige die dat is opgevallen
Ik lees momenteel "The subtle art of not giving a fuck"quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar ik zit de hele dag opgesloten in een saai kantoor, dan maak ik toch niks mee.
Beetje overrated welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lees momenteel "The subtle art of not giving a fuck"
Ik wil een walvis op m'n arm laten tatoeëren maar:quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een walvis op m'n arm laten tatoeëren maar:
A) beetje hipster en snel beu misschien
B) mensen die zeggen dat het een zelfportret is
Mensen moeten gewoon hun bakkes houden. LEKKER DOEN!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een walvis op m'n arm laten tatoeëren maar:
A) beetje hipster en snel beu misschien
B) mensen die zeggen dat het een zelfportret is
Volgens google een spannende datingsitequote:
Die gaat van puur enthousiasme toch wel uit je bek hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand spanken met je tong uit je bek?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:16 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn ook tedere matches. Ik heb toch liever brute gewelddadige matches.
Ik krijg gewoon reclame van de McDonaldsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:16 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn ook tedere matches. Ik heb toch liever brute gewelddadige matches.
Foto’s van eten dat eruit ziet alsof het al een keer gegeten is?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Rate My Plate op Facebook. Janken van het lachen.
En de reacties zijn goud.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto’s van eten dat eruit ziet alsof het al een keer gegeten is?
joosiegodquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen terug.
Nu leuk gedroomd. Als nog te vroeg wakker
Gezakt? Ha haquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:52 schreef Allures het volgende:
Yay nieuw getal op de weegschaal
Door het plateau heen
ik ga hier mijn gewicht niet typenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezakt? Ha ha
Wat was het plateau?
Respect hoorquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:12 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ga hier mijn gewicht niet typen
Maar een bepaald tiental waar ik niet door heen kwam en nu allemaal nieuwe cijfertjes op het scherm
Hoi jijquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:12 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ga hier mijn gewicht niet typen
Maar een bepaald tiental waar ik niet door heen kwam en nu allemaal nieuwe cijfertjes op het scherm
Met grote passen eerderquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh beter, dus je springt weer vrolijk door het huis
En een hoop plasticquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker hammetje:
https://www.telegraaf.nl/(...)ihard-in-bil-gebeten
(En plork)
Zeug bijt zeug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker hammetje:
https://www.telegraaf.nl/(...)ihard-in-bil-gebeten
(En plork)
bij jou kan ook niks afquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga mijn gewicht ook niet typen, ik zou het niet kunnen.
Ik zit in de trein te wachten op de lunchpauze zodat ik een balletje gehakt kan etenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel eens iets over jezelf zonder een ander af te kraken, lukt dat denk je?
Op wit bolletje met mayo?quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zit in de trein te wachten op de lunchpauze zodat ik een balletje gehakt kan eten
Goed planquote:
Halloquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel eens iets over jezelf zonder een ander af te kraken, lukt dat denk je?
ik wil mijn tuin graag ter beschikking stellenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vrijdag gewoon 12 gradenkrijg dan gewoon zin om in de tuin te werken
Dat is aardigquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil mijn tuin graag ter beschikking stellen
het is echt een bende.quote:
Verkapte ruim-mijn-tuin-op-post.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is echt een bende.
met die zachte, natte winter is het 1 groot onkruidparadijs
niks verkapt aanquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verkapte ruim-mijn-tuin-op-post.
Haha, bang voor concurrentiequote:Op woensdag 13 februari 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verkapte ruim-mijn-tuin-op-post.
Gewoon net als Thijs asfalteren die tuinquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is echt een bende.
Gewoon zelf de handen uit de mouwen stekenquote:
Ik kan tenminste karten in mijn achtertuinquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon net als Thijs asfalteren die tuin
quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is echt een bende.
Het lijkt me eerder vervelend als je geen aanwijsbare reden weet voor het schommelenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn gewicht wel typen, maar ik word er een beetje verdrietig van omdat t enorm schommelt sinds ik met de pil gestopt ben.
Dat is apart, ik ben 5 kg afgevallen nadat ik ben gestopt. Weeg nu 60 kgquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn gewicht wel typen, maar ik word er een beetje verdrietig van omdat t enorm schommelt sinds ik met de pil gestopt ben.
mijn gewicht gaat weer de goede kant op.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
60kg, living on the edge hierquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is apart, ik ben 5 kg afgevallen nadat ik ben gestopt. Weeg nu 60 kg
Lijkt me spannend neuken voor Kaneel, ik zou dat niet willenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het wel makkelijker om minder te eten nadat ik gestopt was.
Dat is niet apart hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is apart, ik ben 5 kg afgevallen nadat ik ben gestopt. Weeg nu 60 kg
Ik begrijp denk ik niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me spannend neuken voor Kaneel, ik zou dat niet willen
Fatty's van 300kg zijn vaak ook wel tevreden over hun gewicht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben tevreden over mijn gewicht
Niet dat ik me er overdreven druk om maak
Totdat ze de muur eruit moeten slopen omdat ze niet meer naar de wc kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fatty's van 300kg zijn vaak ook wel tevreden over hun gewicht.
Tussen de 2 en 4 kilo meer rond de periode dat ik ongesteld moet worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Okee, maar wat zie jij dan als enorm schommelen?
of ze de wc slopen door er gewoon op te gaan zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat ze de muur eruit moeten slopen omdat ze niet meer naar de wc kunnen.
Of je autogordel uitrekkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ze de wc slopen door er gewoon op te gaan zitten
Oh dat heb ik nog niet, lichaam heeft nog niet het besef dat we gestopt zijn met de prikpil, ze zeiden al, kan wel weer een jaar duren voor de boel weer op gang komtquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 4 kilo meer rond de periode dat ik ongesteld moet worden.
Wat nu lekker onregelmatig is. Ik houd veel vocht vast erdoor.
Ja daarom is t bij mij sinds ik gestopt ben zo onregelmatig. Ik had geen prikpil, maar slikte gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog niet, lichaam heeft nog niet het besef dat we gestopt zijn met de prikpil, ze zeiden al, kan wel weer een jaar duren voor de boel weer op gang komt
Kan soms even duren voor dat het gesettled is. Misschien is teunisbloemolie is iets voor je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
zou mij ook nog wel lukken. s avonds lig ik uren te draaien en smorgens word ik verrot wakkerquote:
Misschien. Maar ik heb geen zin allemaal fytopathische middeltjes te gaan innemen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan soms even duren voor dat het gesettled is. Misschien is teunisbloemolie is iets voor je?
Gemberthee is lekker ja, hoop voor je dat het snel stabiliseertquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb geen zin allemaal fytopathische middeltjes te gaan innemen.
Ik laat mijn lichaam zelf t werk doen. Ik drink wel lekker gemberthee, dat werkt vochtafdrijvend, en is lekker.
Nou echt, ben helemaal verrot nu.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou mij ook nog wel lukken. s avonds lig ik uren te draaien en smorgens word ik verrot wakker
Had je trouwens die wedstrijd al gehad? Zo ja, hoe ging het?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb geen zin allemaal fytopathische middeltjes te gaan innemen.
Ik laat mijn lichaam zelf t werk doen. Ik drink wel lekker gemberthee, dat werkt vochtafdrijvend, en is lekker.
ach ja, vanavond sporten, dan een paar biertjes, dat helpt meestal wel met slapenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, ben helemaal verrot nu.
Scaryquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan soms even duren voor dat het gesettled is. Misschien is teunisbloemolie is iets voor je?
Had je maar niet Rate my Plate moeten blijven lezenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, ben helemaal verrot nu.
Heerlijk! En met u?quote:
Iets minder enthousiast dan heerlijk, maar wel okquote:
Gadverdamme, dit kan niet echt zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had je maar niet Rate my Plate moeten blijven lezen
Ik heb op zich prima geslapen, werd alleen om zes uur wakker van een stomme droom en een lamme arm. Even in bed liggen lezen en net toen ik eruit wilde gaan, in slaap gevallenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, vanavond sporten, dan een paar biertjes, dat helpt meestal wel met slapen
Whutquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Iets minder enthousiast dan heerlijk, maar wel ok
Ik moest lachen: https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr
Ja jij was ineens wegquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had je maar niet Rate my Plate moeten blijven lezen
Ja! En niet echt goed, ze was enorm bang voor de mensen in de kantine en dus erg loperig en tegen de hand. Wel een winstpunt gereden en 1e plaats.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had je trouwens die wedstrijd al gehad? Zo ja, hoe ging het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |